بازدید 5473
۱

اولین لیگ‌برتر 17 تیمی

حضور هر دو تیم پیکان و راه‌آهن در قرعه کشی لیگ‌برتر عجیب ترین اتفاقی بود که ممکن بود در مراسم قرعه کشی لیگ سال آینده رخ بدهد.
کد خبر: ۵۱۷۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵ 14 July 2015
به گزارش ورزش سه؛ این دو تیم که شرایطی نابسامان برای حضور در فصل آینده لیگ دارند، همچنان منتظر رای کمیته استیناف هستند رایی که مشخص نیست چرا اعلام شدنش باید تا این مقدار به طول بیانجامد. در حال حاضر روز چهارشنبه (فردا) به عنوان آخرین مهلت انشای رای نهایی اعلام شده اما باز هم ممکن است کش مکش ها این زمان را افزایش بدهند. در این شرایط راه‌آهن نیز بعد از اعلام نام سرمربی پیکان تمرینات خود را آغاز کرده تا برای حضور در لیگ‌برتر فصل آینده زمان را از دست ندهد.

آنها که از امروز با باقی مانده تیم فصل پیش تمرین می‌ کنند، به رای استیناف امیدوارند. همانطور که پیکانی ها با سرمربی جدیدشان مشغول یارگیری اند و امیدوارند فصل بعد نتیجه خوبی در لیگ بگیرند.

در حال حاضر رسیدن به راه حلی که جلب نظر این دو تیم تهرانی و مسوولانشان را بکند، وجود ندارد و البته آنچه به عنوان رای نهایی انتخاب شود یک معادله باخت باخت را رقم خواهد زد. باختی که عامل آن صدور کارت بازی برای یک بازیکن غیرمجاز از طرف سازمان لیگ‌برتر فوتبال ایران است که البته جایش در این مجازات خالی است.

در نهایت شاید فقط با حضور هر دو تیم در لیگ‌برتر سال بعد بشود از یک جنجال بزرگ جلوگیری کرد. دو تیمی که در یک خانه دوشادوش هم در قرعه کشی شرکت داده شدند! 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اگر یک تیم هم از دسته اول به لیگ برتر اضافه شود ، نه سیخ میسوزه ، نه کباب
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل