بازدید 5881

دزدي براي ازدواج با دختر ثروتمند

کد خبر: ۵۱۴۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷ 06 July 2015
پسر جواني كه براي ازدواج با دختر مورد علاقه‌اش دست به دزدي از بنگاه املاك زد از سوي پليس بازداشت شد.

به گزارش اعتماد، چندي پيش مردي كه صاحب يك بنگاه املاك بود به دادسراي ناحيه ٥ تهران رفت و در شكايتي به ماموران گفت: پسري كه چند وقت بود برايم كار مي‌كرد با سرقت ٤٠ ميليون تومان پول پيش يكي از خانه‌هاي اجاره‌اي فرار كرده است. با اعلام اين شكايت، موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت و تلاش‌ها در اين خصوص آغاز شد.

در ادامه با رديابي‌هاي پليسي پسر جوان شناسايي و دستگير شد و در بازجويي‌ها با اعتراف به جرم خود گفت: يك سال پيش از طريق آگهي روزنامه در يك بنگاه املاك مشغول به كار شدم. صاحبكارم مرد خوبي بود و خيلي زود به من اعتماد كرد تا جايي كه تمام حساب و كتاب بنگاه را به من سپرده بود. حتي كليد گاوصندوق هم دست من بود. تا اينكه از چند ماه پيش با دختري آشنا شدم و از همان لحظه اول به‌شدت به او علاقه‌مند شده و تصميم گرفتم تا با وي ازدواج كنم.

متهم ادامه داد: وقتي دوستي‌ام با اين دختر شروع شد متوجه شدم كه او دختر ثروتمندي است. او در يك خانواده پولدار به دنيا آمده بود و هميشه در رفاه كامل بود، به همين دليل براي به دست آوردن وي مجبور بودم خودم را از لحاظ مالي همسطح او كنم. خجالت مي‌كشيدم كه به او بگويم وضع مالي خانواده ما خوب نيست و در يك خانه اجاره‌اي زندگي مي‌كنيم. از همان روز اول مجبور شدم به او دروغ بگويم و تظاهر كنم كه پسر پولداري هستم. براي اينكه ادعاي خود را ثابت كنم به يك خودروي مدل بالا نياز داشتم. من هيچ پولي نداشتم به همين دليل براي اينكه بتوانم از او خواستگاري كنم تصميم به دزدي گرفتم.

 وي افزود: وقتي مرد مستاجري براي اجاره يك خانه ٤٠ ميليون تومان به عنوان وديعه پرداخت كرد، وسوسه شدم تا آن پول را بدزدم. به همين دليل با دزديدن اين پول و بخشي از پول‌هاي گاوصندوق، مغازه را بسته و متواري شدم. با اين پول يك خودروي مدل بالا خريدم و با همان خودرو به خواستگاري دختر مورد علاقه‌ام رفتم. با اعتراف متهم، او با قرار قانوني روانه زندان شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها