بازدید 2546
۲

پیروزی یاران عمران زاده مقابل یاران رحمتی

کد خبر: ۵۱۵۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳ 10 July 2015
تیم فوتبال استقلال در دیداری درون تیمی در قالب دو تیم یاران رحمتی و عمران‌زاده وضعیت آمادگی خود را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال جهت بررسی وضعیت بازیکنان خود دیداری درون تیمی را در اردوی کردان کرج برگزار کرد. در یک تیم حنیف عمران‌زاده و در تیم دیگر یاران مهدی رحمتی حضور داشتند که در پایان تیم عمران‌زاده در ضربات پنالتی موفق شد تیم رحمتی را شکست دهد.

* قبل از شروع مسابقه پرویز مظلومی نسبت به آخرین وضعیت روزبه چشمی ابراز نگرانی کرد و برای دقایقی با این بازیکن به گفت‌وگو پرداخت.

* تعداد اندکی از تماشاگران ساکن منطقه چهارباغ برای تماشای بازی درون تیمی استقلال وارد کمپ شدند.

* کری بازیکنان دو تیم و سر و صدای آنها در طول این مسابقه که با قضاوت نمازی و مجید صالح انجام شده بود برای دقایقی فضای خاصی را در کمپ کردان ایجاد کرد. پرویز مظلومی نیز از بازیکنان خواست تا به این کری‌ها پایان دهند و به فکر اجرای کارهای تاکتیکی باشند.

* بعد از پایان این مسابقه حنیف عمران‌زاده به سمت رحمتی رفت و با دروازه‌بان استقلال که در ضربات پنالتی شکست خورده بود، به کری‌خوانی پرداخت.

* بعد از پایان این دیدار درون تیمی بازیکنان به تهران باز خواهند گشت و فردا مجددا خود را به کادر فنی در کردان معرفی خواهند کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
1
1
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل