بازدید 1722

اظهارات نادرست علیه تیم مذاکره کننده به مصلحت نیست

کد خبر: ۵۱۴۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲ 04 July 2015
عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: اظهارات نادرست علیه تیم مذاکره کننده به مصلحت نیست و اینگونه اظهارات مورد تایید رهبری و مسوولان هم قرار ندارد.

وحید احمدی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خانه ملت، با اشاره به انتقادات لاریجانی نسبت به اظهارات نسنجیده از موضوع هسته ای و لزوم وحدت و همدلی در کشور گفت:‌ درارتباط با بحث هسته ای و مذاکرات؛ رعایت خطوط قرمز و حرکت در چارچوب منافع ملی مسایلی است که همه درمورد آن وحدت نظر دارند.

 نماینده مردم کنگاور،صحنه و هرسین در مجلس با اشاره به اینکه تمام مسوولان از تیم مذاکره کننده و توافقی که مبتنی بر منافع ملی باشد حمایت می کنند تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران مسوولی نداریم که مخالف مذاکره بوده و به دنبال دستیبابی به توافق خوب نباشد.

احمدی گفت: رهبر انقلاب ازتیم مذاکره کننده بارها حمایت کرده اند بنابراین باید بدانیم اقدامات تخریبی  و اظهارات نادرست علیه تیم مذاکره کننده به مصلحت نیست و اینگونه اظهارات مورد تایید رهبری و مسوولان هم قرار ندارد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت موضوع هسته ای را مربوط به گروه خاصی ندانست و افزود:‌در این زمینه باید بین تمام گروهها وحدت نظر،همراهی و انسجام وجود داشته باشد.

وی در عین حال گفت: در صورتی که نقد سازنده ای نیز نسبت به مذاکرات و در جهت اصلاح و تقویت تیم مذاکره کننده  وجود داشته باشد باید در محافل خودمانی مطرح شود تا مورد سوء استفاده دشمنان قرار نگیرد.

به گفته احمدی اگر دشمنان احساس چند صدایی در داخل کشور در زمنیه مذاکرات را داشته باشند از آن سوءاستفاده خواهند کرد.

 نماینده مردم کنگاور،صحنه و هرسین در مجلس با اشاره به اشتباه بودن برخی انتقادات نسبت به تیم مذاکره کننده گفت: با اینگونه انتقادات تخریبی نمی توان در کشور وحدت ایجاد کرد.بنابراین در این شرایط باید فرمایشات رهبر انقلاب را مورد توجه قرار دهیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار