بازدید 3519
۱
عباسی:

عنایتی برگه سفیدی را امضا کرد و از باشگاه خارج شد

مدیر‌عامل سیاه جامگان می‌گوید نحوه عقد قرارداد با عنایتی بسیار آسان بود و او فقط برگه سفیدی را امضا کرد و از باشگاه خارج شد.
کد خبر: ۵۱۴۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰ 04 July 2015

به گزارش ایسنا،  محمدرضا عباسی درباره روند آماده سازی تیمش، اظها‌ر کرد: اردوی تهران تمام شد و به سرعین رفته‌ایم. قرار است چند بازیکن دیگر به تیم اضافه شوند تا شاکله اصلی تیم برای حضور در تیم لیگ برتر مشخص شود.


وی ا‌دا‌مه‌ داد: در روزهای گذشته بازیکنان شاخصی مانند غلامرضا عنایتی و رنالد داسیلوا به تیم اضافه شدند. از این پس به دنبال دو یا سه بازیکن با تجربه هستیم، چرا که نمی توانیم بیش از این جوانگرایی کنیم.

مدیر‌عامل سیاه جامگان درباره نحوه عقد قرارداد با غلامرضا عنایتی نیز گفت: نحوه قرارداد با او بسیار آسان بود. عنایتی عاشق سیاه جامگان است و فقط برگه سفیدی را امضا کرد و از باشگاه خارج شد. خودمان مبلغی را برای قرارداد او تخصیص خواهیم داد.

عباسی با اشاره به این که تاکنون در جذب اسپانسر ناموفق بوده‌اند، ا‌ضافه‌ کرد‌: با دو یا سه گروه مختلف مذاکراتی را انجام داده‌ایم. با توجه به این که سال سختی را پیش‌رو داریم به دنبال این هستیم که تا آغاز لیگ برتر اسپانسر باشگاه را مشخص کنیم. به همین دلیل تاکنون هیچ پرداختی به بازیکنان نداشته‌ایم، اما در اولین فرصت پیش پرداختی آنها را به حسابشان واریز می‌کنیم.

مدیر‌عامل سیاه جامگان درباره صحبت‌های امیر عابدینی، مشاور عالی این باشگاه مبنی بر این که اگر بخواهند می‌تواند در جذب اسپانسر به آنها کمک کند، تاکید کرد: بیشتر از او مشاوره می گیریم و نمی‌خواهیم مزاحم او شویم، اما عابدینی هم پیگیر جذب اسپانسر است و با چند نفر هم صحبت‌هایی را انجام داده‌اند.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که شنیده می‌شد حسین هدایتی برای کمک مالی به این تیم اعلام آمادگی کرده است؟ خاطر‌ نشان کرد: در بیشتر مواقع تیم‌ها را با هزینه‌های شخصی خودمان اداره کرده‌ایم، اما اگر کسی می‌خواهد به تیم کمک کند باید در قالب رسمی کمک‌هایش را ارائه دهد. یعنی بخشی از سهام باشگاه را بخرد یا اسپانسر تیم شود. صحبت‌های هدایتی را هم تا به حال نشنیده‌ام.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
درود بر عنایتی باغیرت
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر