بازدید 5050

روز پر خسارت داعش در عراق

نیروهای امنیتی عراق همچنین با تسلط بر منطقه هیتاویین در الگرمه الانبار یک تک تیرانداز داعش را به هلاکت رساندند. در این عملیات تعداد زیادی خودروی نظامی، اسلحه و مهمات از داعش به غنیمت گرفته شد.
کد خبر: ۵۱۵۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۴ 07 July 2015
شبکه العراقیه از خسارت های سنگین تروریست ها در استانهای الانبار، صلاح الدین و بابل عراق خبر داد.

به گزارش این شبکه، جنگنده های ارتش عراق در حمله به مواضع گروه تکفیری صهیونیستی داعش در منطقه البوجواری در بیجی 10 نفر از اعضای این گروه تروریستی را به هلاکت رساندند. در این عملیات، یک خودروی حامل ضد هوایی هم منهدم شد.

خبرها همچنین از هلاکت ابو شاکر الاسود، والی داعش در نینوا در حمله هوایی ائتلاف به شهر موصل حکایت دارند. جنگنده های ائتلاف در حمله به یک کلیسا این تروریست و همراهانش را به هلاکت رساندند.

از موصل خبر می رسد، داعش به مردم عادی شهر اجازه نمی دهد به اورژانس بیمارستانها مراجعه کنند و این بخش از بیمارستان را برای درمان زخمی های خود در درگیری با نیروهای عراقی اختصاص داده است.

جنگنده های ائتلاف، شمال نینوا را هم هدف قرار دادند که در اثر آن 150 تروریست به هلاکت رسیدند.

حیدر شیخو یکی از فرماندهان عملیات سنجار از آزادی روستای «امّ جُرِیش» در مرز عراق و سوریه خبر داد. در عملیات نیروهای حمایت سنجار، 18 داعشی به هلاکت رسیدند. این نیروها میزان معتنابهی اسلحه و مهمات از داعشی ها به غنیمت گرفتند.

فرماندهی عملیات الانبار از هلاکت شش داعشی در منطقه «الحُمَیره» در جنوب الرمادی خبر داد. این افراد در هماهنگی میان نیروهای زمینی و نیروی هوایی ارتش به دام افتاده و به هلاکت رسیدند.

گردان ویژه 14 ارتش در یک ضد حمله 15 داعشی را در ناحیه البغدادی الانبار به هلاکت رساندند. این تروریستها از ناحیه جبّه در غرب الرمادی به ناحیه البغدادی حمله کرده بودند که قصد داشتند عملیات خود را با چند حمله انتحاری همراه کنند که نه تنها موفق نشدند بلکه خسارتهای سنگینی متحمل شدند.

نیروهای امنیتی مستقر در نزدیکی پل الیابانی در شمال شرقی الرمادی موفق شدند دو خودروی بمب ذاری شده را پیش از انفجار، منهدم کنند. در این عملیات دو راننده این خودروها به هلاکت رسیدند. 20 تروریست دیگر هم در همین منطقه در یک ضد حمله به هلاکت رسیدند.

نیروهای امنیتی عراق همچنین با تسلط بر منطقه هیتاویین در الگرمه الانبار یک تک تیرانداز داعش را به هلاکت رساندند. در این عملیات تعداد زیادی خودروی نظامی، اسلحه و مهمات از داعش به غنیمت گرفته شد.

در «فلاحات» جُرف النصر در استان بابل هم نیروهای امنیتی و مردمی یک انبار بزرگ مهمات را کشف کردند. در این منطقه همچنین 65 تله انفجاری خنثی شد. این موفقیت با عملیات اطلاعاتی - شناسایی نیروهای عراقی میسر شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل