بازدید 1510

منتقدان به مذاکرات مصلحت کشور را در نظر گیرند

کد خبر: ۵۱۴۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴ 04 July 2015
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه نتیجه نهایی مذاکرات باید در چارچوب های تعریف شده باش گفت: منتقدان مصلحت کشور را در نظر بگیرند بعد مخالفت و اظهار نظر کنند. مردم منتظر به سرانجام رسیده این مذاکرات هستند.

حجت الله خدائی سوری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت تاکید کرد: مذاکره کنندگان در چارچوب و اصول کلانی که مقام معظم رهبری آنها را تسریح کرده اند حرکت می کنند.

نماینده مردم دلفان در مجلس نهم شورای  اسلامی با بیان اینکه رهبری بارها خطوط و مسیر مذاکره را گوشزد کرده اند، گفت: در آخرین دیدار مسئولان نظام با حضرت آیت الله خامنه‌ای، ایشان مجدد برخطوط قرمز تاکید داشتند و در عین حال از مذاکره کنندگان ایران حمایت کردند. بنابراین این تیم با نظر ایشان گام بر می دارد و خطوط قرمز تعیین شده را به درستی می شناسد.

وی ادامه داد: با این حساب باید به شکلی تیم مذاکره کننده را امیدوار و تقویت کرد تا بتوانند با حفظ و رعایت خطوط قرمز و  رعایت منافع ملی نظام، شجاعانه و انقلابی مذاکرات را به سرانجام برسانند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار داشت: باید بررسی کرد که مذاکره کندگان از چه نقطه ای آغاز کردند و امروز در چه نقطه ای می خواهند بحث هسته ای ایران را به پایان برسانند. اینکه هیچ انتقادی در این مسیر نباید باشد درست نیست اما انتقاد باید منطقی و سنجیده باشد.

خدائی سوری تاکید کرد: هر زمان که قرار بر انتقاد است باید دید مصلحت کشور چیست بعد انتقاد را عنوان کرد. با این حال رهبری هم تاکید داشتند نباید مانع انتقاد شد، یک صدایی یعنی موافقت کامل با مخالفت قطعی با هر موضوعی به نظام ضرر می زند.

وی عنوان کرد: باید توجه داشت که مردم خواهان به نتیجه رسیدن توافق هسته ای هستند. دولت نیز در این مسیر گام برداشته است. مسئولان مربوطه ضمن دفاع از اصول نظام باید در مسیر مذاکره حرکت کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در نهایت تاکید کرد: هر نتیجه ای که از مذاکرات ایران و گروه 5+1 خارج شود باید در چارچوب ها تعریف شده باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل