بازدید 3426

رگبار باران و وزش شدید باد، عصر امروز در تهران

کد خبر: ۵۱۸۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴ 20 July 2015
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز اکثر مناطق کشور بارانی است و همچنین احتمال رگبار باران و وزش باد شدید موقت برای استان‌های تهران، البرز، قم، مرکزی و قزوین نیز وجود دارد.

به گزارش فارس، کبری رفیعی در تشریح آخرین وضعیت آب و هوای کشور گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی دوشنبه در سواحل شمالی، شمال شرق،‌ارتفاعات البرز مرکزی، دامنه‌های زاگرس، مرکز، شرق و جنوب شرق و پاره‌ای از مناطق غرب کشور افزایش ابر، رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود. این شرایط روزهای سه شنبه و چهارشنبه در مرکز، جنوب و جنوب شرق کشور رخ می‌دهد.

کارشناسی سازمان هواشناسی افزود: شدت بارش در استان‌های دوشنبه در استان‌های مازندران، گیلان،‌خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات مرکزی البرز، شرق لرستان، چهارمحال بختیاری، غرب اصفهان و جنوب سیستان و بلوچستان و سه شنبه شدت بارش در چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان، شمال فارس، غرب یزد و جنوب سیستان و بلوچستان است.

وی ادامه داد: علاوه بر این امروز انتظار رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت به سبب رشد ابرهای جوششی در بعد از ظهر و اوایل شب در قزوین، مرکزی، قم، البرز و تهران وجود دارد.

رفیعی گفت: طی سه روز آینده شرق دریای عمان مواج و طوفانی خواهد بود در مناطق شرق، غرب و جنوب غرب این کشور نیز در این مدت در برخی ساعات باد و گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز آسمان تهران کمی ابری است و در بعد از ظهر افزایش ابر و رگبار باران گاهی رعد و برق و باد و گرد و خاک در این استان رخ می‌دهد.

وی افزود: اردبیل با  دمای 11 درجه سانتیگراد خنک‌ترین مرکز استان کشور  و اهواز با دمای 46 درجه سانتیگراد گرم‌ترین مرکز استان کشور است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی