بازدید 5508

نگاه شما: ماهواره در حال کشتار و غارت فرهنگی

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۵۱۹۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹ 26 July 2015
موسیوند: هرروزکه از خیابانها و معابر عبور می کنیم بسادگی ازظواهر، نوع حجاب و پوشش و نوع معاشرتها و رفتارهای اجتماعی برخی می توان حدس زد که به چه میزان تربیت و آموزش سبک زندگی غیرانسانی و غیراخلاقی غربی در طول این سالیان اخیر،با آموزش و بوسیله برنامه های ماهواره ای و نیز شبکه های اجتماعی در فضای مجازی اثرات خطرناک و مخرب خود را در عمق جان و رفتار آنان بجای گذاشته است . کمپانی های بزرگ صهیونیستی و غربی با فعالیت مستمر و تولید برنامه های فارسی با هدف ترویج و نشرگناهان کبیره، روابط نامشروع جنسی غیرانسانی ، سوق دادن جوانان به بی بند و باری و اعتیاد و مشروبخواری ، بدحجابی، تن پروری وبیکاری ، پوچی و بی هدفی درزندگی، یاس و ناامیدی،افزایش خشونت و قتل، متلاشی کردن بنیان خانواده ها، افزایش طلاق و... سعی می کنند با سرمایه گذاریهای کلان به اهداف خود برسند. ساده انگارانه است که برخی فکر می کنند هزینه کردن سنگین این کمپانی ها برای سرگرمی و اطلاع رسانی و پیشرفت علمی ایرانیان بصورت رایگان انجام میشود! ما در فرهنگ خودضرب المثل ایرانی داریم که گفته میشود با پنبه سر میبرد که مصداق کامل این حمله وحشیانه به فرهنگ این سرزمین است. زمانی متوجه این خطر میشویم که سری به آمار جوانان بزهکار، معتاد، میزان مصرف سیگار و قلیان وآمار بیکاران و طلاق و کودکان و زنان بی سرپرست در جامعه بزنیم. البته این آسیبها بخش کوچکی از این خسارت عظیم فرهنگی بشمار می رود. اگر کشوری نتواند مردم را در مقابل حملات بی وفقه دشمنان واکسینه و بیمه نماید باید هزینه های سنگینی را بپردازد.

بنابراین دستگاههای فرهنگی اعم از رسانه ملی، مطبوعات ، شهرداریها، ارشاد، سازمان تبلیغات، امورمساجد، بسیج، حوزه های علمیه و... با این هجمه و کشتارفرهنگی که درحال وقوع است می بایست با هماهنگی و ظرفیت مناسب به مقابله فکری، فرهنگی واجتماعی بپردازند و از توان تمام کشور و اندیشمندان و دانشمندان در حوزه های رسانه و علوم انسانی بهره برداری کامل نمایند. امروز و فردا کردن و بی همتی و نداشتن عزم جدی و ناهماهنگی ها تا همین الان هم فرصت جبران عقب ماندن ها را از بین برده است . این حرکت مهم فرهنگی به یک قرارگاه و سازمان عملیاتی با زیر مجموعه های پرتوان و جهادی نیاز دارد. امید است متولیان دستگاههای فرهنگی با غیرت و همت لازم این هشدارها را جدی بدانند والا دیر یا زود این آتش فرهنگی  دامان همه را فرا خواهد گرفت و خداوند نیزنعمت انقلاب را از ما.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل