بازدید 9838
۲

قاتل آبی ها استقلالی می شود؟

بازیکن گلزنی که عامل حذف استقلال از پلی آف لیگ قهرمانان آسیا بود احتمالا پیراهن آبی این تیم را بر تن خواهد کرد.
کد خبر: ۵۱۴۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵ 04 July 2015

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وقتی پرویز مظلومی در لابلای حرف هایش اعلام کرد که به دنبال یک هافبک و مهاجم برزیلی است ،حواس خیلی ها به سمت این پرت شد که او با فابیو جانواریو وارد مذاکره شده و قرار است بازیکن خوش استیل و طراح سال های نه چندان دور استقلال به این تیم برگرداند.

اما نکته اینجاست که فابیو از زمانی که از ایران رفته دیگر فوتبال بازی نکرده است. او به دلیل مصدومیت از استقلال جدا شد و پس از این جدایی در گفت وگویی اعلام کرد که دیگر نمی تواند فوتبال بازی کند و ترجیح می دهد برای حفظ سلامتی اش شغل ساخت و ساز را ادامه بدهد و به ساختمان هایی که در برزیل دارد رسیدگی کند.

با این حال گزینه برزیلی که مظلومی از آن نام برده و در ایران هم سابقه بازی کردن دارد چه کسی است؟از باشگاه استقلال خبر می رسد که نظر مظلومی روی برنو سزار بازیکن گلزن چند سال پیش سپاهان است. همان بازیکنی که مدتی را در سپاهان بازی کرد، چهره شد و به امارات رفت و حالا هم دارد در لیگ دسته دوم ژاپن فوتبال بازی می کند.

سراز که یکی دو بار هم ابراز علاقه کرده تا به ایران برگردد این بار در تیررس پرویز مظلومی قرار گرفته است. مظلومی شناخت خوبی از سزار دارد و می داند که این بازیکن تا چه اندازه خطرناک است. چند سال پیش زمانی که مظلومی سرمربی استقلال بود آنها در پلی آف لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا به سپاهان خوردند. تیمی که امیر قلعه نویی هدایت آن را بر عهده داشت. در آن بازی سپاهانی ها با دو گل برنو سزار  و محسن بنگر وارد دروازه آبی ها کرد از گردونه این رقابت ها کنار رفتند.

با این شناخت نسبی مظلومی دست روی بازیکنی گذاشته است که عامل حذف آنها از لیگ قهرمانان بود. بازیکنی 29 ساله که فصل قبل هم در لیست امیر قلعه نویی برای حضور در استقلال قرار داشت اما درخواست دستمزد بالا مانع از این شد که او پیراهن آبی را بر تن کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
قاتل؟
1
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار