بازدید 21512
سفر به دنیای گوناگون با «تابناک با تو»؛

مراحل مرمت تابلوی پرتره اثر کمال‌الملک

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی‌ها، آشپزی، فیلم و عکس‌هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین تابناک با تو هر روزه آماده‌ است، مطالب ارسالی شما را نیز ـ متناسب با موضوعات نامبرده ـ‌ در سایت منتشر کند.
کد خبر: ۵۱۴۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲ 06 July 2015
مراحل مرمت تابلوی پرتره اثر کمال‌الملکسایت «تابناک با تو» با رویکرد جدید و گوناگون بیش از یک ماه است ‌راه‌اندازی شده و روزانه اخباری پیرامون موضوعات خانواده، کودک، چهره‌ها، سلامت و بهداشت، آ‌شپزی، دکوراسیون، عکس و فیلم، ادبیات، زیبایی، سرگرمی و دانستنی‌ها را انتشار می‌دهد.

و اما گزیده‌خبرهای امروز ‌«تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر خبر و بیشتر بخوانید آن ببینید و بخوانید؛

** گزارش جالب از حفاظت و مرمت تابلوی پرتره اثر کمال‌الملک


گزارش حفاظت و مرمت تابلوی پرتره اثر کمال الملک

تابلو پرتره اثر کمال الملک متعلق به موزه باغ فین کاشان است. نقاشی رنگ روغن در سال 0331 هجری قمری کشیده شده است. نمونه‌ موردی مذکور در زمان‌های پیشین که اطلاع دقیقی از زمان آن نیست و با استفاده از تکنیک سنتی ‌آسترگیری شده است.

بیشتر بخوانید و ببینید


** بهنام صفوی را درزادروزش بشناسید

بهنام صفوی را درزادروزش بشناسید

قهرمانان دوران کودکی او احمدرضا عابدزاده ومارادونا بودند ودربین هنرپیشه گان بازی  هدیه تهرانی، پرویز پرستویی، رابرت دنیرو و هریسون فورد را می پسندد.
موسیقی را از دوران کودکی با ساز پیانو به صورت خودآموز آغاز کرد؛ سپس به فراگیری سازهای کوبه‌ای پرداخت. اولین آلبومش را با نام عشق من باش در شهریور ۱۳۸۷ مجوز گرفت و در مهر همان سال منتشر کرد.صدای بهنام صفوی شباهت زیادی با صدای رضا صادقی دارد.

بیشتر بخوانید و بدانید


** راز مشترک جوان ماندن در بین انسان و موش‌ها



موش‌های کم تحرک، غیر فعال و از نظر اجتماعی منزوی‌تر بودند و داشتند به رنگ خاکستری تبدیل می‌شدند (‌پیر می‌شدند). بافت‌های عضلانی در موش‌های فعال و پرتحرک کاملا حالت طبیعی داشتند، اما بافت‌های عضلانی موش‌های غیر فعال و کم تحرک نشانه‌های از آسیب را نشان می‌دادند.

بیشتر بخوانید


** «او و من»؛ قسمتی از کتاب «فضیلت‌های ناچیز»



وقتی آن قدم زدن کهن مان را در خیابان ناتزیوناله به یادش می آورم، می گوید یادش است. اما می دانم که دروغ می گوید و هیچ چیز یادش نمی ماند. و من گاهی می پرسم آیا آن دونفر ما بودیم بیست سال پیش در خیابان ناتزیوناله دو شخص مهربان و فروتنی که در آفتاب رو به غروب صحبت می کردند؟

بیشتر بخوانید


** نشانه‌های کودک با اعتماد به نفس بالا و پایین



در این بخش تعدادی از نشانه‌های کودکانی که دارای اعتماد به نفس بالایی هستند، ارایه شده است. هر چه کودک نشانه های بیشتری داشته باشد و شدت نشانه ها در او بیشتر باشد، اعتماد به نفس او بالاتر است. این نشانه عبارتند از:

بیشتر بخوانید و بدانید


** آبی آسمانی، رنگ تابستان امسال

آبی آسمانی، رنگ تابستان امسال

با آغاز فصل گرما، مردم در سراسر دنیا به ساحل دریا، استخر و ورزش های آبی روی می آورند تا بتوانند شادابی و نشاط خود را حفظ کنند. شما نیز می توانید با استفاده از رنگ آبی در خانه و محل کار و استراحتتان این حس سرزندگی را به خانه‌تان بیاورید.

بیشتر بخوانید و ببینید


** معمای بیل گیتس + جواب

معمای بیل گیتس + جواب

بیشتر بخوانید

** طرز تهیه سوپ قارچ و اسفناج

طرز تهیه سوپ قارچ و اسفناج

مواد لازم و دستور پخت این سوپ را در اینجا بخوانید


** روش‌های بهبود احترام متقابل



احترام شامل به‌‌کارگیری کلمات، نگاه و مجموعه رفتارهایی است که در روابط میان فردی به ما کمک می‌نمایند تا با دیگران به گونه ای رفتار کنیم که انتظار داریم با ما آن گونه رفتار کنند.
یعنی شیوه ای معقول برای سرکردن زندگی‌، به شیوه ای که به ما کمک می کند تا در محیط زندگی خود روابط مطلوب تری با دیگران ایجاد کرده و حس تفاهم را برای مقابله با مشکلات افزایش دهیم.

بیشتر بخوانیم


** وقتی لگو (Lego) قدم به دنیای مد می‌گذارد

وقتی لگو (Lego) قدم به دنیای فشن می‌گذارد

یک زوج لهستانی به تازگی مجموعه‌ای تحت عنوان اگابگ (Agabag) را معرفی کرده‌اند که در آن بلوک‌های کوچک لگو حرف اول و آخر را می‌زنند. کیف‌های دستی زنانه، انگشتر، دستبند، گوشواره و یا حتی دکمه‌های سردست هم با طرح لگو توسط این زوج خوش ذوق طراحی شده‌اند.

بیشتر بخوانید و ببینید


گفتنی‌ است، «تابناک با تو» از انتشار و درج مطالب شما ‌‌در هر یک از زمینه‌های نامبرده و موضوعات جانبی آن استقبال خواهد کرد. بنابراین، چنانچه مایل به همکاری با ما در این بخش جدید هستید، مطالب خود را به آدرس «bato@tabnak.ir» ارسال فرمایید.

برخورد بی‌رحمانه با اسکلت‌های شادیاخ+عکس
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار