بازدید 10429
۱
نقل و انتقالات

مدرسه پیرمرد‌های نیویورک تکمیل شد

این روز ها خبرهای نقل و انتقالات باشگاه‌ها و بازیکنان بیشتر از هر خبری توسط کاربران دنبال می‌شود امشب با خبرهای داغ تری از نقل و انتقالات باشگاه های اروپا با ما همراه باشید.
کد خبر: ۵۱۵۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۵ 06 July 2015
به گزارش تابناک؛ این روزها خبرهای نقل و انتقالات باشگاه‌ها و بازیکنان بیشتر از هر خبری توسط کاربران دنبال می‌شود امشب با خبرهای داغ‌تری از نقل و انتقالات باشگاه های اروپا با ما همراه باشید. از پیوستن پیرلو به نیویورک سیتی تا درگیری و شکایت فیورنتینا با محمد صالح و اینتر و پیوستن نانی به تیم فنرباغچه را در تابناک بخوانید .

نانی هم به فنر باغچه پیوست 

هافبک تیم منچستر یونایتد، نانی امروز پس از انجام آزمایشات پزشکی  به طور رسمی با امضای قراردادی به ارزش 3.5 میلیون پوند به تیم فنرباغچه ترکیه پیوست .
نقل و انتقالات



جاش مک‌ایچران از چلسی رفت 

مک ایچران که از سال 2010 در تیم چلسی بود پس از دو سال از سال 2012 به عنوان بازیکن قرضی در تیم‌های مختلف بازی میکرد امروز پس از پایان قراددادش از تیم منچستر جدا شد و به تیم برنت فورد پیوست.
نقل و انتقالات




آرسنال به دنبال پدرو 

مسئولان تیم آرسنال با مدیر برنامه‌های پدرو تماس گرفته اند و پیشنهادی را برای انتقال این بازیکن به تیم آرسنال ارائه داده اند.
نقل و انتقالات




منچستر همچنان به دنبال دروازبان

با وجود بازگشت دخیا به تمرینات آدماده سازی تیم منچستر لوئیس فن خال همچنان اصرار بر فروش وی و انتقال دروازبانی جدید به این تیم  را دارد این بار مسئولان تیم منچستر با ارائه پیشنهادی 35 میلیون پوندی به تیم گالاتاسرای قصد خرید فرناندو موسلرا را دارند.در همین رابطه امروز در تمرینات آماده سازی تیم منچستر دیود دخیا از لوئیس فن خال درخواست کرده که اجازه رفتن وی از این باشگاه را  هرچه زود تر صادر کند. 
نقل و انتقالات




4 میلیون پوند بیشتر برای رحیم استرلینگ 

در صورت انتقال رحیم استرلینگ از تیم لیورپول به منچستر سیتی درامد این بازیکن حدود 4 میلیون پوند  افزایش می یابد. تیم نچستر سیتی در دو تلاش نا موفق برای خرید وی از تیم لیور پول سومین پیشنهادش را  با 50 میلیون پوند ارائه داد .
نقل و انتقالات




اینتر و فیورنتینا؛ کار به تهدید و شکایت کشید 

پس از این که محمد صالح  بازیکن تیم چلسی از امضای قرار داد فصل جدید با تیم فیورنتینا که از  14 فوریه در این تیم قرضی بازی میکند سر باز زد، مسئولان این تیم تهدید کردن که علیه این بازیکن مصری شکایت خواهند کرد زیرا که این بازیکن تازه به این تیم پیوسته و هنوز یک سال  با این باشگاه قرار داد دارد. اکنون باشگاه اینتر میلان نیز خواهان به خدمت‌گیری این بازیکن است نیز وارد ماجرا شده و  قصد دارد از رئییس باشگاه فیونتینا شکایت کند.

نقل و انتقالات




پیرلو به نیویورک سیتی پیوست 

منابع رسمی تیم یونتوس اعلام کردند که آندره پیرلو هافبک این تیم به صورت رسمی به باشگاه نیویورک سیتی پیوسته است.پیش از پیرلو استیون جرارد نیز به این تیم پیوسته بود.
نقل و انتقالات




هافبک پی اس جی به بارسلون نمی رود

مدیر برنامه های مارکو وراتی هافبک تیم پاریسن ژرمن خبر احتمال پیوستن این بازیکن به تیم بارسلونا را تکذیب کرد و  عنوان داشت که با مسئولان تیم بارسلونا هیچ صحبتی نداشته است. روز گذشته رسانه‌های اسپانیای از احتمال پیوستن این بازیکن به تیم بارسلونا خبر داده بودند. 
نقل و انتقالات





پی اس جی 9 میلیون پوند بیشتر برای کوین ترپ

تیم پاریسن ژرمن اعلام کرد که برای جذب کوین ترپ دروازبان تیم اینتراخت فرانکفورت حاضر است 9 میلیون بیشتر از رقم پیشنهاد قبلی پردادخت کند. هنوز رقم این قرارداد مشخص نشده است اما آنچه مشخص این  است که رقم قرارداد وی دورقمی شده است .
نقل و انتقالات





کاسیاس به پورتو می‌رود 

طبق  اعلام  شبکه تلوزیونی TVE اسپانیا ایکر کاسیاس به احتمال زیاد به تیم پورتو پرتغال می‌پیوندد. طبق این خبر ایکر کاسیاس با باشگاه پروتو به توافقات اولیه نیز دست پیدا کرده است.
نقل و انتقالات
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پیرلو توی این سنم به صدتا جوون می ارزه ...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل