بازدید 1642

تاکید مقام معظم رهبری بر اعتماد به مذاکره کنندگان

کد خبر: ۵۱۴۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱ 05 July 2015
عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: بعد از تاکید مقام معظم رهبری بر اعتماد به تیم مذاکره کنند نباید با انتقادهای داخلی بهانه ای به دست غرب بدهیم زیرا تاریخ به ما ثابت کرد با همدلی می‎توانیم موجبات عقب نشینی غربی‌ها را فراهم کنیم.

سید حسین دهدشتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه این روزها باید از تیم مذاکره کننده حمایت کنیم، عنوان کرد: مقام معظم رهبری تاکید داشتند که به تیم مذاکره کننده اعتماد کنیم. آنها از هر لحاظ نقطه نظرات مردم و رهبری را در مذاکرات پیش می برند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اعتقاد دارم اگر مذاکره کنندگان جمهوری اسلامی ایران در مقابل خواسته های غیر منطقی غربی‌ها کوتاه می آمد، مذاکرات زودتر به پایان می‌رسد. بنابراین طولانی شدن مذاکرات و تمدید آن حاکی از آن است که تیم ما در چارچوب تعیین شده عمل می کنند و اجازه عبور از خط قرمزها را به طرف مقابل نمی دهد.

وی اظهار داشت: نباید با انتقاد و تضعیف تیم مذاکره کننده، اجازه داد بهانه‌ای برای به نتیجه نرسیدن مذاکرات فراهم شود. این بهانه تراشی ها نه در داخل شکل بگیرد و نه اجازه دهیم تندروهای خارجی قطع مذاکرات را دنبال کنند.

این نماینده اعتقاد دارد هر زمان وحدت و یکپارچگی در داخل کشور شکل گرفته است، غرب عقب نشینی کرده است؛ بنابراین توصیه کرد در این برهه از تاریخ نیز با همدلی موجبات عقب نشینی غرب از خواسته های غیر منطقی اش را فراهم کنیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس اظهار داشت: در زمان جنگ و اعمال تحریم های ظالمانه، مردم ما با همدلی و یک صدایی در داخل و با حضور در راهپمایی‌ها غربی ها را وادار به عقب نشینی کردند؛ لذا اعتقاد دارم اگر این روزها که مذاکرات رو به اتمام است مجدد یک صدا شویم، غرب به خود اجازه زورگویی نخواهد داد و از خواسته های  غیر منطقی عقب نشینی خواهد کرد.

عضو شورای مرکزی اصولگرایان رهروان ولایت  با اشاره به دیدار اخیر مسئولان نظام با مقام معظم رهبری تاکید کرد: در آن دیدار ایشان شفاف مسائل و حمایت خود را از تیم مذاکره کننده بیان کرد. بنابراین دلیلی برای انتقاد و عدم همدلی در داخل وجود ندارد و نباید بهانه ای به دست غرب داد که مذاکرات را بی نتیجه به اتمام برساند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار