بازدید 2458

تک نرخی شدن ارز ارتباطی به مذاکرات ندارد

کد خبر: ۵۱۵۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱ 07 July 2015
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تاکید بر اینکه تک نرخی شدن ارز ارتباطی به مذاکرات ندارد، گفت: مافیای موجود در مجموعه بانک مرکزی خواهان چند نرخی بودن ارز است و از همین طریق روزانه میلیاردها تومان درآمد دارد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،در واکنش به صحبت برخی مسئولان بانک مرکزی که تک نرخی شدن ارز را وابسته به توافق در مذاکرات اعلام کرده اند،گفت: اصلاح امور اقتصادی و روند جاری کردن اقتصاد مقاومتی در کشور هیچ ارتباطی با مذاکرات ندارد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: تک نرخی کردن ارز در راستای مبارزه با فساد و رانت است و نباید این مساله را به مذاکرات ربط دارد.

وی با بیان اینکه اصلاح امور اقتصادی و جلوگیری از فساد و رانت وظیفه متولیان اقتصادی و بانک مرکزی است،اظهارکرد:تجربه ثابت کرده 2 یا چند نرخی بودن نرخ ارز،محلی برای فساد بوده و انتظار ما از متولیان بحث اقتصاد،تک نرخی کردن ارز است.

عضوکمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد:به اعتقاد بنده برای اینکه موضع ما در مذاکرات تقویت شود باید از اقتصادی با ثبات و سالم برخوردار باشیم و این نظریه که تک نرخی کردن ارز منوط به نتیجه مذاکرات است کاملا اشتباه و شرم آور بوده و باید از این گونه اظهار نظرها اجتناب کرد.

نماینده مردم رشت درمجلس همچنین با تاکید براینکه تک نرخی شدن ارز یک امر ضروری بوده،عنوان کرد: مافیای موجود درمجموعه بانک مرکزی خواهان چند نرخی بودن ارز است و ازهمین طریق روزانه میلیاردها تومان درآمد دارد، لذا انتظار می رود که در راستای تک نرخی کردن هرچه زودتر اقدام شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر