بازدید 10308
۵
پیشنهاد ذوب به محسن:

تمدید کن و قرضی به پرسپولیس برو!

پس از آن که برانکو سرمربی پرسپولیس، گابریل برزیلی و پیام صادقیان را نخواست و محمد نوری هم از لیگ قطر سر درآورد، پای دیگر گزینه‌ها به باشگاه پرسپولیس باز شد.
کد خبر: ۵۱۵۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳ 07 July 2015
به گزارش آی اسپورت؛ برانکو و سران باشگاه پرسپولیس به خوبی می‌دانند یکی از مشکلات اصلی این تیم در فصل آینده فقدان هافبک بازیساز و به اصطلاح پلی‌میکر است. بازیکنی که بتواند مهاجمان پرسپولیس را تغذیه کند و از شم گلزنی بالایی هم برخوردار باشد. بدیهی است با وجود مهرداد کفشگری، احمد نوراللهی و خرید کمال کامیابی‌نیا، مرد کروات در هافبک دفاعی احساس مشکل نکند. حفظ هادی نوروزی و امید عالیشاه به همراه بازگشت فرشاد احمدزاده خیال برانکو را از کناره‌های خط میانی راحت کرده اما مشکل هافبک هجومی، کماکان باقی است.محسن مسلمان هافبک چپ‌پای فصل گذشته فولاد خوزستان که به صورت قرضی از ذوب‌آهن به این تیم پیوسته بود، مدنظر قرار گرفت.
مسلمان یک‌شنبه گذشته به دفتر باشگاه پرسپولیس رفت و با مصطفی قنبرپور و علی‌اکبر طاهری به گفت‌وگو پرداخت. با توجه به سابقه ذوبی‌ها در سخت‌گیری برای دادن بازیکن، سران پرسپولیس به محسن مسلمان اعلام کردند او را می‌خواهند اما خودش باید از باشگاه ذوب‌آهن رضایتنامه بگیرد. محسن مسلمان که هنوز یکسال دیگر با ذوب‌آهن قرارداد دارد، دیروز (دوشنبه) صبح به اصفهان رفت و در غیاب سعید آذری با فقیهی معاون باشگاه به مذاکره پرداخت. ظاهراً‌ آذری در سفر خارج از کشور به سر می‌برد اما از راه دور تمامی مسائل را زیر نظر دارد. خبردار شدیم ذوبی‌ها به مسلمان پیشنهاد داده‌اند که قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کند و سپس به عنوان بازیکن قرضی راهی پرسپولیس شود. تا اینجای ماجرا را داشته باشید تا به شما اطلاع بدهیم محسن مسلمان مدنظر یحیی گل‌محمدی نیست.
این بازیکن طاقت نیمکت‌نشینی ندارد و به همین خاطر در پایان نیم‌فصل اول لیگ چهاردهم به فولاد خوزستان پیوست. تیم جنوبی با پرداخت 250 هزار دلار به باشگاه ذوب‌آهن، برای نیم‌فصل محسن مسلمان را در اختیار گرفت و حالا این بازیکن باید به اصفهان برگردد و با توجه به عدم تمایل گل‌محمدی راه آسانی برای جدایی از تیم اصفهانی پیش‌رو دارد. بدین روی محسن مسلمان پیشنهاد تمدید قرارداد ذوب‌آهن را رد کرده و خواسته است که رضایتنامه قطعی او صادر شود. از قرار معلوم باشگاه ذوب‌آهن هم مشکلی با این موضوع نداشته و پیش‌بینی می‌شود ظرف امروز یا فردا مسلمان با پرداخت مبلغی حدود 300 میلیون تومان رضایتنامه قطعی‌اش را از تیم اصفهانی گرفته و به پرسپولیس ملحق شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
1
1
1
1
1
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس