بازدید 11374
سفیر سابق انگلیس در ایران:

توافق هسته ای دیر یا زود حاصل می‌شود

«ریچارد دالتون» سفیر سابق انگلیس در ایران گفت که به اعتقاد او توافق هسته ای بین ایران و قدرت های جهان دیر یا زود حاصل می شود.
کد خبر: ۵۱۵۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۶ 07 July 2015
«ریچارد دالتون» سفیر سابق انگلیس در ایران گفت که به اعتقاد او توافق هسته ای بین ایران و قدرت های جهان دیر یا زود حاصل می شود.

دالتون روز سه شنبه در گفت وگو با شبکه خبری بلومبرگ، گفت: ما از جزئیات مذاکرات اطلاع کمی داریم اما شتاب لغو تحریم ها یکی از مشکلات مذاکرات است.

وی افزود: ارتباط دادن بسته لغو تحریم ها با گام هایی که ایران باید انجام دهد نیز می تواند یکی از مشکلات باشد.

دالتون با بیان اینکه مشکلی هم از جانب روسیه درباره لغو تحریم تسلیحاتی ایران مطرح شده است، افزود: متون توافق طولانی و پیچیده است و ممکن است مشکلات دیگری هم وجود داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد ایران و قدرت ها وین را بدون توافق ترک کنند و در این صورت دورنمای مذاکرات چه خواهد شد، گفت: اگر در این دور از مذاکرات توافقی حاصل نشود، وضعیت مذاکرات پیچیده می شود اما دورنمای توافق از بین نخواهد رفت.

سفیرسابق انگلیس در ایران افزود: منافع بنیادی دو طرف برای رسیدن به توافق از بین نمی رود و هر چند روند مذاکرات پیچیده می شود و توان و نیروی مذاکرات کاهش می یابد ولی اعتقاد دارم که در نهایت توافق حاصل خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی