بازدید 3394
۳

راه‌آهن و پیکان هردو قربانی می‌شوند

رئیس کمیته استیناف اعلام کرد: رای پرونده راه آهن و پیکان امروز صادر نمی شود.
کد خبر: ۵۱۷۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸ 15 July 2015
به گزارش ورزش سه؛ هر دو تیم راه آهن و پیکان خود را در این پرونده محق می دانند و هر دو امیدوار به پیروزی در این پرونده هستند اما این مساله با توجه به زمان اندک باقیمانده تا لیگ برتر مشکلات بزرگی برای هر دو باشگاه ایجاد کرده است.در واقع اگرچه این دو تیم مشغول تمرین شدند اما هیچ کدام فعلا نمی توانند برای فصل آینده اقدام به جذب بازیکن کنند چراکه هر یک از قراردادهای تازه ممکن است به معنای حضور یک بازیکن در لیگ پایین تر باشد. ضمنا این مساله را نیز نباید فراموش کنیم که تاریخ فصل نقل و انتقالات فوتبال نیز به زودی به پایان می رسد و البته سیستم تی ام اس فوتبال ایران هم که مخصوص بازیکن خارجی است تا 48 ساعت آینده بسته خواهد شد.با این وصف ، آن چه جای اتکاست همان سرمایه قبلی این دو باشگاه و بازیکنان قبلی است که البته آن ها هم دوست دارند هرچه سریعتربه تیم خواهان خود بروند ؛ چراکه صبر تا روز دوشنبه یک قمار بزرگ برای هریک از آنهاست.

این درحالی است که هنوز کسی دقیقا نمی داند که علت اصلی این تاخیر در اعلام رای چیست، اگرچه دلیل این مسئله می تواند عدم شجاعت یا مثلا فشار های حاشیه ای باشد .در عین حال نباید از یاد ببریم هر دو باشگاه پیکان و راه آهن با توجه به مشکلات پیش آمده، به احتمال زیاد در فصل آینده موفقیتی نخواهند داشت و حضورشان در لیگ برتر تنها برای کمک به ماموریت برگزاری مسابقات خواهد بود ، با ابن حال هردو باشگاه سرسختانه به دنبال حقی هستند که بی شک به طور کامل متعلق به هیچ کدام شان نیست.

هنوز کسی نمی داند که موضوع عدم اعلام رای به توافق پشت پرده به یکی از دو باشگاه برمی گردد یا مثل همیشه این بی تدبیری فدراسیون فوتبال است که مانع از تصمیم گیری قاطع در این زمینه شده است. در هر صورت نباید فراموش کرد که رای کمیته استیناف روی زندگی ورزشی حداقل 40 فوتبالیست و مربی تاثیر مستقیم دارد و همین مساله تاخیر در اعلام رای را با آسیب بیشتری مواجه خواهد کرد. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
پیکان که از رده خارج است ، راه آهن هم که تیم
بابک ایناست!
یکروز همین بلا را به سر استقلال و پرسپولیس هم خواهند آورد . این آدمک ها که راس ورزش ما شده اند برای نابودی فوتبال آمده اند نه برای ترقی آن .
راه اهن پیکان دارایی عقاب بانکملی اتش نشانی ارارات دیهیم افسر پاس...تیمهای بیاد ماندنی و قدیمی اند حیف...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی