بازدید 4328

وعده روحانی در خصوص چرخیدن چرخ زندگی مردم محقق شد

علیرضا منادی سفیدان
کد خبر: ۵۱۷۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲ 15 July 2015
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به توافق هسته‌ای گفت: روزی آقای روحانی رئیس جمهور گفت چرخ زندگی مردم باید بچرخد و امروز شاهد عملی شدن این وعده رئیس قوه مجریه هستیم.

علیرضا منادی سفیدان در نشست علنی امروز چهارشنبه (24 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات  مسلمانان گفت: دنیا امروز فهمید که ایران محور شرارت نیست و در طول این سال‌ها در این باره اشتباه می‌کرد چرا که اسرائیل و حامیان آن محور شرارت هستند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز شاهد بودیم وزیر امور خارجه آمریکا در واکنش به عصبانیت نتانیاهو در خصوص توافق هسته‌ای گفت لفافی نکن و ببین که چه توافقی شکل گرفته است؛ اعتقاد دارم به اینکه جان کری این چنین با نتانیاهو برخورد کرد یکی از دستاوردهای ایران است.

وی ادامه داد: از توافق هسته‌ای ایران همه کشورهای دنیا آموختند اسرائیل نامشروع کودک کش با آمریکا هیچ غلطی نکرد، حتی در جبهه خود هیچ کس اسرائیل را به حساب نیاورد.

منادی سپیدان با تاکید بر اینکه باید با دقت به مسائل پساتحریم توجه کرد، گفت: باید به سرعت فرصت‌های خود را افزایش دهیم و از سوی دیگر جلوی واردات را بگیریم. لازم می دانم مجلس طرحی را مصوب کند تا مبادا در شرایط پساتحریم واردات کمر تولید را بشکند.

این نماینده توصیه کرد: مبادا بیماری هلندی اقتصاد کشور را در بر بگیرد و تولیدکننده را گرفتار مشکلات کند.

این عضو کمیسیون آموزش و پرورش با اشاره به جشن هسته‌ای شب گذشته گفت: دیشب ملت ایران با تمام وجود و یک صدا توافق آبرومندانه کشور را جشن گرفتند. امروز در سایه ایستادگی حق غنی‌سازی ایران در جهان شناخته شد.

منادی سپیدان تاکید کرد: امروز حق انرژی هسته ای برای ایران قائل شده است، ما آب سنگین اراک و فوردو را خواهیم داشت. باید بگویم زحمات چندین ساله ایران و دانشمندان هسته ای به هدر نرفته و این را مدیون فرزند آذربایجان سید جلیل قدر فقیه توانا رهبر معظم انقلاب هستیم.

عضو هیات رئیسه ادامه داد: از دولت‌های گذشته تشکر می‌کنیم که با ایستادگی دانش بومی هسته‌ای را افزایش دادند، از روحانی، ظریف، صالحی، عراقچی و تخت روانچی اعضای تیم مذاکره کننده تشکر می‌کنیم که با مجاهدت نام خود را در تاریخ سراسر افتخار ایران به ثبت رساندند.

وی همچنین از رئیس و نمایندگان مجلس به دلیل نقش ریل گذاری آن‌ها در توافق هسته‌ای قدردانی کرد و با بیان اینکه خانواده‌های شهدا چشم و چراغ ملت ایران هستند از این قشر از جامعه نیز قدردانی کرد.

منادی سپیدان در ادامه تاکید کرد: تحریم‌ها بر صادرات فرش ایران و به خصوص بازار تبریز اثر منفی داشت، انتظار می‌رود که پس از رفع تحریم‌ها صادرات فرش ایران به خارج رونق بگیرد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: وعده شما در خصوص چرخیدن چرخ زندگی مردم عملی شد، امیدواریم وعده شما به مردم آذربایجان در خصوص احیای دریاچه ارومیه نیز محقق شود که شادی مردم این منطقه به احیای این دریاچه گره خورده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها