بازدید 3545

دفاع همتی از سیاستهای مدبرانه بانک مرکزی

مدیرعامل بانک ملی می گوید: سیاستهای مدبرانه و اقدامات بانک مرکزی برای شفاف سازی امور مالی بانکها و هدایت آنها در جهت پشتیبانی جدی از تولید و توسعه اقتصادی کشور قابل تقدیر است.
کد خبر: ۵۱۹۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۳ 26 July 2015
همزمان با سفر رئیس جمهور به کردستان، جلسه کمیسیون هماهنگی بانکهای استان با حضور رئیس کل بانک مرکزی در محل اداره امورشعب بانک ملی ایران برگزار شد.

به گزارش تابناک اقتصادی، در این جلسه ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی بر ضرورت پذیرش مسئولیت تأمین مالی مناسب از محل منابع بانکها جهت ایجاد رشد و جهش در اقتصاد این استان تأکید کرد.

قبل از سخنان رئیس کل، دکتر عبدالناصر همتی مدیر عامل بانک ملی ایران و رئیس شورای هماهنگی بانکهای کشور از حمایت و پشتیبانی جدی دکتر سیف از بانکها قدردانی کرد.

همتی تأکید کرد: سیاستهای مدبرانه و اقدامات بانک مرکزی در دوره مسوولیت دکتر سیف برای شفاف سازی امور مالی بانکها و هدایت آنها در جهت پشتیبانی جدی از تولید و توسعه اقتصادی کشور قابل تقدیر است.

در این نشست که چند تن از مدیران عامل بانکهای کشور نیز حضور داشتند، مسائل و مشکلات بانکهای استان و راهکارهای موثر بانکها در توسعه اقتصادی استان به تفصیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار