بازدید 45415
تحلیل رويترز:

ايران در آستانه انقلاب مخملين!

حضور دسته جمعي جوانان در خيابان‌ها، خواندن سرودهاي گروهي، درگيري‌هاي پراكنده، مناظره‌هاي بي پروا در تلويزيون ايران و مجادله‌هاي مقامات بلندپايه كشور، نشانه‌هاي مراحل آغازين انقلاب مخملي در ايران قلمداد شده است.
کد خبر: ۵۱۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۱:۲۷ 11 June 2009
سرویس بین‌الملل «تابناک» ـ سايت خبري «رويترز» با تحليلي از فضاي انتخاباتي ايران، مدعي است ايران در آستانه انقلاب مخملين به شیوه كشورهاي تازه استقلال يافته شوروي سابق قرار گرفته است.

بنا بر این تحلیل، حضور دسته جمعي جوانان در خيابان‌ها، خواندن سرودهاي گروهي، درگيري‌هاي پراكنده، مناظره‌هاي بي‌پروا در تلويزيون ايران و مجادله‌هاي مقامات بلندپايه كشور، نشانه‌هاي مراحل آغازين انقلاب مخملي در ايران قلمداد شده است.

البته اين خبرگزاري انگليسي تصريح مي‌كند: هرچند نشانه‌هاي انقلاب مخملين در ايران آغاز شده، اما اين حادثه به زودي رخ نخواهد داد.

گفتنی است، انقلاب‌های مخملین یا رنگین، مدلی نرم از طرح‌های براندازی است که غرب و به ویژه آمریکا با شیوه‌های مدنی و اجتماعی و بهره‌گیری از رنگ‌های خاص، آن را در کشورهای شرق اروپا و با هدف استحاله درونی این نظام‌ها کلید زد و به دلیل موفقیت نسبی این مدل اکنون در صدد تعمیم آن در دیگر نقاط ناهمگون با خود است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
دروغ میگن؟ تا حالا کی اینطوری مردم دو دسته شده بودن؟!
محاله
این جماعت واقعا ایران رو نمیشناسند
خدا را شکر که دشمنان مارا از احمق ها قرار داد
شور انتخابات رو با چی مقایسه می کنند وقتی 80% رای بدن اون وقت می فهمن چه خبره
اگر سعي در كنار گذاشتن حماقت و جايگزيني آن با خرد، منطق و ادب، انقلاب مخمليه، من به اين انقلاب مخملي افتخار مي‌كنم و در اون دنيا به عنوان سند افتخارم از اون استفاده مي‌كنم.
تابناكيها پس چرا خودتون از اين مدل استفاده كردين . لطفا سانسور نكنيد و نظرم را بزنيد
مبارکه بهانه کم بود این هم رویش ، برای سرکوب خواسته های بر حق حتی نباید از کاندیدای مورد ... هم دفاع کرد چونکه مطابق تحلیل بالا راه را برای انقلاب مخملی باز می کند.
غربی ها هیچوقت شناخت صحیحی از ایران نداشته و نخواهند داشت .
قبلا قابل اعتمادتر خبر تو سایت می ذاشتین ، ظاهرا جو انتخابات شما رو بدجوری گرفته
انشا الله حضور میلیونی جوانان در انتخابات و خلق حماسه ای دیگر و روی کار آمدن رئیس جمهوری متعهد و انقلابی، تودهنی محکمی به کشورهای غارتگر غربی خواهد بود.
نصر من الله و فتح قریب.
بی خودی دلخوش نشوند. مردم ایران ذره ای در صدد چنین ادافی نیستند. همه نامزدها در خط امام و رهبری و انقلاب هستند و تنها در برخی مسائل اجرایی باهم اختلاف سلیقه دارند.
خوب شد فلسفه اين رنگ سبز را فهميديم!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آیا بازگشت مردم به شعار های اول انقلاب و تبری جستن از کسانی که می خواهند سی سال دستاوردهای این نظام مقدس را به خاطر چند صباحی بیشتر تکیه زدن بر مسند قدرت به باد بدهند انقلاب مخملی است؟ حالا رویترز بیاید بگوید مگر درست است؟
دوباره بازتات رگ راستیش ورم کرده خبرهای متناسب با رییس جمهوری دکتر محمود ارائه می کند. خبریه... پولی رسیده .... به ما هم بگین اگر خیلی قرار ... بشه به دکتر رای بدیم و خلاص
شما تحلیل نکنین سنگین ترین ، هیچ خبری نیست جز شور و هیجان مردم و اختلاف نظر.ایران با این عظمتش را هم لطفا با یک مشت کشور داغون مقایسه نکنین.اینم بگم من خودم سبزم و دارم این حرف را رد میکنم.
رویترز ضر زیادی زده
ای خاک برسر تو تابناک که میایی حرف اون ها رو تکرار می کنی. واقعا که میهن دوستی رو ثابت کردی
رویترز و بی‌بی‌سی و دیگر رسانه‌های غربی بطور واضح از هاشمی حمایت می‌کنند و این حرفها برای کاهش فشار به ایشان مطرح شده. بعد از افشاگری ریس جمهور ببینید چند وب سایت غربی به این موضوع پرداختند در حالیکه همیشه دنبال خراک تبلیغاتی بودند.
اینو به کسی که مردم رو دو دسته کرده بگین.
در حکومت و نظامی که مردمی باشه و بر پایه رای مردم استوار باشه چیزی به نام انقلاب حالا چه مخملی چه رنگی وجود نداره اگر رای مردم به یک تغییر باشه باید این تغییر انتخاب بیافته و اگر هم یک نظام یا حکومتی مردمی نباشه هر چیزی رو به یک انقلاب تشریح میکنه وگرنه شرکت در یک انتخابات و رای به یک نامزد انقلاب نیست تقاضای یک تغییر دموکراسی وار است
شما هم با نقل این خبر خواهان بسته شدن فضا هستید؟
اگر راست میگید مرجع (لینک) خبر را اعلام کنید
با سلام
با توجه به مطالبی که شب گذشته آقای احمدی نژاد درباره خانم دکتر زهرا رهنورد بیان کرد بر خود لازم دیدم نکاتی را در مورد نحوه ارتقای اعضای هیئت علمی دانشگاهها ذکر کنم:
1- بر خلاف گفته آقای احمدی نژاد ارتقای اعضای هیئت علمی به مدت زمان عضویت در هیئت علمی ارتباطی نداشته و مبتنی بر امتیازات کسب شده توسط فرد می باشد.
2- هر عضو هیئت علمی مؤسسات آموزشی می تواند از دو طریق تدریس و پژوهش امتیاز کسب کند.
3- بر اساس آیین نامه ارتقا مصوب وزارت علوم ارتقا از مرتبه استادیار به دانشیار نیازمند کسب 100 امتیاز و ارتقا از مرتبه دانشیار به استاد نیازمند کسب 110 امتیاز می باشد. ( ارتقا از مرتبه مربی به دانشیار نیز نیازمند 100 امتیاز میباشد اما آقای احمدی نژاد زمان سه سال را برای دو ارتقای ذکرشده عنوان کرد)
4- بر اساس همان آیین نامه هرعضو هیئت علمی در هر ترم تحصیلی میتواند تا حداکثر 40 امتیاز از فعالیتهای آموزشی و تا حداکثر 35 امتیاز از فعالیتهای علمی- اجرایی کسب امتیاز کند، همچنین میتواند تا حداکثر 131 امتیاز از طریق فعالیتهای پژوهشی نظیر ارائه مقاله ، تألیف، تصحیح یا ترجمه کتاب، مشاوره پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکترا و موارد دیگر کسب کند. ( برای بیشتر شدن دقت امتیاز مواردی مثل اختراع و ارائه آثار هنری را که ارتباطی با خانم رهنورد ندارد از موارد بالا کسر کردم.)
حال شما خود انصاف دهید که آیا پژوهشگری مثل خانم دکتر رهنورد نمیتواند مطابق ادعای آقای احمدی نژاد در عرض سه سال 220 امتیاز برای دو رتبه ارتقا کسب کند.
دل هرکسی از این همه دروغ و بازی با آبروی افراد به درد می آید. در ضمن هرکس که در صحت موارد بالا شک دارد می تواند از یک عضو هیئت علمی سؤال کند.( اکثر خوانندگان این سایت دانشجویان و افراد تحصیلکرده هستند و به اساتید دسترسی دارتد.)
ازمسئولین محترم سایت هم تقاضا دارم اگر ذره ای به انسانیت اعتقاد دارند این نظر را در سایت قرار دهند تا قدمی در راه حفظ آبروی افراد شریف برداشته باشیم.
لطفا شما تابناکی ها سوسه نیایید و حلاوت حضور مردم را درکامشان تلخ نکنید
اینکه مسولان ومردم خواهان اجرای مفاد قانون اساسی که مورد غفلت قرار گرفته اند باشند چه ارتباطی به انقلاب مخملی دارد؟
متاسفم که شما هم توی دام رفسنجانی افتاده اید
سلام ,ممنون از دقت نظر بر و بچه های تابنک , حقیقتا در این شرایط و حضور بعضی آقایان که در دولتهای قبلی تماتم تلاششان را کردند , باید هوشیار ,آگاه و گوش بزنگ باشیم.
به اين حضرات تحليلگر بفرمائيد وقتي اسم انقلاب و رهبر پيش بيايد همه مردم ايران (طرفدار هر كانديدا هم باشند) با هم هستند و باعث ميشوند كه دشمنان ، اين خيالبافيها را بگور ببرند ، اگر جمعه 22 خرداد رو ببينند ميفهمند كه پايه هاي نظام چگونه با حضور مردم محكمتر ميشود.
یادمه زنده یاد گل آقا یک بار نوشت دانشمندان با بررسی طول بال و وزن بدن زنبور اعلام کرده اند که وی نباید بتواند پرواز کند و پرواز زنبور عسل برخلاف قوانین فیزیک است!
آنچه متاسفانه این روزها شاهد آن بودیم باید برابر قوانین غربیها منجر به انقلاب مخملین گردد ولی یک پارامتر مهم که آنها در محاسبه نیاورده اند ولایت محوری ملت هوشیار است که همه محاسبات را برهم زده و خواهد زد.
بنظرم زمان اين نوع مباحث و استفاده هاي ابزاري از اين موضوعات براي از ميدان بدر بردن رقيب گذشته. بازي را جوانمردانه ادامه دهيد.
دروغی است از استکبار جهانی عامل صهیونیست.
اگر راست میگید مرجع (لینک) خبر را اعلام کنید
اگر چنین چیزی بود خبرگزاری ها شون اعلام نمی کردند . اینا فقط برای دو دل کردن مردمه .
انقلاي مخملي كجا بود؟؟؟؟اتفاقا اين حضور مردم و جوانان و اتحاد هر سه نسل و ايجاد فضاي گفتگو در خيابان عشق مردم نسبت به نظام را افزايش داده است. به نظر من بستن دهان مردم و افكار تحجري شروع يك انقلاب مخملي است. به مردم ازادي بدهيد و از دور كنترل كنيد ...به شما قول ميدهم هيچ احدي نميتواند در اين مملكت انقلاب راه بيندازد. مردم ما بسيار مردم قدر شناسي هستند.
من روز چهارشنبه از میدان انقلاب تا آزادی رفتم.طرفداران موسوی و احمدی نژاد کنار هم و با لبخند و شوخی شعار می دادند ولی کسی رفتار زننده و توهین آمیز نداشت و اگر احیانا مطلبی توهین آمیز مطرح می شد فورا همه اعتراض می کردند.مردم از بسیاری از مسئولین با فرهنگتر و مودب تر هستند و همگی عاشق انقلاب و آرمانهای امام راحل.دشمنان باید فکر براندازی را از سر بیرون کنند
اگر انقلاب مخملي به معناي تحميل راي مردم بر هيات حاكمه باشد اين تحليل درست است. دولت نهم فضايي درست كرده كه در عموم مردم اين تلقي ايجاد شده كه مي خواهد با هر دروغ و تقلبي كه شده باز هم به كارش ادامه دهد و جو عمومي مردم الان عليه همين رفتار دولت تحريك شده است.
خدا كنه دروغ باشه وگرنه ...........
حرف زدن در نظامی که مبتنی بر آزادی شکل گرفته انقلاب مخملی نیست .در اصل محکوم کردن مردم در حرف زدن و رجز خوانی توسط عوامل نظامی در خفه کردن صدای مخالف ، نشانه دیکتاوری مخملی دارد .
کور خوندند. اینها میخواهند با ایجاد رعب و ترس در دل مردم نذارند مردم بروند و رای بدهند.مردم ما هم گوششون از این حرفها پره...
جناب آقای موسوی و اطرافیانش باید بدانند مردم با بازنگری اقدامات آنها در داستان 18 تیر و همچنین در نظر گرفتن خلاقیتهایی که این بار در پیش گرفته اند آگاهانه این باصطلاح انقلاب مخملی را مدیریت خواهند کرد.
در این شرایط باید بشدت مراقب تقسیرهای بیگانگان بود. وحدت بی سابقه در جریان انتخابات و زنده شدن گفتمان حضرت امام از سوی آقای موسوی، رضایی و کروبی که نشانه ای از احیا شدن و جوان گردیدن نظام اسلامی است بدجوری غربی ها را به وحشت انداخته است.
جالب اينجاست كه نظر خبرگزاري هاي بيگانه با سران سپاه پاسداران ناگهان !!! و به طور كاملا اتفاقي همسو شده.
به نظر من،این تحلیل، تنها می تواند زاده فکر خیالپردازی باشد که با اندیشه های استعماری رشد داشته است. این حرکت ها نشانه روشنی است از اتحاد ملی برای داشتن ایرانی سرفراز.ایرنی که برخلاف شرایط کنونی،در سراسر گیتی پرآوازه است.
این نشون می ده که چقدر دشمنان ایران از پیروزی موسوی نگرانند و نشون می ده که چقدر حضور احمدی نژاد براشون مثبت بوده، برای خنثی کردن توطئه همه دشمنان ایران، همه با هم فردا با صدای بلند به دیکتاتوری و استعمار نه می گوییم
كور خوانده اند اين نشانه بالا بودن شعور سياسي ملت ماست اين آزادي است كه خون شهدا به ما داده است اگر دشمن بخواهد تعرضي بكند همه اين ملت با نداي رهبر با يك يا حسين او را نابود خواهند كرد و حاميان همه كانديداها در كنار هم وواحد خاهند بود.
عجب! تا قبل از این از موسوی خوب می گفتین! حالا که ... امکانه رای داره موسوی مخملی شده؟؟؟
این خبر جدا"بدرد کیهان و رجا نیوز میخوره.
از تابناک وجمع کارشناسان آنهاانتظار میرود که خبرهایی را منتشر کنندکه علاقمندان رااز حضور حداکثری دلسرد نکنند.
کاندیداهایی که از فیلتر شورای نگهبان همین جمهوری اسلامی عبور کرده اند آیا عامل کودتاهستند؟
هرکدام که خواست مردم باشند بازهم انتخابی درون انقلاب ومردمی است واین ادعاهافقط مصرف کیهانی ومحفلی دارد وبس.
کسی ادعای وقوع کودتای مخملی میکند که تا چندی دیگر باید به خواست مردم قدرت را واگذارد.
احمدی جون منه رئیس جمهور منه
نامزدهاي انتخابات درهرچه اختلاف داشته باشند درتنفر از اجنبي وضدايران متحدند پس نبايد دلشان را خوش كنند
با سلام خسته نباشید.
انقلاب مخملی در ایران جایگاهی نخواهد داشت و هیچگاه نه جمهوریت نظام و نه اسلامیت آن قابل تغییر نخواهد بود چون با خون ، ذات و ماهیت ایرانیان اجین شده است همانگونه که ایرانیان اسلام را بدلیل شباهتهای زیاد آن با جان دل پذیرفتند ، فرهنگ ایرانی و اسلامی غیر قابل تفکیکند چون موارد تشابه زیادی دارند زهی خیال باطل و وای بر آنانکه مردم را به بیراهه میکشانند که صد البته نخواهند توانست در کنار این اجین شدن ، پشتوانه آن خونهای پاک و مخلصانه صد ها هزار شهید نیز هست که از هر چیز دیگری مهمتر و قویتیر است.
ایران قطعاً در آستانۀ انقلاب است، اما نه یک انتقلاب مخملی، بلکه بازگشتی به اندیشه های مترقی امام خمینی و تبری جستن از متحجرین و شانتاژسالاران.

دیر از جون دیر از جون ما گوشت هم را بخوریم استخون هم را دور نمی ندازیم. تو سر و کله ی هم هم می زنیم دعوا هم می کنیم مناظره هم می کنیم اما غلط های زیادی به خارج از مرز ایران نیومده. مراقب باشن پاشون را از گلیمشون دراز تر نکنند. زنده باد هرچهار کاندیدا و مرگ بر رویترز و حامیان و خط دهندگانش.
نامزدهاي انتخابات درهرچه اختلاف داشته باشند درتنفر از اجنبي وضدايران متحدند پس نبايد دلشان را خوش كنند
سایت شما فقط قصد دامن زدن به تشنجات را دارد و در این چند روز که من از سایت شما دیدن می کنم 90% از .... حمایت می کند علت چیست؟
اینا تاثیر نامه سپاه هست.. انقلاب کدومه.. مردم فقط می خوان مثل انسان باهاشون رفتار بشه
خیر. این ادامه انقلاب اسلمی و مردمی 22 بهمن امام خمینی است. و این تفسی آنها از ترس و تراندن برخی از ساده لوحها و افراد احساسی است.
همین که یسری دارن پاچه همو میگیرن( طرفدارا) نشون میده چقد مثلا فکر رشد هستیم!!نه!! میخوایم حرفی که خوشمون میاد به کرسی بشینه نه حرف حق
وقتی 25در صد بر 75در صد پیروز بشه (یک کاندید بر سه کاندید ) هر انقلابی رخ میده
وقتی دروغ برراست پیروز بشه ان هم در وقت اضافه انوقت معلم میگه نقطه سر خط
اين همه هيجان كه طرفداران 4 كانديدا انجام مي دهند براي تعالي نظام است اگر به 4 كانديدا تو جه كنيد همه انها انقلابي و داعيه سرفرازي انقلاب و ايران را دارند
برادر عزیز مردم دنبال راستی و درستی هستند معنای انقلاب مخملی چیست دیگر
این چه نوع انعکاس نظرات همش نظرات خودتونه بهتره بریم سراغ یک سایت خبری دیگه
برای رای آوردن به هر چیزی متوسل نشوید آقای ... نذارید این موج رو سرکوب کنن. به ضرر شما هم هست.
مبارزه با فساد خاندان افراد خاص مي بايستي به عنوان اصلي ترين مطالبات مردم ادامه داشته باشد اگر چه اسمش را انقلاب مخملي بگذاريد.
هيچ انقلابي چه مخملي و چه غير مخملي قرار نيست اتفاق بيوفته فقط مردم ديگر تحمل دولت دروغگو را ندارند و روز جمعه هم انشاءالله پاي صندوق هاي راي يك دولت جديد انتخاب مي كنيم
مردم ما همیشه باهم متحدند.
اینا مسائل داخلی کشور خودمونه.
مردم ما همیشه باهم متحدند.
اینا مسائل داخلی کشور خودمونه.
عجب مثل اينكه خيليها خواب راحتشون تو كاخهاشون رو تو خطر مي بينن (البته 4 ساله اين اتفاق افتاده) و نمي خوان يك حماسه بزرگ كه يك خونه تكوني هم تو انقلاب به حساب مي ياد اتفاق بيافته به خواست خدا مردم اصولگرا و عدالتخواه كه انقلاب اصلا با وجود اونها شكل گرفت دولت مردمي و اصولگرا و عملگرا رو دوباره انتخاب مي كنند و به نيرنگ رنگ و تئوري بافيها هم اعتنا نمي كنند
این انقلاب مخملین علیه آقای احمدی نژاد هست نه نظام شاید آقای احمدی نژاد و دوستانشون خودشون رو نظام میدانند
این خبر حاکی از نگرانی استعمار مکار انگلیس از تغییرات در جمهوری ایران است. آن ها قصد تحریک گروه های تندرو را دارند. آنها را بشناسیم
این یک حرکت خودجوش مردمی است و به هیچ وجه با معیارهای انقلاب های مخملی نمی تواند سنجیده شود.
حالا بد بخت یه چیزی گفت!!!
اگر برفرض هم درست بگویند باید عامل پرده دری را معرفی کرد که همه سوابق انقلاب را در جلوی چشم همه به سخره رفت واوست عامل اصلی ایجاد این انقلاب رنگین.سلمان ایرانی
اگر انگلیسی ها به کمک شما تابناکی ها نشتابند چه می کنید؟ ديگه تیتر نداشتید و قافیه را باخته اید از رویتر تیتر می آوريد؟ خودتان که می دانید اين خبرگزاری چیست و چه اهدافی را دنبال می کند. شما دروغ می گوييد و گرنه اين گونه عناوین را بر نمی گزيديد.
اینا فقط خوششون میاد که مردم رو به جون هم بندازن. ما یه انقلاب دیگه نمی خوایم. ما فقط اعتدال آرامش و صداقت می خوایم همین!
مردم هنوز اسلام رو میخوان ولی تو این روزا همه چی زیر سوال رفته خوب حق دارن قاتی کنن
رویترز در خواب بیند پنبه دانه
نه رویترز میتونه از مناظرات کاندیداها و شور و هیجان خیابانی استفاده بکنه و نه گروهی در داخل ایران از این صحبتهای رویترز تحریک میشه که بخواد اقدامی ناخوشایند انجام بده که بازم استفاده ای بشه برای رویترز

در هر صورت اینجور که معلومه خدای نا کرده ما از هر طرف این پشت بام پائین بیافتیم استفاده داره برای رویترز و امثال اونها

کاملا حرف ابلهانه ای هست . انقلاب یعنی اینکه کل نظام عوض بشه نه فقط رئیس دولت.اینو هر بیسوادی هم میدونه
چرت و پرت میگن. ما براندازی نمی خواهیم ما زندگی آروم و شرافتمند میخوایم ما مسئول راستگو و مسئولیت پذیر میخوایم همین و همین و همین
این توطئه انگلستانه واسه خراب کردن خواست ملی ما برای داشتن مسئولان سالم و صادق. این انگلیسی ها دنبال آبادانی ایران نیستند نباید اجازه بدیم همچین تفکرها و حرفهایی زده بشه اما باید خواست ملیمون رو دنبال کنیم این حرفهای انگلیسی خوراکه واسه فرصت طلبهای داخلی واسه بدخواههای ملت و انقلاب ایرن
نظر مرا كه شايد بي ربط يا كم ربط به تيتر خبر است حتماً چاب كنيد/
كاش مي شد هر نفر راي خود را بين كانديداهاي مورد نظرش تقسيم كند. مثلاً 20درصد به نفر 1 راي دهد و 80 درصد به نفر 2 . چون الان من هنوز شك دارم كه به كي راي بدم. از لحاظ مسائل اجتماعي(حصوصا معشت افراد) اقاي احمدي نژاد را قبول دارم از لحاظ اقتصادي آقاي محسن رضايي را و از لحاظ سياسي(مخصوصاً سياست خارجي) آقاي موسوي را قبول دارم. و الان نمي دانم چي كار كنم .
كاش دولتي بااين سه تيم تشكليل گردد.
ما به رهبری تا آخرین قطره خون وفاداریم
درود بر موسوی
حضرت امام (ره) سقوط كمونيست را جند سال زود تر از انقلاب هاي مخملين پيش بيني كرده بودند و به سران كمونيسم هشدار داده بود تا پس از آزادي از دست كمونيسم، به دامان غرب نيفتند.به نظر مي رسد مردم ايران بيش از پيش در حال حركت به سمت خط امام و انتخاب فردي از ياران نزديك امام هستند و در آستانه شاد ساختن روح حضرت امام (ره) هستند نه حرفهاي مغرضانه اي مثل انقلاب مخملي!!! نصر من الله و فتح قريب.
مردم فقط خواهان اصلاحات اساسی در زمینه اقتصاد ازادی نهادینه شدن ومدنیت صداقت مسئولین وبرابری هستند
به رویترز بفرمائید فضول رو میبرن جهنم
ما خودمون میدونیم چیکار کنیم اینجا هزار جور بحث و جدل و تهمت هم که به هم بزنیم خودمون حل میکنیم اینجا
پس لطفآ گورتو گم کن وگرنه سیلی میخوری
رویترز جون میخوای بعد از انتخابات یه راه پیمائی اینجا راه بندازیم و ببینی هم پرچم ایران تو راهپیمائی هست هم پرچم سبز؟
بسوزید از این درد که مردم ایران کشور و نظامشون رو دوست داره
بمیرید از این آرزو که در دل دارید.
سر زبان میگید :ایرانیها هم دارن مثل ما اروپائیها میشن
اما در دل میگید : ایکاش ملتهای اروپائی هم دولتهاشونو دوست داشتن مثل ملت ایران
فقط احمدی نژاد رو عشقه
ما با عشق به اسلام ،امام ، رهبری ، قانون اساسی شهدا و مردم به رنگ سبز رأی میدهیم........ تا کور شود هرآنکه نتواند دید از جمله غربی ها که در توهم هستند ..... یاحق
عزیزان هرگز به تراوشات بیمار رویترز یا بی بی سی جاسوس و حالا دلقکهای بی بی سی فارسی که برای گذرنامه انگلیسی شرف و ناموس را فروخته اند توجه ننمائید.ایران به ایرانی تعلق دارد واین ظالمین غربی فقط بدنبال تخریب ایران هستند.ننگ بر ایرانییانی که به تابعییت این کشورها درامده اند.ایا یک انگلیسی حاضر است به تابعییت کشور دیگری در اید ؟
رویترز امریکایی است نه انگلیسی
ببین رویترز جان خفه شو دهنتو ببند ایران امن امنه فهمیدی عوضی مزخرف
آیا ایستادگی در برابر دروغ برای اعتلای ایران انقلاب مخملی است است ؟
عليرغم ادعاي دموكراسي در غرب آنها خواستار دموكراسي براي مانيستند واينگونه تحليل ها خوراكي براي مخالفين دموكراسي در ايران براي سركوب آن هستند.كجا ازبنگاههاي سخن پراكني انگليسي خيري به ما رسيده است
دروغ نوشتن اتفاقا مردم این دفعه حضور گسترده تری در انتخابات خواهند داشت و دولتی مقتدر با سی ملیون رای به نام دولت سبز سازندگی موسوی را بر سر کار خواهیم آورد
نمی دونم اسم این حرکت مردمی رو چی میذارن ولی یک نشاط ،شور وعشق به وطن بصورت راستین در این حرکت مردم وجوون ها هست که عاقلان بایستی آن را به فال نیک بگیرند
روباه انگلیسی هر حرکت ایران برای ارتقای خودش را انقلاب مخملین خیال می کنه..شاید بر می گرده به طبیعت روباهی ان و پیر شدنش!!!!!!!!!! مرگ بر روباه پیر دشمن ایران که می خواهد ایران همیشه در بند باشه...
رويترز خيلي چيزها را دوست دارد كه بگويد البته ملت رشيد ايران حرفهاي گذشته رويترز در مورد جنگ تحميلي و حقانيت صدام!؟ و حقانيت جرج بوش در حمله به افغانستان بعد از انفجار برجهاي دوقلو را فراموش نكرده اند. قطعا رويترز مطالب را وارونه مي گويد تا عقل سليم چگونه قضاوت كند. ديديم كه چين را هم مي خواستند با انقلاب مخملي در ميدان تين آن من از هم بپاشند ولي امروز چين دنيا را گرفته است. پس حركت مردم ايران امروز آغاز يك تحول بين المللي شگرف است كه از هم اكنون ياوه سرايان پارزيت دادن خود را شروع كرده اند.
اين 4 نامزد همه شون جزء اركان انقلاب و نظام هستند. حالا حمايت از اركان انقلاب در انتخابات رو چه طور مي شه انقلاب مخملي ناميد.
با سلام، اينها توهم است كه يكي ممكن است در خواب ببيند.
ولي ظاهرا سپاه اين تحليل رويترز را جدي گرفته و مي خواد كارهايي بكنه.
در ایران اگرچه نظرهای مختلف و سلیقه ها متفاوت است اما همه در یک هدف و ان هم حفظ اسلام و میهن مشترکند
اینا همش بازی با کلماته ، اسمش رو هرچی دوست دارین بذارین این فقط مبارزه با دروغ و توهین به مردمه !
این مردم فهیم با این شور برای انتخاب آمده اند نه انقلاب. این نکته که انتخاب میان چهار نامزدی که از مراحل دقیق تایید صلاحیت گذر کرده اند. این نکته که آمریکا نه ابزار تبلیغاتی و اقتصادی در ایران دارد و مهم تر از همه، نه سفارتخانه، این نکته که دولت کنونی بیش از بقیه نامزدها خود را نزدیک به انجام مذاکره با آمریکا قلمداد می کند، همه نافی این تفکر مردم ستیز هستند. راستی توجه کرده اید که جهت گیری ها و تحلیل های روزنامه های کیهان و این رسانه های صهیونیستی همیشه چقدر هم جهت و یکسو دستاوردهای انقلاب و ملت ایران را یکسره لوث می کنند؟ اگر مشارکت حداکثری هدف باشد که اینگونه است، به جای تجلیل از این شور و اشتیاق همه را می زنند و انتخابات چهار سال پیش که تعداد تحریمی هایش بیشتر از رای اول بود را نشانه اقتدار و حضور ملت می دانند. اینها کسانی هستند که باور ندارند میزان رای ملت است.
اين حرف ها چيه انقلاب كجا بود اينا حرف هايي كه غربي ها مي زنن براي عوام فريبي مواظب باشيد گمراه اين حرف ها نشين
اين حرف ها چيه انقلاب كجا بود اينا حرف هايي كه غربي ها مي زنن براي عوام فريبي مواظب باشيد گمراه اين حرف ها نشين
سبز ما نشانه قیام علویان در عرصه تاریخ است ! سبز ما انقلاب مخملی نیست ! سبز ما پرچم برائت از دروغ و فساد و دین ستیزی است ! سبز ما یا آبی دوستان دیگر نشانه اعتراض به مهجوریت دین است و اعلان رسمی دورغ ! دیشب هنگام عبور از جلوی یکی از تجمعات احمدی نژادی به ماشینم لگد پرانی کردند اما تنها چند دقیقه بعد وقتی از جلوی ستاد آقای دکتر رضایی رد شدم ، پیاده شدم با هم دست دادیم و من پوستر میر حسینم را دادم و آنها پوستر آقای رضایی را ! دست دادیم و برای 22 خردادمان آرزوی موفقیت کردیم و من رفتم ! این نشانه مخملی بودن است ؟ این یک اتحاد علیه دروغ است چه محسن ! چه میر حسین ، چه مهدی ! این نشان اتحاد است من باید به عقایدی که اتحاد می خواهند احترام بگذارم چون از دین ستیزی و دروغ و توهین به شعورم بیزارم ! امید وارم 22 خرداد صداقت ،فارغ از رنگ پیروز باشد

امین از تهران
من يه قطره سبزم از موج سبز...مخمل و اين حرفا رو هم قبول ندارم... ما خواستار اخلاق، فضاي كسب و كار، عدالت و آزادي عقيده و شفافيت اطلاعات هستيم
ما مدل جديدي از خواست ايراني رو نمايش ميديم...خودمون صاحب سبكيم و مخمل و رنگ و اين حرفا واسه تعريف حركت ما حقيره
همه میدانیم غربی ها صلاح ما را نمیخواهند و دوست ندارند موسوی برنده شود وبهانه برای سرکوب میدهند خدایا ما را از دروغ و ریا نجات بده
با سلام
به گفته این حضرات با ید در گنچ کویر نشست ونظارگر دوران بود واین مزخرفات برای به خانه نگاه داشتن مردم است در غرب از این حرفها سی سال است که میزند اما مردم بزرگوار ایران در عمل نشان داد که گوش به این حرفهای پوچ نمی دهد و در خاتمه با ید ازسایت تابناک تشکر و خودمرا ابلاغ کنم و بیطرفی خودش در این انتخابات نشان داد واسلام
اگر " خرد، منطق و ادب " اينيه كه تو چهارراه ها مي بينيم، (كه نشانه كامل بي فرهنگي هاي انتخاباتي است) همان بهتر كه ما فاقد آن باشيم.
کشورایران با رهبر خود در جهان سرافراز است
شور انتخاباتی و دموکراسی داخلی ما را که ربطی به بیگانگان ندارد با هرج و مرج و آنارشیسم سیاسی و انقلاب و نظایر اینها اشتباه نگیرید.
اتفاقاً برخلاف مدعیان دمکراسی اوج دمکراسی در قالب دینی و میهنی است .زیرا در روز چهارشنبه در تبریز دیدم که چطوری طرفداران آقای موسوی و احمدی نژاد بدون درگیری در کنار هم تبلیغات و شادمانی می کردند.
وقتی مسئول اداره سیاسی سپاه با زیرپا گذاشتن بی طرفی در روزنامه صبح صادق صریحا همین حرف رو میزنه از غربی ها چه انتظاری داریم؟!
دروغ است !!ما طرفدار میر حسین هستیم و به امام و شهدا و انقلاب هم وفاداریم ..ما سبز می پوشیم و این سبز را از پرچم مقدسمان به امانت گرفته ایم و با این نظام مشکلی نداریم ما خواستار رفتن احمدی نژاد هستیم و با نظام مشکلی نداریم
دشمنان خارج نشسته این ملت سالهاست که آرزو داشته اند بتوانند یک هزارم این جمعیت را به خیابان بکشانند و نتوانسته اند. امروز این مردم با حس وظیفه برای پاسداری از انقلاب و اعتبار جمهوری اسلامی ایران به جنب و جوش افتاده اند و البته در موقع لزوم ید واحده خواهند بود.
زهی خیال باطل
ملت با ایمان ایران با ملتهای دیگر تفاوتهای بسیار و اساسی دارند هرچند قبل از انتخابات علیه نامزدهای رقیب تبلیغات می نمایند ولی بعد از انتخابات همگی به رئیس جمهور منتخب ملت احترام میگذارند.
حالا چون هیچوقت اینجوری نشده که دلیل نمیشه که انقلاب مخملی باشه! خودمون داریم می بینیم که اینجوری نیست! مردم انقلاب نمیخوان! مردم، اونم در خوشبینانه ترین حالت می خوان احمدی نژاد نباشه، همین!
تا از این فکرها برای ما میکنند . ما خیالمان از بابت توطئه ها راحت است. باید به آنها گفت : این ره که تو میروی به ترکستان است
وقتی به رئیس جمهور تهمت دروغگویی می زنند و دخترا توی خیابون انتخاب موسوی رو با برداشتن روسری یکی می کنند و شخص موسوی دولت فعلی رو متهم به دروغگویی و خراب کردن رابطه خارجی با دنیا می کنه و به صورت غیر رسمی از اسرائیل جانبداری می کنه و می گه شعارهای احمدی نژاد رابطه ما رو با دنیا خراب می کنه!!!! وقتی موسوی جوون ها رو با شعار آزادی و تغییر و ... می کشونه توی خیابون تا ازش طرفداری کنند! خوب معلومه دیگران چه می گویند. شما بودید چه می گفتید؟
شوراي نگهبان به طور غير رسمي به ناظرين اعلام كرده اگر تنها نام كوچك (مانند آقا محسن يا ميرحسين) روي برگه نوشته شده بود آن رأي باطل شود.
به حاميان لزوم نوشتن نام و نام خانوادگي و كد را يادآوري كنيد و اصلاح موضوع را مي توانيد از شوراي نگهبان بخواهيد.
مردم ايران حق تعيين سرنوشت خود را دارند و اين تحليل رويتر كمكي است به اصولگرايان كه بي پروا تر به بقيه نامزدها بتازند باور كنيد اگر انقلاب مخملي صحت داشت رويتر صداشو در نمي آورد و در يك كلام ايران از آن ايراني است و احمدي نژاد و ديگر كانديدها ايراني هستند و به اجانب مسائل داخلي هيچ ربطي نداره
آیا بازگشت مردم به شعار های اول انقلاب و حمایت قاطع از نخست وزیر امام و تبری جستن از کسانی که می خواهند سی سال دستاوردهای این نظام مقدس را به خاطر چند صباحی بیشتر تکیه زدن بر مسند قدرت به باد بدهند انقلاب مخملی است؟ حالا رویترز بیاید بگوید مگر درست است؟
مردم ما پیرو رهبری و روحانیت هستند و هر تغییری این اصل را عوض نخواهد کرد.هوادار موسوی
متحیرم از این تعابیر!
با اینکه تامغز استخوان با رییس جمهوری و تفکرش مخالفم .
اما اگر لازم به حفظ انقلاب باشد زیر پرچمی که دست ایشان هست با براندازان خواهیم جنگید.
این حرفا آب به آسیاب کاندیدای مورد نظربعضی ها ریختن است که طرفدارانشان چند روز پیش هشدار انقلاب مخملین داده بودند.
اگر رويترز ديروز به نحوه برخورد هواداران آقاي موسوي و آقاي احمدي ن‍‍‍‍‍‍‍‍‍ژاد درميدان انقلاب ميديد،وكمي انصاف داشت بي گمان از زيباييها و برخورد منطقي دو گروه مي نوشت وبنده شاهد بودم دو نفر از استادان دانشگاه ايستاده بودند و برخورد زيباي و بي تنش دو گروه آنها را به خود جلب كرده بود و مي گفتند جوانان اين دوره واقعا برخورد زيبايي با هم دارند واين نشان از يك فرهنگ متمدن مردم ايران است بنده نيز واقعا با ديدن اين موضوع خوشحال شدم و از ژرفاي جان از مقام معظم رهبري و از همه كانديدها تشكر كردم و از مسوولين مي خواهم مبادا خداي ناكرده به شيطنت هاي بيگانگان گوش دهند و كاري كنند آنها مي خواهند
از سایت محترم تابناک متوقع نیستم اعتراضات بحق مردم ستمدیده را اینگونه تفسیر کنند.
این هم یک ترفنده برای بدنام کردن نامزدها.عاقل باشید
ما مردم ضمن اینکه در انتخابات توی دهان رویترز و کار.. و خردا... غارتگر بیت المال خواهیم زد » به دنیا نیز نشان خواهیم داد که انقلاب مخملین با تلاش کارگزرانی ها هم در این کشور رخ نخواهد داد و تا کور شود چشم تمام دشمنان نظام اسلامی
احمق چیه مگه. کسیکه این تحلیل رو دارد نمی فهمد که شور انتخاباتی در اییران یعنی چه؟ شرط میبندم دو سه روز بعد از اعلام نتایج انتخابات همه چیز آرام و بدون حاشیه مهمی به حال اول برمی گردد. انقلاب مخملی و رنگی را باید در کشورهای دیگر که معلوم نیست به چه اصلی پایبند هستند و نیستند جستجو کرد ... .
اين انقلاب نيست.اين يك انتخابات است كه اگر مجريان آن به عهد و پيمان درستكاري خود وفادار باشند نتيجه اي جز حاكميت راستگويي قانون و خرد جمعي نخواهد داشت. ....
معمولاً وقتی سایتی محتوای یک خبر را قبول ندارد پس از درج خبر توضیح خودش را هم اضافه می کند . صحیح نیست برای ..... شور مردم را برای ایجاد تغییر و اصلاح امور به جریانهای خارجی و انقلاب مخملی نسبت دهیم
اينا مي خوان از آب گل آلود ماهي بگيرن. هيچ كس توي اين جماعت به نظام حمله نكرد. مورد حمله فقط دار و دسته احمدي نژاد بود.
رويتر و غربيها از درك واقعيات ايران ناتوان هستند.اين يك رقابت در درون نظام و در راستاي اصلاحات و براي تداوم روند توسعه كشور است.اين موضوع با انقلابهاي مخملين تفاوت اساسي دارد.
کسانی که این شبها در خیابانها بوده اند می دانند که این آدمها دنبال براندازی نرم هستند.
تیپها و قیافه هایی که قطعا برای احیای گفتمان اصیل انقلاب به خیابانها نیامده اند.
برای برخی کاندیداها متاسفم که بازی دست امریکایی هستند
کاش یکی باین ریس جمهور با ایمن و خدا ترس میگفت که مشکل مردم ما مدرک خانم رهنورد نیست بلکه مدرک دارانیست که شغل ندارند و یا شغلشان با مدرکشان هیچ سنخیتی ندارد
دشمنان دموکراسی در ایران کم از این تحلیها دارند شمام دارید آب بهونه براشون درست میکنید.دستتون درد نکنه.به سایت شما هم نباید اعتمادکرد.
سرچشمه شايد گرفتن به بيل
چوپرشد نشايد گرفتن به پيل
مردم ایران سبز و سفید و قرمزند همانند پرچم پر افتخار کشورش این مضخرفات برای دو دستگی بین مردم مهین عزیزمان است انتخابات فردا شروع و شنبه تکلیف ان مشخص می گردد دو روز دیگر این جار و جنجالها تمام می شئد همه رنگها درمحیط کار و زندگی و در جای ایران می بایست در کنار هم برای زندگی بهتر و ایران ابادتر تلاش کنند پس این رنگها تهاجمی برای کسی نیست اما باید هشداری است به مسئولین کشور که قدر این مردم شریف را بدانند که از هر رنگ باشند در پشت این نظام قراردارند و سعی کنند قبل از اینکه بخواهند خواسته های به حقشن را از زبان دیگران بشنوید از زبان خودشان بشنوند و برای براورد نمودن ان تلاش کنند در این میان متاسفانه انچه که در روزنامه صبح صادق نوشته بود و بر این موضوع صححه گذاشته بود که این حرکت یک حرکت مخملی است و این را باید در نطفه خفه نمود این بیان شتاب زده از ناحیه یک ارگان نظامی کشور بیان خشنی است و امیدوارم مسئولین ان انچه را که در ان نوشته بودن انرا بدون غرض نوشته باشند در غیر اینصورت این یک صف ارائی غیر اصولی در مقابل مردم است
بد بخت غلط كرد يك چيزي گفت بر فرض هم كه اين طور باشه به اونا چه مربوط كشور خودمونه. فضولي موقوف!
سلام دوست عزیز
مردم ایران رو هیچکس بهتر از خود مردم نمیشناسه
بی زحمت اینقدر به حرف بیگانگان گوش نکنید. آمریکا هیچ غلطی نمیکنه
سلام اینها خیالاته مردم ایران واقعا نظام رو دوست دارن من به عنوان یک صنعتگر این رو لمس میکنم
توهین به رئیس جمهور وقت ، دروغ پردازی و دروغگو معرفی کردن رئیس جمهوری که تا 2 ماه پیش بدلیل مردمی بودنش محبوب ترین بود ، استفاده از ابزار تبلیغاتی و نهادینه کردن کلماتی در جامعه مانند دروغ ، دیکتاتور و تشویش اذهان نسبت به این کلمات ، استفاده از رنگ و جدا کردن مردم از یکدیگر ، عدم ارائه برنامه روشن ، استفاده ابزاری از منتفی نمودن گشت ارشاد ، توزیع نرم افزار های مولتی مدیا غیر واقعی و مونتاژی توسط کارگردان سینما و تلویزیون ( ح... آ) جهت تخریب رقیب و ... قطعاً با کمی تفکر و عقلانیت خیلی از مسائل مشخص می شود. نام اینها چیست؟
ما سي و يك سال پيش انقلاب كرديم آن هم رنگي از نوع خونين و سرخش كه مثال زدني است اما بايد هميشه حضور داشته باشيم تا اهداف محقق بشه هر وقت نبوديم داستاني از آن بدست آمد كه خوشايند نبود هموطنان ادامه حضورمان ضامن دريافت حقوقو و توقعاتمان است دقت كنيم بايد همه ي آوا هاي اجتماع را بسنجيم بشنويم
چه كسي مي دانست در اين مرز وبوم سردار ايراني هست كه فدرال مي انديشد؟
از آن دوستی که رنگ سبز به احتزار ردآمده اینروزها را به قیام علویان تشریح میکند باید پرسید که در تعدادی از میادین شمال شهر برخی حیوانتشون رو هم با رنگ سبز تزیین کردند اینو چی میگن..
دیگه جایی این مطلب را بردارید بهتون میخندن
من تا هفته گذشته از کلمه دروغ استفاده نمیکردم ، نمیدانم چگونه در عرض یک هفته این کلمه اینقدر در دهان مردم جاری شده ، تا یک هفته پیش هم از دیکتاتور خبری نبود و بعد از بیان این کلمه توسط یکی از کاندیداها اینقدر بر سر زبانها افتاد و امروز فریاد مرگ بر دیکتاتور همه جا را فرا گرفته ! عجیب است که تبلیغات چه اثری بر جامعه ما دارد و آنهایی که نمیدانند از امروز بدانند تبلیغات و رسانه از مصادیق اصلی انقلاب های رنگین است .
با تشکر از تابناک
قابل توجه دوستان عزیز اینکه : براندازی نرم و انقلاب رنگی روشی است که در آن مردم جامعه بدون اینکه بدانند محتوای شعار ها ، محتوای برخوردهای کاندیداها و محتوای نشانه های رنگی خاص ( مثلا سبز) چیست در دام آن می افتند و زمانی متوجه می شوند که کار از کار گذشته .
من اول ایر ان بعد رهبر ایران وبعد آقای احمدی نژاد را مثل جان شیرین دوست دارم هیچ کس نمی تونهاینا رو از مابگیره
بیان نظرات به صورت مسالمت جویانه انقلاب نیست، بلکه اصلاح است. اصلاحات حتی اگر به تغییرات اساسی نیز منتهی شود باز هم اصلاح است و در واقع این امر در جامعه ای اتفاق می افتد که گریزی از تغییر نیست و به جای تغییر خونین و بنیان افکن، تغییرات به صورت مسالمت آمیز اتفاق می افتد. ضمنا توجه داشته باشین که برخی هم گوشه ای از این به قول شما انقلاب مخملین رو با رنگ آبی اش هدایت میکنه. مساله رنگ اینقدر مهم نیست که اگه یه کاندیدا نماد رنگی انتخاب کنه بشه انقلاب اما اگه نماد رنگی انتخاب نکنه مشکلی نباشه. لطفا دست از این سطحی نگریها بردارید و به مسائل اساسی که این انتخابات روشن کرد و می تونه تهدیدی برای کشور باشه توجه کنین!
اين آرزوي دشمنان خارجي و ايادي داخلي آنها است که در ايران مانند کشورهاي شرق اروپا که با دين و فرهنگ اسلامي بيگانه اند انقلاب مخملي بوجودآورند و اين آرزو را بگور خواهند برد شعور سياسي مردم ايران و بخصوص جوانان مؤمن و انقلابي اآن خيلي بالاتر از درک و فهم عده اي معدود سياسيون وابسته به غرب مي باشد و بياري خداوند با مشارکت حداکثري مردم در انتخابات دهم و پس از اعلام نتايج انتخابات ،‌ تمام اقشار با تبعيت از مقام معظم رهبري و براي دستيابي به اهداف مقدس نظام به کار و تلاش روزانه خود خواهند پرداخت والسلام
سلام .از هوشیاری جوان ها خوشحالم.کشور های غربی با دیدن یه عده که خودشون هم نمی دونن چه کار میکنن خودشون را گول میزنن تا خوش باشن یا افکار عمومی را خراب کنن اما هم ما هم انها میدانند مردم ایران سرد وگرم چشیده اند و همیشه گفتیم حالا هم میگیم چو ایران نباشد تن من مباد وتا اخرش هستیم .مرسی.
بعد از کلی دروغ تحویل مردم دادن، اتهام زدن که دیگه براتون آب خوردنه...
در ضمن دوست گرامی؛ اسم این حرکات انقلاب مخملی نیست، آزادی خواهی و حفظ کرامت انسانیست که آقای احمدی نژاد بی پروا آن را زیر پایشان لگدکوب کرده...
آقای عزیز!!!!!!!!!!!

آیین نامه ی ارتقای اعضای هیئت علمی را می توان از وبگاه وزارت علوم دریافت کرد

حداقل زمان برای ارتفا از پایه ای به پایهی دیگر 4 سال است.

لابد می خوایید بگید انقلاب مخملی ایران سبزه!!!!!11
کورخواندید چشم دیدن شور ونشاط انتخاباتی جوانان غیرتمند مسلمان ایرانی را بترکید ازاین حقدو حسد هرکدام ازاین کادیداها رای بیارند ورئیس جمهور شوند ماجوانان ایرانی دربست چاکرشان هستیم مارا باکی مقایسه میکنید کورباطنها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار