بازدید 3884
۱
تاریخ اعزام والیبالیست‌ها به لهستان و ژاپن مشخص شد

تشریح برنامه‌های تیم ملی والیبال از سوی خوش‌خبر

سرپرست تیم ملی والیبال برنامه‌های این تیم را تا حضور در جام جهانی تشریح کرد.
کد خبر: ۵۱۸۷۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸ 21 July 2015
سرپرست تیم ملی والیبال برنامه‌های این تیم را تا حضور در جام جهانی تشریح کرد.

به گزارش سایت فدراسیون والیبال، تمرینات تیم ملی والیبال از امروز با حضور 13 بازیکن برای حضور شایسته در جام جهانی و جام واگنر آغاز شد.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران درباره برنامه های این تیم تا آغاز جام جهانی گفت: تمرینات از امروز در باشگاه فرهنگی و ورزشی سایپا آغاز شد و تا 29 مردادماه که تیم راهی لهستان می‌شود، تمرینات آماده‌سازی همانند دوره‌های قبل 5 جلسه تمرین و یک روز استراحت ادامه خواهد داشت.

امیر خوش خبر درباره دلیل برگزاری تمرینات در باشگاه سایپا گفت: سالن 12 هزار نفری آزادی برای مسابقات قهرمانی آسیا در حال آماده‌سازی است و سالن فدراسیون والیبال نیز در اختیار تیم‌های ملی ب و زیر 23 سال است. به همین دلیل تمرینات تیم ملی تا پایان مسابقات قهرمانی آسیا در باشگاه سایپا پیگیری خواهد شد.

وی درباره زمان سفر تیم ملی والیبال به لهستان و برنامه‌ها در این کشور گفت: جام واگنر لهستان با حضور تیم‌های ایران، فرانسه، ژاپن و میزبان 31 مرداد ماه تا دوم شهریورماه پیگیری خواهد شد. تیم ملی والیبال ایران 29 مردادماه تهران را به مقصد لهستان ترک خواهد کرد.

سرپرست تیم ملی والیبال گفت: بعد از جام واگنر ملی‌پوشان برای اردوی آمادگی و چند مسابقه سوم شهریورماه راهی روسیه خواهند شد. تیم ملی والیبال شش روز در روسیه خواهد ماند و نهم شهریورماه به تهران باز خواهد گشت.

وی با بیان اینکه ملی پوشان والیبال ایران قبل از اعزام به جام‌جهانی چهار روز در تهران خواهند ماند، گفت: 13 شهریورماه تیم ملی راهی ژاپن می‌شود تا در جام جهانی والیبال که به میزبانی سه شهر این کشور برگزار می شود، شرکت کند.

خوش خبر تاکید کرد: تیم ملی والیبال ایران 11 مسابقه در جام جهانی خواهد داشت که نخستین دیدار برابر آرژانتین است. ملی پوشان کشورمان در نهایت 30 شهریورماه به تهران باز خواهند گشت.

سیزدهمین دوره جام جهانی والیبال از 17 شهریورماه به مدت 16 روز در کشور ژاپن پیگیری خواهد شد. 12کشور در این رقابت ها در سه مرحله با یکدیگر مسابقه خواهند داد که گروه بندی ابتدایی آن به قرار زیر است:

گروه A: استرالیا، آمریکا، ژاپن (میزبان)، نماینده دوم کنفدراسیون آفریقا، کانادا و ایتالیا

گروه B: لهستان، نماینده اول کنفدراسیون آفریقا، روسیه، ونزوئلا، آرژانتین و ایران

این رقابت‌ها در سه مرحله و در شهرهای هاماماتسو، اوساکا و توکیو پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/م

       

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ملی پوشان کشورمان در نهایت 30 شهریورماه به تهران باز خواهند گشت!!!
اگه ملی پوشان 30شهریور برگردن ایران پس بازی با استرالیا کانادا و تیم دوم آفریقا کی میخواد بازی کنه!!!!؟؟؟چه سرپرست خوش خبری!!:)
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان