بازدید 2695

حمایت داخلی از تیم مذاکره کننده

کد خبر: ۵۱۵۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰ 07 July 2015
عضو هیات رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه تمام مسئولان داخلی از تیم مذاکره کننده حمایت می کنند، در ارزیابی دستیابی به توافق نهایی گفت: باتوجه به انعطاف‌هایی که در طرف مقابل به وجود آمده است توافق هسته‌ای نهایی شود.

حسین فرهنگی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه ایران به تعهداتش در مذاکرهات هسته ای پایبند است، اظهار داشت:از طرف جمهوری اسلامی ایران تمام مواردی  که قرار بود انجام شود، صورت گرفته است. مواردباقی مانده عمدتا مواردی هستند که بر اساس قانون هیات مذاکره کننده مجاز به ورود به آنها نیست. به همین دلیل نهایی شدن منوط به عدم ورود طرف مقابل به اینگونه مباحث است.

نماینده مردم آذرشهر، اسکو و تبریز در مجلس نهم شورای اسلامی ادامه داد: به حد کافی از تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران، حمایت شده، می شود و خواهد شد. بنابراین از این جهت تیم مشکلی نداشته است.

فرهنگی با بیان اینکه در روزهای منتهی به توافق نهایی،مذاکره کنندگان از حمایت داخلی برخوردار هستند، گفت: انتقادات و مخالفت ها عمدتا نسبت به زیاده خواهی طرف مقابل بوده است. بخشی از دخالفت ها و زیاده خواهی ها تعدیل شده است اما همچنان  شاهد برخی زیاده خواهی ها هستیم.

عضو هیات رئیسه مجلس تاکید کرد: بنابراین انتقادها در جهت تضعیف تیم مذاکره کننده نیست بلکه منتقدان نگران زیاده خواهی های غرب در مسئله حقوق هسته ای ملت ایران هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها