بازدید 3787

ایجاد بورس ارز فاجعه اقتصادی را به همراه دارد

کد خبر: ۵۱۵۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳ 07 July 2015
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با تاکید بر اینکه ایجاد بورس ارز در کشور بازگشت به نابسامانی در این بازار را رقم می زند، گفت: ایجاد این نوع بورس به بلوکه شدن ارز در کشور و بروز فاجعه اقتصادی در کشور منجر خواهد شد.

عزت الله یوسفیان ملا درگفت وگو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت،با تاکید بر اینکه ایجاد بورس ارز در کشور بازگشت به نابه سامانی دراین بازار را رقم می زند،گفت:ایجاد بورس برای کالاها پذیرفته شده تا بتوان به این ترتیب به نرخی واحد برای عرضه رسید.

نماینده مردم آمل و لاریجان درمجلس شورای اسلامی،با بیان اینکه ارز وسیله ای برای مبادله کالا است،افزود: ایجاد بورس ارز خود ارز را به کالا بدل خواهد کرد که این موضوع تبعات بسیاری به همراه خواهد داشت.

انباشت تقاضای کاذب برای خرید و فروش ارز خود از تبعات ایجاد این نوع بورس

این نماینده مردم درمجلس نهم،با تاکید براینکه ایجاد بورس ارز نظم بازار را به هم خواهد زد،تصریح کرد: انباشت تقاضای کاذب برای خرید و فروش ارز خود از تبعات ایجاد این نوع بورس خواهد بود.

وی ادامه داد:ایجاد بورس ارز به انباشت آن در دست عده ای خاص و ثروتمند شدن برخی از این راه منجر خواهد شد.

 ایجاد بورس ارز به بلوکه شدن ارز در کشورمنجر می شود

یوسفیان ملا با تاکید براینکه دولت به ویژه دستگاه های مسئول باید در راستای تامین آرامش بازار تلاش کنند، تاکید کرد: ایجاد آرامش در بازار ارز راهکاری است که از انباشت تقاضای کاذب و رشد نرخ ها جلوگیری خواهد کرد.

این نماینده مردم درمجلس نهم، افزود:ایجاد بورس ارز به بلوکه شدن ارز در کشور و بروز فاجعه اقتصادی در کشور منجر خواهد شد.

عضوکمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامِی، یادآور شد: دولت برای سامان بخشی به بازار ارز باید به دنبال راهکاری اساسی بوده تا به این ترتیب بتواند این بازار نابه سامان را به آرامش هدایت کند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت،چندی پیش محمد فطانت رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با تشریح مکانیزم معاملات آتی ارز، از ارائه درخواستی به وزیراقتصاد برای راه‌اندازی بورس ارز خبرداده بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل