بازدید 3520

عضو هیات مدیره پرسپولیس مصاحبه جنجالی برانکو را تکذیب کرد

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: مطالب مطرح شده به نقل از برانکو، با شخصیت و ادبیات او همخوانی ندارد.
کد خبر: ۵۱۶۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵ 13 July 2015
به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس؛ حسین عبدی در پی انتشار مطالبی به نقل از برانکو ایوانکوویچ و ابراز نگرانی هواداران و سوالات رسانه‌ها در این ارتباط گفت: ما برای تلاش‌ها و زحمات عزیزان فعال در رسانه‌ها ارزش و احترام خاصی قائل هستیم. در واقع همه ما جزو خانواده بزرگ فوتبال به حساب می‌آییم که باید در کنار هم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم. بر ما پوشیده نیست که رسانه‌ها در اکثر موارد با دلسوزی و تعهد خاص خود حرکت می‌کنند اما گاهی مسائلی پیش می‌آید که با توجه به درجه اهمیت، ناچار از توضیح و حتی پیگیری‌های حقوقی هستیم.

وی ادامه داد: آنچه مسلم است و بر کسی پوشیده نیست این است که ادبیات آقای ایوانکوویچ اصلا اینگونه نیست. آنچه از طرف ایشان درج شده در واقع اصلا مصاحبه نبوده و نقل قول‌هایی منتسب به ایشان است که آن هم صحت ندارد، چون حداقل من فقط برای چند دقیقه در آن جلسه حاضر شدم. ما همه مربی هستیم و هر یک ممکن است برداشت‌های فنی خود را داشته باشیم اما فکر می‌کنم همه تائید می‌کنند که شخصیت آقای برانکو اینگونه نیست و متاسفانه انتشار این مطالب منتسب به وی از یک سو ناراحتی هواداران و مردم را باعث شده و از سوی دیگر با شأن سرمربی پرسپولیس سر و کار دارد که این، هم برای باشگاه و هم برای ایشان اهمیت دارد.
حسین عبدی خاطرنشان کرد: در این مطلب در حالی از بحث بین من و آقای برانکو صحبت شده است که من در جلسه مذکور حضور چندانی نداشتم. من در آن روز درگیر مراسم سوم دایی مرحوم خودم بودم و اصلا قرار نبود به باشگاه بیایم اما با توجه به اینکه برگه‌هایی مربوط به مربی بدنساز تیم نزد من بود و باید کارها انجام می‌شد، برای تحویل برگه‌ها به باشگاه رفتم. در مدت زمان حضورم که خیلی هم طولانی نبود نیز درگیر همین موضوع بودم و فقط برای چند دقیقه وارد جلسه شدم و واقعا نمی‌دانم آنجا چه صحبت‌هایی مطرح شد. از این رو تصور می‌کنم مطالبی از این دست به نوعی هدفدار هستند. چنین مواردی باشگاه را در شرایطی قرار می‌دهند که برای حفظ منافع باشگاه که همان منافع هواداران است، ناچار از پیگیری‌های قانونی باشیم. در حالی که رویکرد ما در این مدت با وجود حرف و حدیث‌های گوناگونی که مطرح شده است و بعضا هم درست نبود و برای باشگاه هم مشکلاتی ایجاد کرد، اغماض و تعامل بوده است.
عضو هیأت مدیره پرسپولیس تصریح کرد: همانطور که گفتم من آن روز در واقع در جلسه شرکت چندانی نداشتم و حضور کوتاه من هم به لحظات پایانی مربوط می‌شد و جدا از آنکه چنان مواردی بین ما رد و بدل نشد، آقای برانکو هم در آن لحظات با آرامش در حال گفتگو درباره اردوی برون مرزی تیم بود. همچنین جای تعجب دارد که با توجه به شناخت از شخصیت و ادبیات آقای برانکو چنان مطالبی در مورد شهروندان تهرانی از سوی ایشان مطرح شده است، در حالی که باور داریم ایشان هیچگاه اینگونه سخن نمی‌گوید و مردم هم این را می‌دانند و باشگاه نمی‌تواند اجازه بدهد که اعضای باشگاه و تیم برابر مردم و هواداران قرار داده شوند.
وی همچنین درباره اقدامات باشگاه در ادامه نقل و انتقالات و همچنین پرونده ضرغام اسماعیل افزود: در مورد ضرغام اسماعیل و گزینه‌های دیگر، مساله این است که ما واقعا زمان چندانی نداریم و باید سریع‌‌تر کار یارگیری را به پایان برسانیم و در این شرایط نفراتی که حداقل استانداردهای لازم را داشته باشند نیز می‌توانند از گزینه‌های ما باشند و موضوع زمان و پیوستن بازیکن به تمرینات برای ما اهمیت دارد. در حال حاضر نیز در پست دروازه‌بان، دفاع چپ و مهاجم به دنبال بازیکن هستیم. با تکمیل فهرست بزرگسالان، نظر ویژه‌ای روی سهمیه‌های دیگر، بویژه فهرست زیر 23 سال هم داریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار