بازدید 4397
خارجی ها باید در تمرین تست بدهند

مظلومی: با تعویق لیگ برتر موافقم

کد خبر: ۵۱۸۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰ 19 July 2015
پرویز مظلومی سرمربی آبی پوشان کماکان به دنبال تقویت استقلالی ها در لیگ برتر است.

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی استقلال که حالا آرام آرام ترکیب اصلی تیمش را از خلال تمرینات مستمر و بی حاشیه پیدا می کند درباره حضور دو بازیکن خارجی در استقلال گفت: بازیکن برزیلی امروز وارد ایران شده و بازیکن کروات هم دوشنبه به تهران می آید. من باید هر دوی این بازیکنان را در تمرین ببینم و شرایطشان را بسنجم که اگر خوب بودند به تیم اضافه بشوند. این را هم بگویم که برای انتخاب فیلم به تنهایی ملاک من نیست.

مظلومی درباره سن و سال بالای مهاجم کروات شاغل در لیگ آلبانی هم می گوید: درست است که ایشان 33 سال دارد اما ما می خواهیم یک فصل از حضورش استفاده کنیم و اگر در شرایط خوب باشد، انتخابش می کنیم. او با تیمش در لیگ اروپا بازی می کند و نمی تواند زیاد در ایران بماند و باید فوری درباره او تصمیم بگیرم.

سوال بعدی ما از سرمربی استقلال درباره موضوع تعویق احتمالی رقابت های لیگ برتر است که او اینطور جواب می دهد: من هم موافق تعویق لیگ برتر هستم. امسال شرایط خاصی بر تیم ها حاکم بود و تقریبا همه باشگاه ها دیر شروع کردند. به نظر من با توجه به شرایط و با در نظر داشتن اینکه ما و همه تیم ها برای آمادگی به زمان بیشتری احتیاج داریم، بد نیست که شروع مسابقات کمی به تاخیر بیافتد. به هر حال هدف از برگزاری لیگ کیفیت است و این مساله می تواند به بهبود شرایط تیم ها از نظر کیفی کمک کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل