بازدید 2776

تولیدکنندگان کارمند بانک شده اند

کد خبر: ۵۱۴۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰ 04 July 2015
عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس از صحبت‌های شعاری در روز صنعت انتقاد کرد و گفت: اکنون بسیاری از تولید کنندگان، گرفتار بدهی‌های بانکی هستند و به نوعی می توان آنها را کارمند بانک دانست، چرا که کل سود آنها نصیب بانک‌ها می شود.

عزیز اکبریان درگفت وگو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت،ازبرگزاری همایش‌های بدون ثمره به مناسبت روز صنعت،معدن و تجارت انتقاد کرد و گفت:درهمایش‌هایی که به مناسبت ایام مختلف مانند روز صنعت برگزار می شود،اغلب صحبت ها شعاری بوده و جنبه عملیاتی ندارند.

 

در صنعت خودرو نیز نمی توان ادعای رشد کرد

نماینده مردم کرج،اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی افزود: اکنون بنا به دلایلی از قبیل تحریم، تولید شرایط نامسائدی دارد،اما وزیر صنعت به تازگی اعلام کرده که صنعت کشور نسبت به سال گذشته رشد 3 درصدی داشته است،در حالی که این رشد تنها مربوط به صنعت خودرو بوده و سایر صنایع از رشد قابل توجهی برخوردار نبودند.

وی تصریح کرد:همچنین موضوع حائز اهمیت اینکه در صنعت خودرو نیز نمی توان ادعای رشد کرد، چرا که میزان تولید خودرو نسبت به 4 سال پیش کاهش یافته و نمی توان دلخوش به رشد صنعت بود.

به گفته نایب رییس اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس؛بخش صنعت و معدن در کشور مظلوم واقع شده و باید به این بخش توجه بیشتری داشت.

 

امروز عرصه تولید،عرصه جهاد است/بسیاری از تولیدکنندگان گرفتار بدهی‌های بانکی هستند

اکبریان ادامه داد:با فعال شدن بخش صنعت و معدن،علاوه بر رفع معضل بیکاری، اقتصاد مقاومتی نیز محقق خواهد شد و رهبرمقام معظم رهبری بارها به این موضوع تاکید کرده اند.

این نمایندهمردم درمجلس نهم همچنین خطاب به تولیدکنندگان،ادامه داد: امروز عرصه تولید،عرصه جهاد است و به منظور تقویت قدرت کشور درعرصه های بین المللی، باید بر بهبود فضای کسب و کار تاکید کرد.

نماینده مردم کرج،اشتهارد و آسارا درمجلس همچنین خطاب به مسئولان دولت نیز برضرورت حمایت از تولیدکنندگان تاکید وتصرح کرد: اکنون بسیاری از تولیدکنندگان،گرفتار بدهی‌های بانکی هستند و به نوعی می توان آنها را کارمند بانک دانست، چرا که کل سود آنها نصیب بانک‌ها می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس