بازدید 36127

آگهی فروش شیشه و هروئین روی در و دیوار شهر

این روزها مردم در برخی از خیابان‌ها و معابر پایتخت شاهد تبلیغات علنی فروشندگان شیشه و هروئین آن هم با قیمت مناسب هستند.
کد خبر: ۵۱۴۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۵ 05 July 2015
این روزها مردم در برخی از خیابان‌ها و معابر پایتخت شاهد تبلیغات علنی فروشندگان شیشه و هروئین آن هم با قیمت مناسب هستند.

به گزارش تسنیم، وقتی پا در این منطقه‌ می‌گذاری و چند قدمی همسفر پیچ و خم کوچه پس‌کوچه‌ها و خیابان‌های آن می‌شوی، به وضوح می‌بینی‌شان؛ آن‌هایی که بدون هرگونه هراس و واهمه‌ای، بساط سودای سیاه خود را در برابر همگان پهن کرده‌اند و چوب حراج به متاع افیونی و شیشه‌ای خود می‌زنند...

اغراق نیست اگر بگوییم که پا گذاشتن در این منطقه، روایت قدم زدن در قلمرویی دیگر است؛ قلمرویی که برج و بارو و امنیتش در دست هروئین و شیشه فروش‌هایی است که بی‌‌محابا از حضور تو یا هر غریبه دیگری، حضورت را به عنوان خریداری جدید مغتنم می‌شمرند و در حالی که به چشمانت زل می‌زنند، شیشه و هروئین پیشکش‌ات می‌کنند.

آگهی فروش شیشه و هروئین روی در و دیوار شهر

حکایت این کوچه پس‌کوچه‌ها نه حکایت شهری دور افتاده و مرزی، که حکایت محله‌ای در قلب تهران است؛ محله‌ای که روز و شب آن منطقه امنی است نه فقط برای معتادان، بلکه برای هروئین و شیشه فروش‌ها؛ «کاسب»‌هایی که برای رقابت با سایر «کسبه» محل، به هرکاری حتی دیوارنویسی نیز دست زده‌اند و در قُر زدن مشتری، گوی سبقت از هم می‌ربایند.

این تصویر متعلق به یکی از محلات پایتخت است که در آن، محلِ فروشندگان و کاسبان هروئین و شیشه،‌ آن هم با قیمت مناسب با فلش نشان داده شده است؛ محله‌ای که شاید بتوان آن را خاک سفید دوم پایتخت نامید؛ محله‌ای در دل پایتخت که جمع کثیری از شهروندان تهرانی را در خود جای داده و ساکنان آن هر روز آینده فرزندان خود را در گوشه و کنار خیابان و کوچه‌پس‌کوچه‌هایش به نظاره نشسته‌اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶۶
انتشار یافته: ۲۹
اگر دست من بود هرگونه خرید و فروش مواد را آزاد میکرردم اما اگر کسی به هر جرمی مثل دزدی یا زورگیری دستگیر می شد و آزمایش اعتیادش مثبت بود درجا اعدام میشد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
خوبه دست شما نيست عزيزم!!
بی نام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
معتاد
واي بر ما . نيروي انتظامي كجايي ؟؟؟؟؟ اينجا كجاست ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
اشتباه نكن
قوه قضائيه ، قانون مناسب ، مجري اجراي قانون و ... كجايي
روزگار غریبی است
چرا اسم محل رو صریح و دقیق نمیگید؟ مگه نمیگید منطقه امنی شده؟ خب اسمش رو بگید و حتی اسم کوچه رو که اون منطقه رو همه بشناسن و بدنام بشه و امنیت این اراذل از بین بره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
منم با شما موافقم اگه هست اسم محله ذکر بشه در غیر اینصورت شاید مقاله ایی است جهت افزایش تیراژ و هیچ!!!!و بد نامی پایتخت.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
عزیزم اسمش دروازه غاره ،خیابان مولوی بسمت میدان شوش
یه نفر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
دوستان عزیز این محلات هست و اتفاقات داخلش خارج از تصورات خیلی از شماست، دعوتتون میکنم یه سری به دروازه غار،میدان شوش و حومه، محله اتابک و منصور و هاشم آباد و خصوصا خیابان درخشان اتابک بزنید تا خونه هایی رو ببینید که مثل مغازه بقالی درشون شبانه روزی بازه و مصرف کننده ها براحتی میان و خرید میکنن و میرن؛ به دروازه غار برید خصوصا بعداز تاریکی هوا و ببینید فروشنده مواد ترزازوی خودش رو گذاشته کنار جدول و در ملا عام هروئین و شیشه و ... میفروشه، و چه کسانی از دختر و پسر با چه ماشینای چند صد میلیونی از بالای شهر میان مواد میخرن و میرن،تازه امنیت بالایی هم داره این مناطق و پول و ماشینتو نمیدزدن :) !همچنین دعوتتون میکنم برید جاده خاوران بعداز میدان آقانور و سرگردنه تنباکویی که یه تپه کوچیک هستش و پشت اون تپه چند تا فروشنده رو ببینید که بصورت مسلح با کلاشینکف و قمه معتادا رو به صف کردن و بهشون مواد میفروشن! همچنین بالای شهر توی دره فرحزاد حتما سربزنید!!!
تابناک هم قبلا از این محله ها زیاد گزارش منتشر کرده! تقریبا همه مناطق های تهران حداقل یه محله برای فروش مواد داخلشون هست!
آی خونه دار آی بچه دار منقل رو بردار و بیار
من نمیدونم این محله کجای تهرانه ولی به احتمال زیاد محدوده شوش و دروازه غار یا نهایتا مولویه . جایی که معتادان جوری بی محابا مواد مصرف میکنن که مسافران جرات روزه خواری به این شکل علنی و واضح رو ندارن
به نظر من این نوشته یک شوخی میباشد چون هرکی طالب این واد میدونه از کجا تهیه کنه و یک آگهی بی نام ونشان چیزی را اثبات نمیکنه
با سلام
واقعا تاسف بار است پلیس ما کجاست آینده بچه های ما چی میشه.نیروی انتظامی چکار می کنه!!!!!!!!!!!
اي واي خدارحم كنه
ما درفکر مقابله با تهدیدات داعش هستیم واز پس انها حتما بر میاییم ولی نمیدانم چرا از پس مشگل اعتیاد جوانان بر نمی اییم شدت عمل قوه قضاییه باید بیشر بشود نیروی انتظامی اینها را دستگیر میکند ولی بعلت نداشتن جا برای نگهداری زود ازاد میشوند
الان برادران متعهد و مخلص نیروی انتظامی کجا هستن؟
قابل توجه مامورین محترم نیروی انتظامی علی الخصوص ستاد مبارزه با مواد مخدر
باید اینها رو ساماندهی کرد!!
یکی از بزرگترین مشکلای این مملکت همینه که همه چیز از مردم پنهان میشه.اسم دزد.اسم اختلاس گر.اسم این محله
واقعا تبریز خیلی شهر تمیز و سالمیه با توجه به جمعیت بالایی که داره ، تا حالا این موارد دیده نشده
چند وقت پیش تو فلکه صادقیه تهران ماشین گشت ارشاد در حال سوار کردن چند خانم به اصطلاح بد حجاب بود ، صحنه دردناک این بود که کنار همون ماشین با مامورها، فروشندگان مواد مخدر با خیال آسوده برای خودشون می گشتند.
مشکل اصلی موسیقیست اختلاس و اعتیاد اصلا وجود نداره و شما دارید شیطنت میکنید!
هر معتادی که قصد ترک نداشته باشد مستحق مرگ است چرا که انگل جامعه است....
با سلام خدمت شما (سایت تابناک) چه فرقی داره بنویسن یا ننویسن یه خاطره از زمان مصرف خودم بگم منم یه روزی دربدر تهیه و مصرف مواد بودم روزای آخر مصرفم رفتم محله شوش مواد بگیرم دیدم نیروی انتظامی اونجارو کلا محاصره و یک مواد فروش نبودتمام تهرانو گشتم از شهریار تا خاک سفید گیرم نیومد و شب خمار تا صبح درد کشیدم و این بهترین خاطره برای من بود چون دیگه هیچ وقت نه مواد مصرف کردم نه مواد دیدم العانم به لطف خدای بزرگ و مهربان 10 ساله که پاکم نه الکل مصرف می کنم نه قرص دعا میکنم که هیچ کس به درد اعتیاد گرفتار نشود و همه نجات پیدا کنن ممنون همه کسایی که یک قدم برای نابودی مواد مخدر بر می دارند
از چند ماه پيش حاشيه پل هايي كه روي بزرگراه همت بين توانير و گاندي زده شده انبوهي از معتادان زندگي مي كنند و در ملاء عام و در ديد خودروهايي كه از اين بزرگراه عبور ميكنند مشغول استعمال مواد مخدر ميباشند. اين يكي از مظاهر بسيار زشت از اعتياد در تهران و خود يك منشاء اشاعه مي باشد. واي به حال ما كه مسئولين مان برخورد مناسب نمي كنند و موجب شده اند چنين قبايحي در جامعه عادي شود.
خدایی دودازکله ادم بلندمیشه!!!!!
وا ويلا بويلا اين را ديگه كم داشتيم اگهي فروش مواد افيوني شهر هرت كه ميگن به اين ميگويند
این چه شیوه پخش خبر است؟خب نام محله را بگویید.یا در مورد آن بی احترامی به اهل موسیقی به نصیحت بسنده می کنید .انگار که به گفته خود اطمینان ندارید.
من چند ماه مجبور بودم توی یه خونه توی محله سبلان تهران زندگی کنم، اونایی که اونجا رو میشناسن میدونن چی میگم. دقیقا خونه روبرویی ما مواد فروش بود، از وقتی آفتاب میرفت اینا خونشون رفت و آمد بود تا اولای صبح که آفتاب میزد. بعد همه اهالی میدونستن اینا مواد فروشن، از دست کسی هم کاری بر نمیومد ( با اینکه چند بار شکایت کرده بودن)
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی