بازدید 3047

نگاه مغرضانه به مذاکرات هسته ای نداشته باشیم

کد خبر: ۵۱۴۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۲ 05 July 2015
عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: با توجه به حساسیتی که در مرحله فعلی نسبت به مذاکرات هسته ای وجود دارد نباید ااظهارنظرهایی در جهت تخریب اذهان و یا زیر سوال بردن تلاش های شبانه روزی تیم مذاکره کننده داشته باشند،آنهم تیمی که رهبری بارها از آن حمایت کرده اند.

 ابراهیم نکو در گفتگو با خبرنگار سیاسی خانه ملت،درباره انتقاد رییس مجلس از اظهارات نسنجیده درمورد موضوع هسته ای و لزوم وحدت و همدلی در کشور گفت: متاسفانه امروز شاهد برخی اظهارنظرها درباره مذاکرات و تیم مذاکره کننده هسته ای هستیم که مبنای توجیهی و تخصصی ندارد بلکه صرفا اظهارنظرهای سیاسی است.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیتی که در مرحله فعلی نسبت به مذاکرات هسته ای وجود دارد نباید این عده اظهارنظرهایی در جهت تخریب اذهان و یا زیر سوال بردن تلاش های شبانه روزی تیم مذاکره کننده داشته باشند،آنهم تیمی که رهبری بارها از آن حمایت کرده و در دیدار اخیرش نیز آنها را افرادی متدین و شجاع لقب داده اند.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس معتقد است اظهارات نادرست در مورد تیم مذاکره کننده می تواند موجب وارد شدن آسیب ها و ضربه هایی شود بنابراین باید در مورد چنین موضوع مهمی مانند مذاکرات که به کل کشورتعلق دارد و به جریان خاصی مرتبط نمی شود فارغ از نتیجه مذاکرات اظهارات نادرست مطرح نکنیم.

به گفته این عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت افرادی که نگاه مغرضانه نسبت به مذاکرات دارند باید نگاه سیاسی خود را کنار گذارند به دلیل اینکه این نگاهها انرژی منفی به جامعه وارد می کند.

نکو در ادامه  لازمه موفقیت در بسیاری از زمینه ها را همدلی در سطح کلان میان مسوولان و مردم دانست و گفت:‌ مطرح کردن برخی مسایل نه تنها نشانی از همدلی ندارد بلکه در جهت ناهمدلی و تقویت مواضع دشمن است به ویژه در مذاکرات هسته ای ضمن در نظر گرفتن انتقادهای سازنده و غیر مغرضانه در جهت تقویت تیم باید در نظر داشت اظهارات تخریبی منجر به تخریب منافع سیاسی می شود.

وی با اشاره به اینکه همدلی و وحدت لازمه موفقیت ما در جنبه های مختلف سیاسی و اقتصادی و سایر حوزه هاست افزود: در صورت عدم همدلی خسارات وارده بیشتر از خساراتی است که دشمن وارد می کند .

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار