بازدید 2143

ابراهيم جعفري: آمريکا بايد به تعهداتش عمل کند

ابراهیم جعفری در این دیدار تاکید کرد جامعه بین المللی باید از دولت و مردم عراق که در دفاع از حاکمیت و تمامیت ارضی این کشور با گروههای مسلح تکفیری مبارزه می کنند ، پشتیبانی کند . وزیر خارجه عراق اظهار داشت مردم عراق به نیابت از ملت های سراسر جهان با تروریست ها مبارزه می کنند و انتظار می رود جامعه جهانی کمک های یشتری در اختیار دولت و مردم عراق قرار دهد.
کد خبر: ۵۱۴۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳ 06 July 2015
وزیر امور خارجه عراق از آمریکا خواست به تعهداتش در اجرای توافقنامه هایی که با عراق امضا کرده است ، پایبند باشد.

ابراهیم جعفری روز یکشنبه در دیدار با استوارت جونز سفیر آمریکا در عراق گفت واشنگتن باید به توافقنامه های امنیتی و سیاسی که با بغداد امضاکرده است ، پایبندی کامل داشته باشد و برای تقویت روابط دوجانبه تلاش کند.

وزارت امور خارجه عراق اعلام کرد ابراهیم جعفری و استوارت جونز تازه ترین تحولات عراق ، مبارزه با گروه تکفیری صهیونیستی داعش ، شرایط خانواده های آواره عراقی و نیز راههای توسعه روابط دوجانبه بغداد و واشنگتن را بررسی کردند.

ابراهیم جعفری در این دیدار تاکید کرد جامعه بین المللی باید از دولت و مردم عراق که در دفاع از حاکمیت و تمامیت ارضی این کشور با گروههای مسلح تکفیری مبارزه می کنند ، پشتیبانی کند .
وزیر خارجه عراق اظهار داشت مردم عراق به نیابت از ملت های سراسر جهان با تروریست ها مبارزه می کنند و انتظار می رود جامعه جهانی کمک های یشتری در اختیار دولت و مردم عراق قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری واع عراق از بغداد، استوارت جونز نیز در دیدار با جعفری بر حمایت واشنگتن از دولت عراق در مبارزه با گروه تکفیری صهیونیستی داعش تاکید کرد.

جونز افزود همکاری و هماهنگی نزدیک و مستمر بین ائتلاف بین المللی و ارتش عراق در مبارزه با (گروه تکفیری صهیونیستی) داعش و فراهم کردن شرایط و ابراز های لازم برای کمک به دولت عراق وجود دارد

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل