بازدید 2504

انتقادهای سیاسی آفت مذاکرات است

کد خبر: ۵۱۴۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۹ 05 July 2015
عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با بیان اینکه انتقادهای سیاسی آفت مذاکرات هسته است گفت: باید با انتقادها در چارچوب اخلاقی قدرت چانه زنی را در تیم مذاکره کننده بالا ببریم.

غلامرضا اسداللهی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت با ارزیابی عملکرد تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشور گفت: تیم مذاکره نمادی از ملت ایران هستند و منویات رهبری و مردم را تبیین و دنبال می کنند.

نماینده مردم تربیت جام، تایباد و باخرز در مجلس نهم شورای اسلامی با بیان اینکه مذاکره‌کنندگان در چارچوب های تعیین شده پیش رفته‌اند، اظهار داشت: این تیم براساس تعبیری که حضرت آقا داشتند د ر چارچوب های تعیین شده گام برداشته‌اند و اجازه تخطی از خطوط قرمز را به طرف مقابل ندادند. در واقع مذاکره‌کنندگان هسته ای جمهوری اسلامی ایران در عرصه دیپلماسی کاری جهادی انجام داده‌اند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد: آنها تا امروز بسیار خوب عمل کردند و به دنبال این هستند که حقوق مسلم مردم ایرانی را برآورده کنند.

به گفته این نماینده بهره‌مندی از فن آوری هسته‌ای صلح آمیز در چارچوب MPTاز جمله حقوق ملت ماست که تیم دیپلماسی ایران سعی کرده است این موضوع را در دنیا اعلام کند.

وی با تاکید بر اینکه عملکرد مذاکره‌کنندگان مورد تایید است، ادامه داد: از سوی دیگر تیم ما به دنیا اعلام کرد ایران به هیچ وجه خواستار نظامی کردن فن آوری هسته‌ای نیست و این عدم تمایل را بر اساس اعتقادات مذهبی و دینی عنوان شد. تا امروز مذاکره‌کنندگان ایران توانسته‌اند خواسته های نظام را پیاده کنند.

اسداللهی در ادامه به انتقادهایی داخلی اشاره کرد و گفت: بعضی انتقادها  که در چارچوب اخلاقی و گفتمانی باشد، قدرت چانه زنی تیم مذاکره کننده را در زمان توافق بالا می برد. اما اگر انتقادها به بی‌اخلاقی و نگاه سیاسی آلوده شود، تاثیر منفی خواهد داشت.

این نماینده عنوان کرد: انتقاد سیاسی به مذاکرات توجیهی ندارد، تیم ما تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد. این روزها باید به مذاکره کنندگان کمک کنیم چرا که آنان  مورد تایید رهبری هستند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت تاکید کرد: انتقادهای سیاسی، آفت  مذاکرات است. مذاکره کنندگان بر حق مردم و نظام پافشاری می کنند و سعی دارند در چارچوب های تعیین شده مذاکرات را جمع بندی کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار