بازدید 2206
به مسئولان ورزش استان البرز خدا قوت می‌گویم اما از دست آنها دلگیرم

خدابنده‌لو: قلبم فقط برای تیم ملی ایران می‌تپد

نماینده وزن هشتم تیم ملی تکواندوی بانوان گفت: فقط برای تیم ملی تکواندوی ایران حاضرم مبارزه کنم و قلبم فقط برای کشور عزیزم می‌تپد.
کد خبر: ۵۱۶۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹ 07 July 2015
نماینده وزن هشتم تیم ملی تکواندوی بانوان گفت: فقط برای تیم ملی تکواندوی ایران حاضرم مبارزه کنم و قلبم فقط برای کشور عزیزم می‌تپد.

اکرم خدابنده لو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد چگونگی آغاز فعالیت خود در رشته تکواندو، گفت: متولد مهرماه سال 1371 هستم و تکواندو را از مهرماه سال 1388 در باشگاه ملی پوشان کرج زیر نظر استاد مداح آغاز کردم. البته با توجه به اینکه برادر همسرم در این رشته فعالیت می‌کرد من نیز آرام آرام به این رشته علاقه مند شدم. بعد از آشنا شدن با مینو مداح تکواندو را به صورت تفریحی آغاز کردم چرا که اولویت اول زندگی من ادامه تحصیل بود، اما پس از مدتی فعالیت با حمایت‌هایی که از سوی مداح داشتم تصمیم گرفتم تکواندو را به صورت حرفه‌ای پیگیری کنم. البته در حال حاضر دانشجوی رشته مکانیک دانشگاه پیام نور کرج هستم. در طول این چند سال زیر نظر مینو مداح تمریناتم را پیگیری می‌کنم و زندگی ورزشی‌ام را مدیون او هستم.

خدابنده‌لو در مورد شیرین ترین و تلخ ترین روزهای دوران قهرمانی خود، گفت: کسب مدال طلا در مسابقات قهرمانی ارتش های جهان شیرین ترین خاطره برایم است، چرا که نماینده پرقدرت چین را با نتیجه 10 بر 9 شکست دادم و مدال طلا را کسب کردم. شکست در بازی‌های آسیایی اینچئون و حذف از گردونه رقابت‌های قهرمانی جهانی در سال 2015  تلخ‌ترین خاطره ورزشی‌ام است. تنها هدفم حضور در المپیک است و امیدوارم که به لطف خدا به این مهم نیز برسم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا از لحاظ مالی تکواندو برای شما در آمد زا است یا خیر،‌ گفت: خیر؛‌ با اینکه بیشتر مواقع در اردوهای تیم ملی هستیم و حتی مدتها نتوانسته‌ام در کنار خانواده و همسرم باشم، اما واقعا تکواندو از لحاظ مالی چیزی برای من نداشته و این تنها عشق به این رشته است که باعث شده به فعالیت‌ام ادامه بدهم.

خدابنده‌لو در پاسخ به این سوال که آیا از کشورهای دیگر پیشنهاد همکاری داشته‌اید یا خیر، گفت: فقط برای تیم ملی تکواندوی ایران حاضرم مبارزه کنم و قلبم فقط برای کشور عزیزم می‌تپد.

تکواندو کار وزن هشتم تیم ملی در پاسخ به این سؤال که پیش بینی شما از مسابقات یونیورو سیاد چیست، اظهار داشت: سطح این مسابقات خیلی بالاست، اما ما هم تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و بعد از باخت در مسابقات جهانی کمی از لحاظ روحی بهم ریخته بودم، اما با کمک مربی‌ام(مداح) توانستم به شرایط اید‌ه‌آل برسم و فکر می‌کنم بتوانیم با دعای خیر مردم و لطف خدا دست پر از مسابقات بازگردیم.

وی در پایان صحبت‌های خود با تمجید از حمایت‌های مسئولان فدراسیون تکواندو و انتقاد از مسئولان ورزش استان کرج، گفت: فدراسیون کارش را به نحو مطلوب انجام می دهد و وظیفه ما هم تمرین کردن است، اما از مسئولان ورزش استان کرج دلخورم. هر چند که دوست ندارم در مورد این موضوع صحبت کنم، اما این برای ما ناراحت کننده است که هر فقط ما قهرمان می‌شویم به چشم آنها می آییم. بگذریم به آنها هم خدا قوت می گویم هر چند که از آنها گلایه دارم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر