بازدید 21383
۳
مذاکره مظلومی با انصاری فرد

رونمایی از بمب جدید استقلال

پرویز مظلومی که در دو روز گذشته مخالفت خود را با حضور دو مهاجم خارجی اعلام کرده است، به دنبال جذب یک مهاجم ایرانی است.
کد خبر: ۵۱۷۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴ 15 July 2015

به گزارش ایران ورزشی؛ این مهاجم اما در لیگ داخلی بازی نمی‌کند و با توجه به سابقه بازی در پرسپولیس می‌تواند یکی از خریدهای جنجالی استقلالی‌ها به حساب بیاید!

بر اساس خبرهای منتشر شده از سوی برخی منابع خبری، کریم انصاری فرد گزینه مدنظر پرویز مظلومی برای حضور در استقلال است. سرمربی آبی‌ها که اعتقاد ویژه‌ای به سبک بازی انصاری فرد دارد، گفت‌وگوهای مقدماتی با این بازیکن را انجام داده است و بر این اساس قصد دارد به زودی نام مهاجم فصل گذشته اوساسونا را برای مذاکره به مسوولان کمیته نقل و انتقالات استقلال ارائه کند. 

هنوز مذاکرات رسمی از سوی کمیته نقل و انتقالات استقلال با انصاری فرد آغاز نشده است اما مظلومی خواهان انصاری فرد است. دقیقا مطابق اتفاقی که درباره مسعود شجاعی رخ داد و مظلومی با او صحبت کرده بود اما موضوع به برنامه اجرایی باشگاه در فاز نقل و انتقالات نرسید. به همین دلیل اصلاً بعید نیست که در این رابطه باز هم شاهد اظهارنظرهای ضد و نقیض استقلالی‌ها باشیم اما واقعیت این است که کریم انصاری‌فرد که تمایل داشته این فصل به پرسپولیس بازگردد، به دلیل بی‌تمایلی برانکو ایوانکوویچ حالا برای استقلالی شدن با استقلال وارد مذاکره شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
شتر در خواب بیند پنبه دانه....
به خدا کیسه باید خجالت بکشه بعد از روسیاهی و تابلو شدن در مورد دهنوی سید جلال حالا کریم با تعصب چقدر شما داغونید و هیچ اراده ای از خود ندارید الحق رفت و برگشت برازنده شماست
دروغه
کریم هیچ وقت خودشو در معرض نفرت قرار نمیده

بیاد استقلال که مثلا چی بشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار