بازدید 6318
۴
نقل و انتقالات

فلورنتیو پرز شخصا به دنبال جذب زلاتان

از احتمال پیوستن زلاتان به رئال، تا پیوستن ادین ژکو به منچستر سیتی و پیشنهاد باور نکردنی 80 میلیون یورو برای جذب مولر توسط مچنستر یونایتد را در ادمه مطالعه کنید.
کد خبر: ۵۱۵۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۴ 07 July 2015
به گزارشت تابناک؛ باز هم با ده خبر از نقل و انتقال امروز با شما هستیم امروز هم اخبار نقل وانتقالات و بازار شایعات همچان در حال جوشش بود از احتمال پیوستن زلاتان به رئال، تا پیوستن ادین ژکو به منچستر سیتی و پیشنهاد باور نکردنی 80 میلیون یورویی برای جذب مولر توسط مچنستر یونایتد را در ادمه مطالعه کنید.



 رم درحال مذاکره با ادین ژکو 

مسئولان تیم رم درحال مذاکره با هافبک تیم منچستر سیتی ادین ژکو برای انتقال این بازیکن به سری آ هستند. در مذاکرات اولیه ارزش این  نقل و انتقال 14میلیون پوند ذکر شده است. قرارداد ژکو بوسنیایی احتمالا 5 ساله خواهد بود و این  بازیکن هفته ای 60.000 پوند درآمد کسب خواهد کرد.
نقل و اتقالات




مدافع یووه در وستهام 

مدافع تیم یوونتوس انجلو اوگبونا با قراردادی به ارزش 12 میلیون یورو به تیم وستهام انگلیس می‌پیوندد.
نقل و اتقالات




5میلیون برای اسطوره رئال

تیم پورتو به ایکر کاسیاس  دروازبان تیم رئال مادرید قرار دادی دو یا سه ساله را پیشنهاد کرده که در هر سال کاسیاس حدود 5 میلیون یورو درامد خواهد داشت.رئال مادرید احتمالا وی را بدون درخواست مبلغ  آزاد می‌گذارد، اما هنوز دوسال از قرار داد وی  با این باشگاه باقی مانده است و هنوز توافقی بر سر مبلغ این دو سال صورت نگرفته است.
نقل و اتقالات




 آرسنال با کارل جنکینسون تمدید می‌کند 

تیم آرسنال آماده است که قراردادش را با کارل جنکینسون مدافع 23 ساله این تیم را تمدید کند. ولی با وجود این وی همچنان به عنوان بازیکن قرضی به تیم وستهام فرستاده می‌شود. تیم‌های ساوتهمپتون و ساندرلند برای جذب این بازیکن به طور دائمی پیشنهاداتی را به تیم لندنی ارائه کرده‌اند.
نقل و اتقالات




منچستر به دنبال جذب مولر 

مسئولان تیم مچنستر یونایتد درحال آماده سازی قرار دادی به ارزش 82 میلیون یورو  برای جذب توماس مولر از باشگاه بایرن مویخ هستند.هنوز خبر بیشتری در این زمینه اعلام نشده است. پیشتر مولر اعلام کرده بود که به هیچ عنوان قصد ندارد که بایرن را ترک کند.
نقل و اتقالات




فوروارد فلومیننره به چلسی پیوست 

دنیل کندی فوروارد تیم فلومیننزه با قراردادی به ارزش 6.3 میلیون پوند به تیم چلسی انگلیس پیوست.  پیشتر کندی  اعلام کرده بود که احتمالا به تیم چلسی می‌پیوندد. این بازیکن 19 ساله امروز پس از انجام آزمایشات پزشکی رسما به تیم چلسی  پیوست.
نقل و اتقالات




رئال خواهان زلاتان شد 

فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید درحال برسی انتقال زلاتان ابراهیموویچ از تیم پاریسن ژرمن به این تیم است.هنوز هیچ خبر بیشتری دراین زمینه به رسانه ها اعلام نشده است .این در حالی است که ظاهرا اختلافات ابراهیموویچ با مسئولان تیم پاریسی بالا گرفته است.
نقل و اتقالات




والدز: به والنسیا نمی‌روم 

ویکتور والدز دروازبان تیم منچستر یوناید پیشنهاد تیم والنسیا برای پیوستن به این تیم را رد کرد. این دروازبان 33 ساله امیدوار است که در صورت خروج دخیا  از این تیم به دروازبان اول لوئیس فنخال تبدیل شود. 
نقل و اتقالات




آرتتا یک ساله با آرسنال تمدید کرد

مایکل آرتتا سرانجام تصمیم گرفت به شک وتردید ها برای ادامه کار در  آرسنال  پایان دهد و یک سال دیگر با توچی ها بماند. این خبر به این معنی است که آرسن ونگر دیگر نیازی به پیداکردن یک هافبک دفاعی خلاق ندارد.
نقل و اتقالات




شندرلین می‌تواند به منچستر برود اما نه ارزان!

رئیس باشگاه ساوت‌همپتون اعلام کرده که مورگان شندرلین می‌تواند این باشگاه را ترک کند و به منچستر برود، اما فقط زمانی‌که منچستر به اندازه ارزش این بازیکن پول پرداخت کند. پیشتر باشگاه منچستر یونایتد برای خرید شندرلین قراردادی به مبلغ 20 میلیون پوند پیشنهاد کرده بود اما مسئولان باشگاه ساوت‌همپتون گفته بودند که قصد فروش وی را ندارند. 
نقل و اتقالات
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
1
1
1
1
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان