بازدید 2662

رضایی: به دنبال سومین مدال جهانی‌ام در آمریکا هستم

نفر اول وزن ۹۸ کیلوگرم کشتی فرنگی جام پیت‌لاسینسکی لهستان گفت: برای کسب سومین مدال جهانی‌ام به آمریکا می‌روم.
کد خبر: ۵۱۹۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵ 27 July 2015
نفر اول وزن ۹۸ کیلوگرم کشتی فرنگی جام پیت‌لاسینسکی لهستان گفت: برای کسب سومین مدال جهانی‌ام به آمریکا می‌روم.

قاسم رضایی در گفت‌و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره کسب عنوان قهرمانی در جام پیت‌لاسینسکی لهستان گفت: شرایط آمادگی خوبی برای حضور در این تورنمنت داشتم هر چند که با آمادگی نسبی شرکت کرده بودم، اما نسبت به حریفانم شرایط بسیار بهتری داشتم.

وی ادامه داد: باوجود قهرمانی در انتخابی تیم ملی از دستور شورای فنی و کادر فنی اطاعت کردم و در این رقابت‌ها به میدان رفتم و خوشحالم که با کسب عنوان قهرمانی دیگر حرف و حدیثی باقی نماند.

قهرمان المپیک لندن تصریح کرد: فقط برای کسب سومین مدال جهانی‌ام به آمریکا می‌روم و امیدوارم بتوانم دو برنز گذشته را به طلا تبدیل کنم. بیشتر مدعیان جهانی در این رقابت‌ها حضور داشتند و خودم از عملکردم رضایت دارم و نتیجه مطلوبی کسب کردم.

رضایی افزود: البته باید با رفع نقاط ضعفم تا مدت باقیمانده، در مسابقات جهانی بهتر کشتی بگیرم. هنوز به شرایط ایده‌ال نرسیده‌ام، اما حس می‌کنم به شرایطی که قبل از المپیک لندن داشتم خیلی نزدیک شدم و اگر بتوانم به همان شرایط برسم دیگر هیچ حریفی جلودارم نخواهد بود.

دارنده دو مدال برنز جهان تصریح کرد: شرایط بسیار خوبی دارم و فکر می‌کنم نسبت به سایر حریفانم برتری محسوسی دارم و تنها یکی، دو حریفم هستند که ممکن است برایم مشکل‌ساز شوند و با بقیه اختلاف دارم. ان‌شاءالله تا المپیک روی نقاط ضعفم کار خواهم کرد و طلای لندن را در برزیل تکرار کنم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار