بازدید 24938
سفر به دنیای گوناگون با «تابناک با تو»؛

یکی از بزرگ‌ترین گنبدهای آجری جهان

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی‌ها، آشپزی، فیلم و عکس‌هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین تابناک با تو هر روزه آماده‌ است، مطالب ارسالی شما را نیز ـ متناسب با موضوعات نامبرده ـ‌ در سایت منتشر کند.
کد خبر: ۵۱۴۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹ 05 July 2015
بزرگ‌ترین گنبد آجری جهان+ عکسسایت «تابناک با تو» با رویکرد جدید و گوناگون بیش از یک ماه است ‌راه‌اندازی شده و روزانه اخباری پیرامون موضوعات خانواده، کودک، چهره‌ها، سلامت و بهداشت، آ‌شپزی، دکوراسیون، عکس و فیلم، ادبیات، زیبایی، سرگرمی و دانستنی‌ها را انتشار می‌دهد.

و اما گزیده‌خبرهای امروز ‌«تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر خبر و بیشتر بخوانید آن ببینید و بخوانید؛

** گنبد سلطانیه، بزرگترین گنبد آجری جهان


گنبد سلطانیه، بزرگترین گنبد آجری جهان

شاید هیچ چیز به اندازه تزئینات سلطانیه رسالت فکری هنرمند را نشان ندهد، زیرا اگر اسکلت بنا در فرم و روابط تأثیر بسزایی دارد، ولی برای عامه مردم قابل درک نیست و تنها همین تزئینات است که در وهله نخست، چشم بیننده را خیره می کند و نحوه تفکر هنرمند زمان را برای بیننده به روشنی بازگو می‌سازد‌.

بیشتر بخوانید و ببینید


** کج دار و مریز یا کج دار و مریض؟

کج دار و مریز یا کج دار و مریض؟

بد حالتی ست؛ قبول دارم. چه در تعاملات فردی و چه اجتماعی و سیاسی، بسیار پیش می‌آید که چاره‌ای نمی‌ماند جز کج‌ دار و مریز رفتار کردن.  وقتی امکانِ گریز  نیست از موقعیتی که آن را خوش نمی‌داریم و توانِ ستیز هم نداریم، بهترین راه همین مداراست تا عاقبت کاری از دستمان برآید و فرجی حاصل شود و گشایشی در کار آید. به قول مولانا:

بیشتر بخوانید


** حامد کمیلی را درزادرودش بشناسید

حامد کمیلی را درزادرودش بشناسید

حامد کمیلی در ۱۴ تیر سال ۱۳۶۱ در اصفهان به دنیا آمد.فصل مورد علاقه اش پاییز است چون به گفته ی خودش در پاییز غمی وجود دارد که در عین شادی نهفته هم دارد . وی دارای مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی و کاردانی کامپیوتر است...

بیشتر بخوانید


** اندر فواید چای سبز: کاهش ابتلا به پروستات در مردان

اندر فواید چای سبز: کاهش ابتلا به پروستات در مردان

مصرف روزانه یک فنجان چای سبز، خطر ابتلا به سکته قلبی و مغزی را کاهش می دهد.
چای سبز می تواند احتمال بروز کم خونی را پایین بیاورد و نیز این گیاه خاصیت ضد سرطانی دارد و از انواع سرطان مثل سرطان ریه، تخمدان و خون جلوگیری می کند.
نوشیدن چای سبز در مردان ابتلا به سرطان پروستات را کاهش می‌دهد.

بیشتر بخوانید و بدانید


** راهکارهای ساده برای حل مشکلات مربوط به خواب کودکان




در تعیین آداب پیش از خواب تا جایی که امکان دارد، ترجیحات فرزندتان را لحاظ کنید. اجازه بدهید خودش تصمیم بگیرد. برای دوش قبل از خوابش کدام حوله یا لیفش را بردارد، یا کدام کتاب داستان را برایش بخوانید، یا کدام لباس خوابش را بپوشد. در این صورت احساس می‌کند کنترل اوضاع در دستش است و بیشتر همکاری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید


** ابراز وجود و روش های ابراز آن



برای افزایش ابراز وجود و رفتار شجاعانه توصیه‌های زیر پیشنهاد می‌شود.

الف) در زمان صحبت کردن به طرف مقابل نگاه کنید.
ب) وضع بدنی خود را طوری قرار دهید که وزن بدن بر هر دو پا قرار گیرند. سر را بالا نگاه دارید و مستقیم جلو را نگاه کنید.
پ) سعی کنید نزدیک هم صحبت خود بایستید...

بیشتر بخوانید


25 سینک مدرن در آشپزخانه


25 سینک مدرن در آشپزخانه

انتخاب سینک برای آشپزخانه که از نظر طرح‌، رنگ و جنس برای ما مناسب باشد کار آسانی نیست؛ اما انواع متداول سینک های آشپزخانه می تواند یک راه حل سریع و آسان برای شما در انتخاب باشد. فاکتور های مهم در انتخاب یک سینک عبارتند از سبک طراحی آشپزخانه‌، کاربرد سینک، قیمت آن و شستشوی آسان سینک‌.

بیشتر بخوانید و ببینید


** عوامل موثر در به وجود آمدن بیماری زونا و راه درمان آن

عوامل موثر در به وجود آمدن بیماری زونا و راه درمان آن

ویروس واریسلا زوستر را، عامل آبله و زونا می دانند.اولین بار که کسی به این ویروس مبتلا می شود،در سطح وسیعی از بدن ، باعث بروز جوش و تاولهای چرکی می گردد که به همان آبله معروف است.پس از بهبودی ویروس از بین نمی رود بلکه در کمین می نشیند تا در موقعیت مناسب دوباره حمله خود را شروع کند.

بیشتر بخوانید


** دانلود مستقیم بسیار دیدنی از ‌نوزادی که عشق موبایله

بیشتر ببینید


گفتنی‌ است، «تابناک با تو» از انتشار و درج مطالب شما ‌‌در هر یک از زمینه‌های نامبرده و موضوعات جانبی آن استقبال خواهد کرد. بنابراین، چنانچه مایل به همکاری با ما در این بخش جدید هستید، مطالب خود را به آدرس «bato@tabnak.ir» ارسال فرمایید.

برخورد بی‌رحمانه با اسکلت‌های شادیاخ+عکس

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل