بازدید 1209

زیاده‌خواهی غربی‌ها نمی‌تواند مردم را از صحنه دور کند

کد خبر: ۵۱۴۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱ 05 July 2015
یک نماینده مجلس با بیان این‌که «تفاوت راهپیمایی امسال روز قدس با سال‌های گذشته در انجام مذاکرات است» گفت: مردم با حضور پرشکوه‌شان در صحنه پاسخ اظهارات طرف مقابل در مورد گزینه‌های روی میز و تهدیدها را می‌دهند و نشان می‌دهند که آن‌ها همواره در صحنه حمایت از نظام حضور دارند.

به گزارش ایسنا: حسن تامینی با تاکید بر ضرورت حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: مردم همیشه در صحنه ایران، همواره در شرایط سخت نظام رایاری کرده و در تمامی راهپیمایی‌ها و انتخابات‌ها حضور فعال داشته‌اند. بدیهی است که آن‌ها در راهپیمایی‌ روز قدس نیز با شکوه حضور پیدا خواهند کرد و پیام حمایت از انقلاب و نظام و رهبری و مستضعفان جهان را به دنیا مخابره می‌کنند.

وی هم‌چنین با بیان این‌که « حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس حاوی پیام‌های بسیاری برای مذاکره کنندگان غربی است» گفت: مردم با حضورشان این پیام را به طرف مقابل می‌دهند که حاضر نیستند حق و حقوق‌شان در توافق نادیده گرفته شود.

وی ادامه داد: طرف مقابل فکر می‌کند که با تهدید و زیاده‌خواهی می‌تواند مردم را از صحنه دور کند و قطعا مردم با حضورشان در راهپیمایی این پیام را می‌دهند که حاضر به نادیده گرفتن حق و حقوق‌شان در توافق نیستند و باید آن‌ها از زورگویی دست بردارند چون مردم اجازه نمی‌دهند که هر کاری که طرف مقابل بخواهد انجام دهد.

این نماینده مجلس هم‌چنین با بیان این‌که «حضور مردم در راهپیمایی روز قدس حاوی پیام حمایت مردم ایران از مستضعفان جهان است» گفت: همواره مردم فلسطین و مستضعفان جهان به خصوص در کشورهای عراق،‌ سوریه و یمن تحت حمایت نظام بودند که مردم با حضور در راهپیمایی این حمایت را نشان می‌دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار