بازدید 3471
۳

والیبال دانشجویان ایران از روسیه شکست خورد

تیم ملی والیبال دانشجویان ایران با شکست سه بر صفر مقابل تیم قدرتمند روسیه به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک چهارم نهایی شد تا روز پنج شنبه به مصاف اوکراین برود.
کد خبر: ۵۱۵۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸ 07 July 2015
به گزارش ایسنا؛ تیم ملی والیبال دانشجویان ایران در چهارمین و آخرین دیدار مرحله گروهی خود در رقابت های قهرمانی دانشجویان جهان در سالن "یویمجو" شهر گوانگجو برای تعیین سرگروه به مصاف تیم روسیه قهرمان دوره قبل این بازیها رفت و در پایان با نتیجه سه بر صفر تن به شکست داد تا به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای یونیورسیاد شود.

واضح بود که میانگین قدی تیم روسیه بسیار بهتر از ایران است و مهاجمان ایران در بسیاری از حملات خود مقابل مدافعان بلندقامت روسیه کار به مراتب سخت‌تری نسبت به دیدارهای گذشته خود داشتند. خیلی زود فاصله امتیازی دو تیم افزایش پیدا کرد اما رفته رفته بازیکنان ایران عملکرد بهتری از خود نشان دادند و فاصله امتیازی را کم کردند اما در نهایت این روسیه بود که ست اول را با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به سود خود به پایان رساند.

در ادامه این مسابقه نیز تلاش شاگردان پیمان اکبری برای پیروزی مقابل حریف راه به جایی نبرد و تیم ایران در ست های دوم و سوم نیز به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر 23 مقابل روسیه تن به شکست داد تا روس ها تمامی چهار دیدار مرحله گروهی خود را با پیروزی مشابه سه بر صفر پشت سر بگذارند.

نزدیک به سیصد تماشاگر که اغلب از ورزشکاران خارجی حاضر در این رقابت ها بودند از نزدیک نظاره گر این دیدار بودند. تعدادی از ورزشکاران ایرانی از جمله نجمه خدمتی نیز به همراه مسئولان کاروان با حضور در سالن تیم ایران را مورد تشویق قرار دادند.

تیم ملی والیبال دانشجویان ایران پیش از این از سری دیدارهای گروه D مقابل تیم های کانادا، سوییس و تایلند به ترتیب با نتایج سه بر صفر، سه بر یک و سه بر دو به پیروزی رسیده بود.

تیم روسیه با هدایت ولادیمیر خرومنکوف باید در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف لیتوانی برود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
1
1
1
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل