بازدید 2124

تقویت نقش آفرینی بین المللی بانکها با لغو تحریم‌ها

همزمان با سفر رئیس جمهور به استان کردستان، مدیرعامل بانک ملی در رأس هیاتی از مدیران ارشد این بانک از اداره امور شعب استان کردستان بازدید کرد.
کد خبر: ۵۱۹۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴ 27 July 2015
همزمان با سفر دکتر حسن روحانی رییس جمهور اسلامی ایران به استان کردستان، مدیرعامل بانک ملی در رأس هیاتی از مدیران ارشد این بانک از اداره امور شعب استان کردستان بازدید کرد.

به گزارش تابناک اقتصادی، در این بازدید که کریمی عضوهیات مدیره ، شایان مدیر امور شعب منطقه یک کشور، ذاکری مدیر امور مجلس و مدنی رئیس اداره حوزه مدیریت بانک وی را همراهی می‌کردند، همتی ضمن حضور در همایش روسای شعب استان و ابراز خرسندی از حضور خود درجمع همکاران کردستانی، گفت: اعتقاد من بر این است که سال 94 قطعا برای ما سال پیشرفت خواهد بود، زیرا در سال گذشته بالای 60هزار میلیارد وصولی وتعیین تکلیف معوقات داشته ایم و این کار بزرگی است که همه همکاران انجام داده اند و توانستند معوقات را با رعایت حال تولیدکنندگان و حمایت از آنها، سروسامان دهند.

 وی اظهار داشت: با فضای مثبت ایجاد شده در اثر توافق هسته‌ای و لغو تحریم‌ها، توان بانک ملی ایران جهت نقش آفرینی در مراودات بین المللی بیشتر شده و وجود 13شعبه در خارج از کشور می‌تواند نوید بخش آینده ای درخشان تر برای بانک ملی باشد. یادمان نرفته در شرایط بسیار سختی به سر می‌بردیم و در آن زمان بانک دچار مشکلات شدیدی شده بود و چاره ای نداشتیم که تدابیر جدیدی را اتخاذ نماییم تا هزینه ها و درآمدها هماهنگ شوند و بانک بتواند جایگاه خودرا به عنوان بزرگترین بانک کشور و عامل توسعه و پیشرفت ایران تثبیت کند.

مدیرعامل بانک در ادامه افزود : با تلاش و کوشش همکاران و سیاستهای ارائه شده جهت وصول مطالبات از نیمه دوم سال 93 در شرایطی بسیاردشوار و پیچیده همچون بالا بودن تسهیلات تکلیفی، بدهی های دولت وبالا بودن معوقات و مشکلات باقی مانده از سالهای قبل ، توانستیم به سودآوری پایان سال دست یابیم و با این روش که همکاران بانک ملی در پیش گرفته اند بویژه در استان کردستان شاهد پیشرفت های بیشتر بانک باشیم.

همتی با تاکید بر نجابت کارکنان بانک ملی ایران و رعایت قوانین و نرخ های سود اعلام شده توسط شورای پول و اعتبار به برخی اقدامات نامطلوب بانک‌ها به بهانه رقابت اشاره کرده و افزود: با روحیه و تعصب سازمانی که در همکاران سراغ دارم به ارتقای وضعیت سپرده‌ای بانک ملی ایران خوش بین هستم . شاکری رییس اداره امور شعب کردستان نیز در این همایش با ارائه گزارشی به عملکرد اداره امور شعب پرداخت. وی ضمن اشاره به عملکرد مـثبت همکاران در پایان سال مالی 93، ابراز امیدواری کرد در سال 94ضمن تحقق شعارسال با همدلی و همزبانی کارنامه ای به مراتب پربارتر از سال قبل ارائه گردد.

در ادامه این نشست کریمی عضو هیات مدیره و شایان مدیرامورشعب منطقه یک کشور مطالبی را در خصوص تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی بیان داشته و به پرسش‌های همکاران پاسخ دادند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر