بازدید 68136
بسته خبری ویژه «تابناک»؛

مذاکرات رستورانی آقای وزیر با آلمانی‌ها /نظر سردار نقدی درمورد پای شکسته کری /اعتراض شیک و مجلسی کوچک‌زاده / نمایندگانی که به ملاقات زنجانی می‌روند /ظریف در مجلس چه کتابی می‌خواند؟

رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند: خیز بلند حلقه دوم احمدی‌نژاد برای انتخابات؛ توصیف جالب معاون اول رئیس جمهور از روحانی و مقایسه اصلاح طلبان با حضرت علی توسط عارف و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۵۱۸۷۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰ 22 July 2015

تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.


توصیف جالب معاون اول رئیس جمهور از روحانی

اسحاق جهانگیری صبح امروز در جمع اعضای هیأت عمومی نظام مهندسی ساختمان در اردبیل اظهار داشت: رئیس جمهور به وعده‌ای که در انتخابات سال 92 داده بود، عمل کرد که مهمترین این وعده حل مشکلات اقتصادی کشور با رفع تحریم‌ها و تهدیدها بود که از روحانی چهره شیخ دیپلمات ساخت. وی گفت: امروز سایه شوم تحریم‌ها از این کشور برداشته شده و در یک حرکت بی‌نظیر شورای امنیت دیروز رأی بی‌سابقه‌ای داد و شش قطعنامه صادر شده علیه ملت ایران با دست خود شورای امنیت ملغی کرد تا در عمر این شورا چنین حرکتی بی‌سابقه برای اولین بار رقم بخورد. معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه قطعنامه‌های صادر شده علیه ایران کنترل‌های شدیدی را در بردارد، گفت: به طوری که حتی مجوز جنگ علیه کشورمان را داده بود، چنین قطعنامه‌ای را شورای امنیت دیروز ملغی اعلام کرد تا این خود نقطه پیروزی و عزتمندی ملت ایران باشد.


واکنش علیرضا داودنژاد به توافقات هسته‌ای

علیرضا داودنژاد در پی توافق هسته‌ای با انتشار متنی‌ تحت عنوان «حریفان توافق کردند،‌ رفیقان چه می‌کنند؟» نسبت به توافقات هسته‌ای واکنش نشان داد. این کارگردان سینما در این متن که اختصاصا در اختیار ایسنا گذاشته آورده است: «بعد از هشت سال فداکاری در جنگ و سی و چند سال مقاومت در تحریم، بالاخره قدرت‌های جهان باورشان آمد که ایران از آنچه حق مسلم خود می‌داند کوتاه نمی‌آید و برای کنار آمدن با او، جز گفت وگوی محترمانه و منطقی چاره دیگری وجود ندارد. پذیرش واقعیت توسط غرب نه فقط موفقیت ایران که یک پیروزی برای همه بشریت از جمله خود غرب است. برون رفت از دنیایی که توحش ،‌ هشدار‌ و ویرانی بر آن سایه انداخته‌، تنها با تغییر مسیر مسلح‌ترها از نظامی‌گری به سیاست‌‌، اقتصاد و فرهنگ ممکن خواهد شد.‌ اگر هواپیما و موشک را از روی میز برداریم و به جای آن حرف حساب بگذاریم، دنیا عوض می‌شود. مظلومین را باید فهمید و دریافت. حالا گویا دیگر فکر کردن به جهانی که در آن خبری از تسلیحات هسته‌ای نباشد‌، فقط رویا نیست.
این طلوع یک صبح تازه است.
به مرغ این سحر درود.‌»



دانشگاه داعش سه ساله دکترا می‌دهد!

گروه تروریستی داعش در یک اقدام مضحک طرحی داده است که در آن سه ساله مدرک دکترا به دانشجوهای خود می‌دهد.به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،‌ گروه تروریستی داعش با راه اندازی یک دانشکده پزشکی در استان «الرقة» به دنبال تربیت پزشک برای خدمت است. این گروه تکفیری اطلاعیه ای در شهرهای تحت کنترل خود منتشر کرده است، مبنی بر اینکه افراد بین 18 تا 30 سال به عنوان دانشجو در دانشکده پزشکی داعش می توانند ثبت نام کنند و زنان و مردان بین 18 تا 30 می توانند با آزمون ورودی وارد این دانشکده شوند. زبان تدریس در این دانشکده داعشی ‌انگلیسی است و قرار است فارغ التحصیلان این دانشکده به داعش خدمت کنند. گروه تکفیری تروریستی داعش در این اطلاعیه آورده است، دیوان اسلامی دانشکده پزشکی را در شهر رقة افتتاح کرده است. و این دانشکده از حساسیت های بالایی برخوردار است.دانشجویان در این دانشگاه به صورت نظری و علمی به مدت سه سال آموزش می بینند.


مذاکرات رستورانی آقای وزیر با ژرمن‌ها

بعد از اعلام جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5 نخستین هیأت اقتصادی سیاسی آلمانی وارد ایران شد. این هیئت صدنفره با رهبری معاون صدراعظم و وزیر اقتصاد و انرژی آلمان و اعضای 20 شرکت بزرگ آلمانی راهی ایران شده بود. به نوشته تسنیم، روز گذشته محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت رایزنی خود یا هیأت آلمانی را در فضای غیررسمی و در رستوان آغاز کرد؛ نعمت‌زاده در قالب ناهار کاری با این هیئت دیدار کرد و در پایان هم بدون اعلام خبری از جزئیات مذاکره خود با طرف آلمانی بر این نکته بسنده کرد: "خوشبین هستیم که بتوانیم در دوره جدید، همکاری  بیشتری با شرکت‌های آلمانی را داشته باشیم البته مشغول مذاکره با شرکت‌های بزرگ اروپایی هستیم تا بعد از رفع محدودیت‌ها، همکاری‌ها را شروع نماییم".


خیز بلند حلقه دوم احمدی‌نژاد برای انتخابات

کواکبیان در گفت‌وگویی خاطرنشان کرد: تصورم ‌در مورد احمدی‌نژاد و طیف منتسب به وی در انتخابات این بوده که حلقه اولیه مقداری خود را کنار کشیده و یک حلقه ثانویه و دومی را برای انتخابات مجلس آماده کرده‌اند. وی درباره اینکه ایا منظورش از این حرف حزب جدید التاسیس یکتاست، گفت: بله، حتما همین طور بوده، به هر حال نمی‌توانند منکر این شوند که منتسب به احمدی‌نژاد نیستند، هر چند بگویند ارتباط تنگاتنگی در حال حاضر با شخص احمدی‌نژاد ندارند، آنچه مسلم بوده اکثریت آنها وزرا و اعضای کابینه رئیس جمهور دولت نهم و دهم بوده و فضای حاکم بر این جریان، همان تفکر احمدی‌نژادی است.



فروش اسلحه پلاستیکی در افغانستان ممنوع شد

وزارت امور داخله (کشور) افغانستان گفته که پس از این فروش اسلحه پلاستیکی در این کشور ممنوع است. صدیق صدیقی، سخنگوی وزارت داخله افغانستان امروز در یک نشست خبری گفت که به تمام نیروهای امنیتی اعلام شده که از فروش اسلحه پلاستیکی در این کشور جلوگیری کنند. به گفته او قرار است در همکاری با وزارت تجارت و اتاق تجارت افغانستان از ورود اسلحه پلاستیکی و سایر اسباب بازی‌های خطرناک به این کشور جلوگیری شود. سخنگوی وزارت داخله از خانواده‌های افغان نیز خواست تا در جلوگیری از فروش و استفاده از اسلحه پلاستیکی به پلیس کمک کنند.


مقایسه اصلاح طلبان با حضرت علی توسط عارف

محمدرضا عارف، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار جمعی از اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین، با تبریک حلول ماه شوال به مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و گفت: عدّه‌ای که قدرت را از دست داده‌اند نمی‌خواهند شکست خود را قبول کنند و تمایل دارند هنوز در قدرت بمانند و به همین دلیل است که انتخابات مجلس شورای اسلامی هم برای آنها و هم برای اصلاح‌طلبان بسیار مهم است.عارف در ادامه با بیان اینکه متأسفانه عدّه‌ای بی‌اخلاق در تلاش بوده و هستند تا اصلاح‌طلبان را بی‌دین نشان دهند، یادآور شد: این افراد تلاش‌شان این است که بگویند اصلاح‌طلبان نماز نمی‌خوانند و روزه نمی‌گیرند و به این مسائل اعتقادی ندارند. البته این حرف‌ها طبیعی است چرا که وقتی مولا علی (ع) در سر نماز ضربت خوردند، برخی می‌گفتند مگر علی (ع) نماز می‌خواند؟! این وظیفه تشکل‌هایی مانند انجمن‌های اسلامی است که اعضای خود را با معارف دینی بیشتر آشنا کنند و به انجام فعالیت‌های فرهنگی توجه بیشتری کنند. در این صورت دسیسه افرادی که در تلاشند اصلاح‌طلبان را بی‌دین نشان دهند باطل می شود.


چند نماینده با "بابک زنجانی" دیدار می‌کنند؟

امیرعباس سلطانی نماینده مردم بروجن در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تاریخ دیدار نمایندگان مجلس با بابک زنجانی در اوین گفت: سعی می‌کنیم امروز موعد دیدار نمایندگان با بابک زنجانی را مشخص کنیم.وی افزود: در حال حاضر نمایندگان دیدار کننده با بابک زنجانی موافقت خود را مبنی بر این دیدار اعلام کرده‌اند.عضو کمیته پیگیری پرونده بابک زنجانی در مجلس در ادامه متذکر شد: مجموع نمایندگانی که برای دیدار با بابک زنجانی عازم زندان اوین خواهند شد، چهار عضو کمیسیون انرژی مجلس هستند.سلطانی در ادامه با اشاره به اسامی اعضای دیدار کننده با بابک زنجانی در اوین، تأکید کرد: این دیدار به اتفاق آقایان دهدشتی، موسوی‌نژاد، موسی احمدی و بنده انجام خواهد شد.

اعتراض توکلی به لاریجانی درباره اقدام ظریف

احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پس از اتمام گزارش محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان درباره توافق وین و «برجام» در تذکری شفاهی در صحن علنی مجلس با استناد به مواد 135 و 137 آئین‌نامه داخلی مجلس و اصل 74 قانون اساسی، گفت: وزرا می‌توانند لایحه به مجلس ارائه کنند. بر اساس این گزارش لاریجانی بلافاصله پاسخ داد، بله شما نوشتید و به من ارائه کردید اما ما چون در مصوبه مجلس داشتیم که گزارش توافق را به مجلس بدهند امروز را به استماع گزارش آنان اختصاص دادیم؛ البته موضوع ارائه لایحه را در هیأت رئیسه بررسی خواهیم کرد.


تعطیلی ده هزار مدرسه قرآن سال 91

محمدرضا مسیب‌زاده مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس در خصوص ماجرای جمع‌آوری 10 هزار مدرسه قرآن، اظهار داشت: در زمان آقای حاجی‌بابایی دستورالعمل مدارس قرآن را بنده نوشتم و پیگیری کردیم تا به نتیجه رسید؛ آماده‌ام هر کدام از کسانی که این گفته‌هایم را درباره مدارس قرآن نقض می‌کنند در هر کجا که بگویند، حضور یابم و با دلیل و مدرک اثبات کنم.وی ادامه داد: ایجاد مدارس قرآن، اتفاق مبارکی بود؛ البته هر فعالیت قرآنی که در سطح کشور انجام می‌شود باید مورد استقبال واقع شود، چرا که وظیفه ما نشر فعالیت‌های قرآنی است. مسیب‌زاده با بیان اینکه مدارس قرآن با این هدف که هر 1200 دانش‌آموز به یک مدرسه قرآن دسترسی داشته باشند ایجاد شد، افزود: 12 میلیون دانش‌آموز در سطح کشور داشتیم و بر این اساس 10 هزار مدرسه قرآن پیش‌بینی شد و در دستورالعملش اینگونه لحاظ شده بود که بهترین مدرسه، جنبه مرکزیت داشته باشد تا دانش‌آموزان بتوانند به راحتی به آنجا بروند؛ ضمن اینکه مدرسه قرآن درزمان غیر از مدرسه تشکیل می‌شد و به عنوان یک فضای آموزش قرآن محله محسوب می‌شد.وی با تأکید بر اینکه مدارس قرآن فقط سه نیم سال و یا سه ترم تحصیلی فعال بودند، گفت: با توجه به اینکه نتوانستیم اعتبارات مربوط به حق‌الزحمه مربیان مدارس قرآن را پرداخت کنیم، بسیاری از این مدارس خود به خود تعطیل شد؛ انصاف نیست که بگوییم مدارس قرآن در زمان آقای فانی تعطیل شده است.مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه مدارس قرآن 2 سال فعالیت کرد، ادامه داد: آغاز فعالیت مدارس قرآن سال 89 بود و سال 91، این مدارس تعطیل شد البته هنوز هم مدارسی از آن 10 هزار مدرسه قرآن در کشور فعالیت می‌کنند که می‌توان به برخی از مدارس قرآنی در استان اصفهان اشاره کرد.


نظر سردار نقدی در مورد پای شکسته کری

سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، با اشاره به متن جمع بندی مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 گفت: اظهارات این روزهای مقامات آمریکایی، هیچ نشانی از نزدیک شدن به اجرای یک تفاهم عادلانه را ندارد، بلکه ظاهراً مذاکرات، آنها را در دشمنی خودشان جدی تر کرده است. نقدی افزود: این مواضع بعد از مذاکره و اظهار دوستی دولتی است که در یک اقدام بی سابقه و خلاف عرف دیپلماتیک وزیر خارجه اش برای مسأله ایران بیشتر از هشتاد بار عرض اقیانوس اطلس را طی کرده و برای گدایی یک تفاهم نامه، 20 شبانه روز با پای شکسته محل مذاکره را ترک نکرده است. رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حالا دولتی که دوستی اش را با این مواضع آتشین ضدایرانی اعلام می کند، خودتان حساب کنید دشمنی اش چگونه است؟ آمریکایی که در موضع ضعف و استیصال اینطور حرف می زند اگر قوت بگیرد چه می کند؟


ظریف در مجلس چه کتابی می‌خواند؟

محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه امروز در جلسه مجلس حاضر شد و درباره توافق ایران و 1+5 گزارشی به مجلس ارائه کرد.تصاویر منتشر شده از ظریف در مجلس نشان می دهد که او کتاب یادداشت‌های روزانۀ محمدعلی فروغی از سفر کنفرانس صلح پاریس را در دست دارد.

سه شنبه


فراخوان آمریکایی برای سفر به ایران

یک تورگردان آمریکایی با دعوت از اتباع این کشور برای سفر به ایران، آن‌ها را فراخوانده تا به دیپلماسی مردمی آمریکا و ایران بپیوندند. به گزارش ایسنا، توافق هسته‌ای ایران و 1+5 برخی از آژانس‌های گردشگری آمریکایی را بر آن داشته تا مشتریان خود را برای سفر به ایران دعوت کنند. جری سورکین (Jerry Sorkin)، مدیر یک آژانس گردشگری آمریکایی که حدود شش سال است به مقصد ایران تور اجرا می‌کند، با ارسال ایمیلی به همه‌ی مشتریان‌اش در سراسر جهان، به توافق صورت گرفته اشاره کرده و نوشته است؛ «با وجود آن‌که همه نمی‌توانند به طور قطع بگویند توافق در "وین" همه مسائل و نگرانی‌ها را حل کرد، ولی حقیقت آن است که پس از سه دهه مذاکرات ثمربخشی صورت گرفته و قدم‌های مثبتی به سمت جلو برداشته شده است‌».


 اعتراض شیک و مجلسی کوچک زاده

مهدی کوچک زاده در حین جلسه مجلس و سخنرانی، به جای رسیدگی به امور داخلی مجلس در صفحه اینستاگرام خود پست می گذارد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران و علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی با حضور در جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی گزارشی را درباره جمع‌ بندی مذاکرات هسته‌ای ایران با 1+5 در وین به مجلس ارائه کردند.

همزمان با قرائت گزارش دکتر ظریف در صحن مجلس کوچک زاده پست اینستاگرامی خود را منتشر کرد.

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

امروز در مجلس آقای ظریف و صالحی در حال ارائه گزارشی از "برجام" و قطعنامه هستند تا این لحظه یعنی ساعت ۱۰ به هیچ یک از نمایندگان اجازه طرح تذکر و یا سوال داده نشده است.یک ربع قبل یادداشتی که در این پست تصویر آن را ملاحظه می‌کنید به رئیس مجلس آقای لاریجانی فرستادم ببینیم چه برخوردی خواهند داشت و این جلسه واقعا چه هدفی را تعقیب و چه دستاوردی می‌تواند داشته باشد.اگر اجازه طرح تذکر و سؤال داده نشد بعدا در همین صفحه آن را مطرح خواهم کرد.

سه شنبه


نامه 5 + 1 به بان کی مون برای تمدید بازگشت پذیری تحریم ها

درست پس از تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل در خصوص لغو تحریم های ایران، خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد: اعضای گروه 1+5 و اتحادیه اروپا به «بان کی مون» دبیرکل سازمان ملل متحد نامه ای نوشته اند و از موافقت خود برای تمدید 5 ساله بازگشت تحریم ها و تبدیل دوره زمانی 10 ساله کنونی به 15 سال خبر داده اند. آنها از بان کی مون خواسته اند این نامه را به شورای امنیت ارسال کند. «فرهان حق» سخنگوی دبیرکل سازمان ملل در کنفرانس خبری شب گذشته خود در خصوص این نامه گفت: «این نامه مانند دیگر اسناد موجود در سازمان ملل، روند طبیعی خود را خواهد گذراند و در چند روز آینده، به گردش درخواهد آمد.


عوامل رستاخیر دست به دامان روحانی شدند

تقی علیقلی زاده تهیه کننده فیلم «رستاخیز» از ارسال متنی به رئیس جمهور محترم خبر داد.

این متن بدین شرح است:

به نام خدا

اقدام تأسف بار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در توقف اکران عمومی فیلم سینمایی «رستاخیز»، موجب حیرت و پرسش های فراوان درخصوص این اقدام مغایر با تدبیر و روندهای قانونی، حقوقی و شرعی گردیده و دامنه آن در افکار عمومی داخلی و خارجی در حال گسترده شدن است.

سازندگان فیلم «رستاخیز» ضمن رعایت خویشتن داری، با ارسال نامه ای به حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، خواستار رسیدگی فوری ایشان به این موضوع شدند.یقینا مقام محترم ریاست جمهور که مسئولیت حفظ و صیانت از اجرای قانون اساسی (این میثاق گران سنگ انقلاب اسلامی) را برعهده دارند و تربیت یافته مکتب اهل بیت (ع) و ملبس به جامه مقدس فقاهت و شریعت محمدی (ص) هستند، نسبت به این تصمیم خسارت بار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رسیدگی عاجل خواهند کرد.


ستارگان فوتبال جهان برای بیماران MS به ایران می آیند

ستارگان فو‌تبا‌ل جهان از قبیل لوئیس فیگو، روبرتو کارلوس و ... برای برگزاری دیدار دوستانه و خیرخواهانه با تیم ستارگان فو‌تبا‌ل ایران به تهران سفر می‌کنند. نشست خبری باشگاه ستارگان فو‌تبا‌ل ایران با حضور علی منصوریان و چند تن از هنرمندان ایرانی برگزار شد. در این نشست اعلام شد که قرار است ستارگان سابق فوتبال دنیا برای دیداری خیرخواهانه به تهران سفر کنند. این دیدار قرار است ششم شهریور ماه سال جاری برگزار شود. در بین فو‌تبا‌لیست‌های جهان که راهی تهران خواهند شد نام میشل سالگادو، لوئیس فیگو، روبرتو کالوس، فابیو کارناوارو، گوتی، فرناندو هیرو ، ویتور بایا، بودو ایگنر، پاتریک کلایورت، فرناندو مورینتس، مارسل دسایی، استیو مک منمن، ادگارد داویدز، کریستین کارمبئو و ... دیده می‌شود. همچنین در بین ستارگان فو‌تبا‌ل ایران که قرار است به مصاف تیم ستارگان دنیا برود نام علی منصوریان، مهدی مهدوی‌کیا، علی دایی، جواد نکونام، خداداد عزیزی، وحید هاشمیان و ... حضور دارد. علی منصوریان درباره برگزاری این بازی نیز، خاطر‌ نشان کرد: عواید این بازی خیرخواهانه نصیب بیماران ام اس می‌شود و فکر می‌کنم که استادیوم آزادی به لحاظ گنجایش مناسب برگزاری این بازی باشد.


قاچاق میوه در ملأ عام

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در خصوص گرانی روزافزون قیمت میوه و پدیده دلالی و قاچاق میوه و مرکبات گفت: متأسفانه میوه های قاچاق کاملا محسوس و با امکانات مجهزی وارد کشور شده و به بازار مصرف می‌رسد. عباس پاپی‌زاده در گفتگو با خانه ملت با اظهار تأسف از بی توجهی متولیان امر به دلالی و قاچاق میوه و مرکبات به کشور اظهار داشت: با توجه به طرح انتزاع و عدم توانایی کافی متولی اجرای این طرح یعنی وزارت جهاد کشاورزی، همچنان شاهد قاچاق روزافزون میوه هستیم که متاسفانه بصورت کاملا محسوس و از مسیرهای مشخص و قابل پیگیری وارد ایران می شود. نماینده مردم دزفول درمجلس شورای اسلامی افزود:واردات میوه به کشور در حجم بالا و با کیفیت بسیار مطلوب نشان از دسترسی واردکنندگان به امکانات وسیع و مجهزی از قبیل ماشین آلات و کانتینرهای یخچال دار و همچنین انبار و سردخانه‌های مجهزی دارد که با یک آزادی عمل صورت می گیرد.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار