بازدید 4748
۳
پیروزی حاجی پور،رضایی و علیاری در کشتی اول

شکست حمید سوریان در تورنمنت لهستان

حمید سوریان در نخستین مبارزه خود در تورنمنت پیتلاسینسکی مقابل حریف روس شکست خورد و قاسم رضایی،مهدی علیاری و محسن حاجی‌پور نیز مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند.
کد خبر: ۵۱۹۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲ 25 July 2015
حمید سوریان در نخستین مبارزه خود در تورنمنت پیتلاسینسکی مقابل حریف روس شکست خورد و قاسم رضایی،مهدی علیاری و محسن حاجی‌پور نیز مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند.

ر‌قا‌بتهای بین‌المللی کشتی فرنگی جام پیتلاسینسکی در ورشوی لهستان از صبح امروز (شنبه) آغاز شد که در وزن 59 کیلوگرم حمید سوریان، دارنده هفت مدال جهان و المپیک در دور اول استراحت کرد و سپس مقابل ابراگیم لابازانوف از روسیه به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه 4 بر 4 شکست خورد.

همچنین قاسم رضایی در وزن 98 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست در کشتی دوم به مصاف پاتریک کاوی از آمریکا رفت و در پایان با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید. وی در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف میکولا کریسوف از اوکراین خواهد رفت.

دیگر نماینده ایران در روز نخست محسن حاجی‌پور در وزن 59 کیلوگرم است که پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف "البک تاژیف" از بلاروس که قهرمانی اروپا در سال 2013 و نایب قهرمانی جهان در سال 2011 را در کارنامه خود داشت رفت و در پایان با نتیجه 8 بر صفر به برتری دست یافت.وی در دور بعد با هامت رستم از ترکیه مسابقه می دهد.

مهدی علیاری نیز در وزن 98 کیلوگرم پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف "بالاژ کیس" کشتی‌گیر مطرح مجارستانی رفت و 8 بر صفر به برتری رسید. وی در دور بعد مقابل"پیتر اوهلر" از آلمان قرار خواهد گرفت. دو نماینده کشورمان در وزن 98 کیلوگرم همانند وزن 59 کیلوگرم در دو طرف جدول قرار دارند و در صورت حضور در دیدار فینال مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

این رقابت ها فردا(یکشنبه) نیز پیگیری خواهد شد و "مهدی زیدوند" و "محمدعلی گرایی" در وزن 66 کیلوگرم و "مهدی نوری" و "شهاب قوره جیلی" در وزن 130 کیلوگرم از ایران به مصاف حریفان خود می‌روند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
با لگد بندازینش بیرون از تیم ملی.
آقا سیاسی شده و هر غلطی میکنه.
2 ماه پیش وزن کشی رو یادمون نرفته.
یارب روا مدار که گدا معتبر شود
سوریان که نمیتونه تا قیامت قهرمان جهان بشه .
باید تا دیر نشده جانشینان سوریان را معرفی کنند
این است نتیجه غرورنابجاوتوقع زیادی !
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار