بازدید 1926

ترس استکبار از بیداری اسلامی

کد خبر: ۵۱۴۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸ 05 July 2015
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه بی‌تفاوتی مصر به اقدامات داعش گریبان این کشور را گرفت،گفت: حملات گروه تروریستی داعش به مصر نتیجه سکوت حکومت این کشور به اقدامات تروریستی داعش است.

صفر نعیمی رزدر گفت‌و گو با خانه ملت درباره تجاوزگروهک تروریستی داعش به خاک مصر، خاطر نشان کرد: هم پیمانان داعش یک درد مشترک دارند و آن ترس از بیداری اسلامی است زیرا جهان استکبارهر چند سال یکباربا ایجاد گروهک تروریستی جدید سعی می‌کند چهره اسلام  را در نزد افکارعمومی جهان خشن جلوه دهد.

نماینده مردم آستارا درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بی‌تفاوتی کشورهای منطقه به قتل وعام مردم مسلمان عراق، سوریه تبعات منفی برای اینگونه کشورها در پی دارد، گفت: اقدامات تروریستی  اگر با  اجماع کشورهای منطقه همراه نباشد، می‌تواند کشورهای که حتی حامی تروریست هم هستند را نیز در بحران جنگی فرو ببرد.

 وی ادامه داد: کشورهای که به نوعی حامی تروریسم هستند باید منتظر فاجعه‌ای  در امور داخلی کشورشان باشند زیرا بر طبق اصول نظامی گروهک‌های تروریستی هیچ نوع قاعده ای ندارد که بتوان در راستای معادلات بین الملل امنیت کشوری را تضمین کرد.

نعیمی رز افزود: برخی از کشورها در عرصه بین الملل سیاست خارجی‌شان به گونه‌ای ترسیم شده است که واژه تروریسم جایگاه ویژه‌ای درآن دارد و فکرمی‌کنند اگرحامی تروریست باشند می‌توانند از نشر افکار اسلامی  در جهان جلوگیری کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای با بیان اینکه مصر اگر نسبت به حضور گروهک  تروریست داعش در منطقه بی تفاوت نبود، شاید امروز داعش جرات حمله به این کشوررا نداشت، یادآورشد: برطبق موازین الهی حکومت‌ها درعرصه بین المل موظف هستند نسبت به رویدادهای جهانی بی‌تفاوت نباشند زیرا اگر کشوری حامی تروریست باشد، بطور حتم اینگونه توطئه‌ها به خودشان بر می‌گردد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت،سایت شبکه الجزیره به نقل از منابع رسمی در مصر نوشت کشته شدگان در حملات داعش به مراکز ارتش و پلیس در مناطق مختلف صحرای سینای مصر شامل نیروهای امنیتی، پلیس و افرادی غیرنظامی هستند.

 گفتنی است ،گروه "ایالت سینا" شاخه داعش در مصر مسؤولیت این عملیات را برعهده گرفته است
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار