بازدید 1935

تیم مذاکره کننده توافق بد هسته‌ای را در وین رد کند

کد خبر: ۵۱۴۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰ 04 July 2015
مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس با بیان اینکه انتظار مردم این است که تیم مذاکره کننده توافق بد را به تهران نیاورد، گفت: به هیچ عنوان صلاح نیست که ما زیر بار توافق بد برویم.

گزارش تسنیم: حسین شیخ‌الاسلام مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند مذاکرات هسته‌ای در وین، گفت: با روند موفقیت آمیزی که جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات پیش گرفته، در هر صورتی پیروزی و موفقیت با ملت ایران خواهد بود؛ اگر توافق بشود یعنی آنکه شروط و خطوط قرمز ما در نظر گرفته شده که این پیروزی بین‌المللی است.

وی افزود: البته اگر هم توافق نشود، بازهم پیروزی از آن ماست چرا که ما حسن نیت خود را به جهانیان ثابت کرده و اعلام کردیم در چارچوب منافع ملی خود، اهل تعامل هستیم و منطقی عمل می‌کنیم.

شیخ‌الاسلام با بیان برای مومنین، عزت اصل قابل حذف نیست، تاکید کرد: در هر شرایطی باید عزت ملت ایران حفظ شود؛ البته آنجا که مصلحت اقتضا می‌کند باید مصالح را در نظر گرفت مثلا ما تا زمانی که با روس‌ها قرارداد داریم نیازی به سوخت برای تامین سوخت نیروگاه بوشهر نیستیم و اشکالی ندارد در این حوزه بخواهیم مصلحت اندیشی کنیم.

سفیر اسبق ایران در سوریه با بیان اینکه انتظار مردم این است که تیم مذاکره کننده توافق بد را به تهران نیاورد، تاکید کرد: به هیچ عنوان صلاح نیست که ما زیر بار توافق بد برویم؛ همانظور که رهبر معظم انقلاب فرمودند هیچ کس در ایران مخالف توافق نیست منتهی این توافق باید مصالح و منافع ما را تامین کند. لذا انتظار داریم تیم مذاکره کننده هسته‌ای در صورت مواجهه با توافق بد، آنرا در همان وین رد کرده و به تهران نیاورد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر