بازدید 3437

دستبرد مسلحانه موتورسواران به تعاوني اعتبار

کد خبر: ۵۱۴۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱ 06 July 2015
يکي از شعبه هاي تعاوني اعتبار فرشتگان در مشهد مورد دستبرد مسلحانه موتورسواران قرار گرفت.

 به گزارش خراسان، اين حادثه ساعت حدود 10:10 صبح روز گذشته هنگامي رخ داد که 2 جوان موتورسوار مقابل يکي از شعبه هاي تعاوني اعتبار فرشتگان در بولوار معلم توقف کردند.

در اين لحظه ترک نشين موتورسيکلت که کلاه کاسکت به سر داشت و سلاحي شبيه کلت جنگي را در دست مي فشرد وارد شعبه تعاوني اعتبار شد. او ناگهان کارکنان اين تعاوني را تهديد کرد که تکان نخورند و سپس مبالغي وجه نقد را جمع آوري کرد و با موتورسيکلت همدستش که منتظر او بود گريخت. اين حادثه در حالي رخ داد که سارق مسلح کلاه کاسکت خود را نيز در شعبه تعاوني جا گذاشت. دقايقي بعد ماجراي سرقت مسلحانه به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اعلام شد و بلافاصله گروهي از کارآگاهان پليس آگاهي خراسان رضوي و نيروهاي گشت انتظامي به محل وقوع حادثه عزيمت کردند.

بررسي هاي پليس با توجه به اظهارات کارکنان شعبه بيانگر آن بود که سارق مسلح که احتمالا کلت قلابي در دست داشته است مبلغي حدود يک ميليون و هفتصد و چهل و نه هزار تومان را به سرقت برده است.

 طبق اظهارات برخي شاهدان سارق مسلح شلوار مشکي و لباس آبي رنگ به تن داشته که پس از ارتکاب جرم سوار بر موتورسيکلت همدستش شده و از محل گريخته است. فرمانده انتظامي مشهد نيز در اين باره گفت: موضوع سرقت مسلحانه ساعت 10:14 صبح به پليس گزارش شد که بلافاصله نيروهاي انتظامي وارد عمل شدند و به تحقيق در اين باره پرداختند.

سرهنگ حجت نيکمرام افزود: با توجه به سرنخ هاي موجود و آثار باقي مانده از سرقت تلاش براي شناسايي و دستگيري متهمان در حالي آغاز شده است که احتمال قلابي بودن سلاح مورد استفاده در اين سرقت وجود دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان