بازدید 21630
۱

تدبیری که رهبر انقلاب برای خنثی کردن یک توطئه خطرناک اتخاذ کردند

این روزها، فضای سیاسی در ایران به ویژه در مورد مذاکرات هسته ای رو به آرامش نهاده است و دو گروه که به دلیل تأثیرپذیری از جریانات خاص نفوذی یکی از آنان دیگری را به خائن بودن معرفی و دیگری اولی را به کاسب تحریم بودن، متهم می کرد با تدبیری که رهبر انقلاب به خرج داد، رو به آرامش نهاده است.
کد خبر: ۵۱۴۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳ 05 July 2015
این روزها، فضای سیاسی در ایران به ویژه در مورد مذاکرات هسته ای رو به آرامش نهاده و دو گروه که به دلیل تأثیر پذیری از جریانات خاص نفوذی، یکی از آنان دیگری را به خائن بودن معرفی و دیگری اولی را به کاسب تحریم بودن، متهم می کرد با تدبیری که رهبر انقلاب به خرج داد و همچنین با حضور پرشکوهی که ملت ایران در مراسم تشییع جنازه شهدای غواص و خط شکن از خود نشان داد، به آرامش حول رعایت منفعت ملی ایرانیان بازگشتند.

به گزارش «تابناک»، در کشور در ماه های گذشته، جریانی نفوذی به راه افتاده بود که این جریان طي سه ماه فضاي داخلي كشور درباره موضوع هسته اي را بسيار تند و شكننده کرده، به گونه ای که حتی دو قطب سازی ساختگی را به جریان تشییع جنازه شهدای غواص هم کشاند.
 
حال اقدامات امنيتي صورت گرفته برای ردیابی این جریان نفوذی پرده از يك جريان سياسي برداشته است كه با نفوذ در بین طرفداران دولت و مخالفان آن سعي در دوقطبي كردن فضاي سياسي كشور داشتند. آنها با نفوذ در ميان مخالفین تلاش كردند كه شعارهاي آرام آنها را به تندروي بكشانند و تيم مذاكره كننده را خائن معرفي كنند؛ عده ديگري نيز با نفوذ به ميان طرفداران دولت تلاش مي كردند كه منتقدين را طرفدار اسراييل قلمداد كنند.

خوشبختانه اين توطئه به سرعت توسط رهبر انقلاب در جلسه با مسئولين كشور خنثي شد؛ ايشان از يك طرف از تيم مذاكره به عنوان افراد امين و شجاع یاد و از طرف ديگر خطوط قرمز را در مذاكرات مشخص كردند و فرمودند، همه مسئولان كشور طرفدار يك توافق خوب هستند و تصریح کردند، ما برخي از محدوديتها را قبول داريم و از از سوی دیگر فرمودند كه تحريم ها بايد كامل وسريع برداشته شود. این خط یعنی خط هدایت رهبری که راه را بر تفسیر جریانات نفوذی در مورد بین گروه های سیاسی ایران می بست. این خط یعنی اعتماد به مذاکره کننده خودی و ترسیم خطوط راهنمای قطعی و بلاتردید برای آنان در مذاکرات، خط روشنی بود برای کسانی که صاحبان قلم و صاحب تریبون انند. برای کسانی که صدایشان شنیده می شود. برای آنان تا به آنان گوشزد کند که از جریان های نفوذی که قصد اختلاف افکنی دارند، متأثر نشوند و بدانند برای حفاظت از منافع ملی، یک قطب بیشتر وجود ندارد. حمایت  و اطمینان به خودی و ایستادن برای عزت و شرف و استقلال این مملکت با تعیین خطوط قرمز و خطوط کلی. حال باید از صاحبان قلم و تریبون خواست از این بیانات و خط روشن، عبرت بگیرن؛د اگر اهل روشن رأیی و درست کرداری هستند و بدانند خط اختلاف و تفرقه و دو قطبی سازی کار نفوذی هاست.  


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۵
انتشار یافته: ۱
واقعا تا کجا باید به این بچه ها تذکر داد و آرامشان کرد؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر