بازدید 1957

به حکم عقل باید از تیم هسته‌ای حمایت کرد

کد خبر: ۵۱۴۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵ 05 July 2015
عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجی مجلس، با بیان اینکه اظهارات تخریبی و انتقادات غیر سازنده علیه مذاکره‌کنندگان هیچ کمکی به کشور نمی‌کند، گفت: در صورت تعمدی بودن، این اقدامات غیر قابل بخشش است.

عباسعلی منصوری آرانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره انتقادات رییس مجلس نسبت به منتقدان موضوع هسته ای و لزوم وحدت و همدلی در کشور گفت: قطعا در شرایط کنونی تمام مسئولان و مقامات کشورمان باید از تیم مذاکره کننده هسته ای حمایت کنند زیرا در همین رابطه، رهبر معظم انقلاب نیز در چند وقت اخیر بارها از اعضای تیم مذاکره کننده حمایت کامل کرده و حتی آن‌ها را افرادی امین و شجاع خطاب قرار دادند.

نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: این موضوع واضح و مبرهن است که ایران در یک جنگ دیپلماتیک قرار داشته و اعضای تیم مذاکره کننده در این نبرد بین‌المللی به‌دنبال آن هستند که از منافع ملی دفاع کنند.

وی ادامه داد: قطعا در هر نبرد ملی باید تمام مقامات و مردم از خط‌شکنان و مدافعان کشور حمایت کنند، زیرا در شرایط کنونی طرف مذاکره‌کننده اهرم‌های بسیاری دارد؛ بنابراین وحدت داخلی در کشور باید هم‌سو و هم جهت برای حمایت از تیم مذاکره کننده باشد.

اعضای تیم مذاکره کننده ثابت کردند از خطوط قرمز نظام عبور نمی‌کنند

منصوری آرانی تصریح کرد: به طور حتم الزام عقلی و بلوغ سیاسی در شرایط کنونی حکم می کند که با تمام توان از تیم مذاکره کننده هسته ای دفاع کنیم، البته اعضای تیم مذاکره کننده ثابت کردند که به دنبال تأمین منافع ملت بوده و هیچ وقت از خطوط قرمز نظام عبور نمی‌کنند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه اظهارات تخریبی و انتقادات غیر سازنده هیچ کمکی به کشور نمی‌کند، افزود: البته گاهش پیش می‌آید که برخی افراد به صورت غیرعمد نمی‌توانند مرزی را میان تخریب، انتقاد و توهین قائل شوند، اما قطعا در صورت تعمدی بودن این اقدامات غیر قابل بخشش است و نشان می‌دهد که این افراد منافع جمعی و حزبی خود را مهم‌تر از منافع ملی می‌دانند، که این رویکرد مغایر با فرمایشات رهبر معظم انقلاب و خواسته مردم است.

به گزارش خانه ملت، دکترعلی لاریجانی در همایش روز ملی صنعت و معدن استان قم گفت: کشور در شرایط کنونی نیازمند وحدت بوده و برخی انتقادها نسبت به عملکرد تیم مذاکره کننده غلط است.

وی همچنین اظهار داشت: در مسائل بین المللی بویژه پرونده هسته‌ای نسبتا مشکلاتی وجود دارد و تلاش می شود که این موضوعات حل شود اما شاهد هستیم برخی افراد به زعم خودشان براساس وظیفه شرعی در منافع ملی حرف‌هایی می‌زنند که غلط است حال این سوال پیش می‌آید که چرا برخی افراد با اظهارات نسنجیده اذهان را تخریب می کنند.

دکتر لاریجانی با بیان اینکه کشور در شرایط کنونی نیازمند وحدت و همدلی است، گفت: قطعا با اظهارات تند و تخریبی نمی‌توان وحدت را در کشور ایجاد کرد، از این رو در شرایط کنونی باید حرف رهبری را گوش کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها