بازدید 3371
۲

جویباری: خبرهای خوشی برای هواداران داریم

عضو کمیته نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال اعلام کرد که این تیم برای لیگ پانزدهم تا روز سه‌شنبه تکمیل خواهد شد.
کد خبر: ۵۱۴۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴ 04 July 2015

به گزارش تسنیم؛ علی نظری‌جویباری در خصوص آخرین وضعیت باشگاه استقلال در فصل نقل‌وانتقالات اظهارات داشت: ما روز گذشته (جمعه) تعطیل بودیم و استراحتی کردیم. از امروز دوباره کار را آغاز می‌کنیم و تا فردا خبرهای بسیار خوشی برای هواداران داریم. مطمئناً تا یکی دو روز آینده تیم را کامل خواهیم کرد تا از روز سه‌شنبه اردوی تیم با حضور تمام بازیکنان برگزار شود. البته تا روز دوشنبه می‌توانیم 70 الی 80 درصد بازیکنان مدنظر مظلومی را جذب کنیم و بعد از یکی دو هفته سایر بازیکنان نیز قراردادشان امضا خواهد شد.

خبرهای خوش جویباری برای استقلالی‌ها

وی درباره خبرهای خوشی که برای هواداران دارد، گفت: خبرهای خوش ما مربوط به بازیکنانی است که استقلالی‌ها آنها را دوست دارند که امروز و فردا قراردادشان امضا خواهد شد. درست است که در لیست‌مان فقط برای یک بازیکن لیگ برتری جای داریم اما سه چهار جای خالی در لیست تیم وجود دارد که می‌توانیم با بازیکنان لیگ یکی و خارجی این جای خالی را پر کنیم. در خصوص مهدی رحمتی نیز باید بگویم او سهمیه لیگ برتری محسوب می‌شود و چه تیم پیکان در لیگ برتر بماند و یا به لیگ دسته اول سقوط کند، این بازیکن سهمیه لیگ برتری ما را پر کرده است.

به دنبال یک هافبک بازیساز هستیم

عضو کمیته نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که یک سهمیه لیگ برتری آبی‌پوشان با چه بازیکنی پر خواهد شد، عنوان کرد: به دنبال یک هافبک بازیساز هستیم و هر کدام از بازیکنان مدنظرمان که زودتر شرایطش فراهم شود، جذب خواهیم کرد. ما به باشگاه ذوب‌آهن نامه‌ای داده‌ایم تا اگر شد مسعود حسن‌زاده را جذب کنیم. اگر هم این اتفاق نیفتد در پست هافبک یا فوروارد بازیکنی را جذب خواهیم کرد.

وضعیت بیک‌زاده و صادقی را کتباً به آنها اعلام کردیم

نظری‌جویباری درباره آخرین وضعیت کرار جاسم و هاشم بیک‌زاده گفت: فردا جلسه‌ای با مدیربرنامه‌های کرار خواهیم داشت و بعد از آن نیز یک جلسه با خود این بازیکن داریم که پرویز مظلومی در آن شرکت خواهد کرد. درباره هاشم بیک‌زاده نیز باید بگویم به این بازیکن و امیرحسین صادقی وضعیت‌شان را کتباً اعلام کردیم و اکنون فقط امید ابراهیمی و خسرو حیدری هستند که از فصل گذشته وضعیت‌شان مشخص نیست. این دو بازیکن هم 70-80 درصد کارشان انجام شده و امروز و فردا قراردادشان را تمدید می‌کنند.

اگر مظلومی، سیدجلال را بخواهد با او مذاکره می‌کنیم

«آیا با سیدجلال حسینی مذاکره‌ای صورت گرفته و اصلاً استقلالی‌ها او را می‌خواهند یا نه؟»، وی در پاسخ به این پرسش گفت: من با سیدجلال مذاکره‌ای نداشته‌ام. یک بار بهرام امیری با او قرار جلسه داشت که این جلسه هم برگزار نشد. حسینی بازیکنی نیست که کسی او را نخواهد. این بازیکن سابقه خوبی دارد اما هیچ صحبتی با او نداشته‌ایم. سیدجلال در لیست اولیه مظلومی جای داشت، اما بازیکنان مدنظرمان در خط دفاع را جذب کرده‌ایم با این حال اگر نیاز باشد با حسینی نیز مذاکره خواهیم کرد.

فقط در ابتدای فصل نقل‌وانتقالات با تیموریان مذاکره کردیم

عضو کمیته نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال درباره احتمال حضور آندرانیک تیموریان در استقلال خاطرنشان کرد: ابتدا فصل نقل‌وانتقالات صحبتی با آندو داشتیم که او اعلام کرد می‌خواهد به قطر برود و بعد از آن هیچ صحبتی با این بازیکن نکردیم.

شریفی و منوچهری مدنظر کادر فنی ما نیستند

وی با تأکید بر اینکه استقلال در فصل نقل‌وانتقالات نیاز به یک هافبک و یک مهاجم دیگر دارد، درباره احتمال جذب مهدی شریفی گفت: به یک مهاجم نیاز داریم، اما شریفی مدنظر ما نیست. ضمن اینکه من فنی نیستم که بگویم کدام بازیکن را می‌خواهیم و کدام بازیکن را نمی‌خواهیم. مطمئناً اگر این بازیکن هم مدنظر کادرفنی باشد با او مذاکره خواهیم کرد.

نظری‌جویباری درباره اینکه در صورت به نتیجه نرسیدن استقلالی‌ها با گزینه‌های مدنظر پرویز مظلومی احتمال دارد امین منوچهری به این تیم بیاید، اظهار داشت: این بازیکن در لیست ما نیست.

استقلال به اردوی خارجی نمی‌رود

عضو کمیته نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال با اشاره به برنامه‌های آماده‌سازی آبی‌پوشان افزود: اردوی ما در کردان کرج از 16 تیرماه آغاز می‌شود و به دنبال این هستیم تیم را تا آغاز اردو کامل کنیم. به جز این اردو نیز اردوی دیگری نخواهیم داشت و به خارج از کشور هم نمی‌رویم، چون سعی داریم پول‌مان را در داخل کشور خرج کنیم.

تلاش می‌کنیم تا پورحیدری سرپرست تیم شود

وی با اعلام اینکه منصور پورحیدری سرپرست تیم و مدیرفنی باشگاه استقلال است، در واکنش به این موضوع که شاید او با مشغله‌هایش نتواند این سمت را قبول کند، گفت: این چه حرفی است؟! من هم مشغله کاری دارم، اما اینطور نیست که نتوانم به کارهای دیگر برسم. زمانی که پورحیدری در تیم ملی بود ما او را به استقلال آوردیم و سرمربی تیم شد. در حال حاضر هم پورحیدری کاری ندارد که او را به عنوان سرپرست تیم انتخاب نکنیم. می‌دانیم که وی مشغله‌ای در اراک دارد، اما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد که همانطور که او را از تیم ملی به استقلال آوردیم اکنون هم به عنوان سرپرست تیم انتخابش کنیم.

سه چهار جلسه با اسپانسرهای مدنظرمان داشته‌ایم

نظری‌جویباری درباره وضعیت اسپانسر فصل آینده آبی‌پوشان گفت: تاکنون سه چهار جلسه با اسپانسرهای مدنظرمان داشته‌ایم و باید پس از توافق نهایی قراردادمان را امضا کنیم تا بتوانیم برای فصل آینده بودجه‌ خوبی داشته باشیم.

وی درباره اینکه آیا اکنون پولی در باشگاه استقلال وجود دارد یا نه، گفت: پول داریم که با بازیکنان قرارداد ببندیم. این پول که از آسمان نمی‌آید. اگر می‌خواهید منبع پول‌مان را به شما هم بگوییم تا پول بگیرید. ما از یک منبع پول گرفته‌ایم و خرج هم می‌کنیم.

وضع پرسپولیسی‌ها از ما بهتر است

عضو کمیته نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال در خصوص اینکه پرسپولیسی‌ها معترضند که باشگاه استقلال پول دارد و در نقل‌وانتقالات هزینه می‌کند اما آنها پولی ندارند، گفت: اتفاقاً وضع پرسپولیسی‌ها از ما بهتر است. ما با بازیکنانی که قرارداد می‌بندیم پول می‌دهیم و هنوز به بازیکنان فصل گذشته خودمان پرداختی نداشته‌ایم. ابتدا سعی کردیم بازیکنان جدیدی که جذب می‌کنیم مبلغی را دریافت کنند و اگر از مهدی رحمتی، جابر انصاری، امین حاج محمدی و سایر بازیکنان بپرسید خواهید دید که به آنها پرداختی داشته‌ایم و پول‌شان را به حساب‌شان واریز کرده‌ایم. بعد از پایان این کار می‌خواهیم به بازیکنان خودمان هم پول بدهیم و این کار تا هفته آینده صورت می‌گیرد.

استقلالی‌ها به دنبال 2 بازیکن برزیلی

نظری‌جویباری با اعلام اینکه دو بازیکن برزیلی در پست هافبک و مهاجم در لیست پرویز مظلومی حضور دارند و اینکه آیا این هافبک فابیو جانواریوست، خاطرنشان کرد: یکی از این بازیکنان را به خوبی می‌شناسید و شاید اگر اسم ببرید همه شما به گزینه ما پی ببرید. یک بازیکن دیگر هم فیلمش به دست ما رسیده که مجید صالح فیلم این بازیکن را تماشا کرد، اما در خصوص او نظر نهایی را پرویز مظلومی می‌دهد. در خصوص جانواریو باید بگویم شاید شما با این بازیکن رایزنی کرده‌اید، چون من اسمی از بازیکنی نمی‌برم!

می‌دانیم با کرار باید چگونه رفتار کنیم

وی درباره وضعیت جاسم کرار گفت: ما دوست داریم کرار در تیم‌مان بماند، اما اکنون بسیار باتجربه‌تر شده‌ایم و می‌دانیم که چگونه باید با این بازیکن رفتار کنیم. باید برای کرار شرایط سخت‌تری در نظر بگیریم و فکر تأمین دستمزد او نیز باشیم. او بازیکنی مثل امید ابراهیمی یا دیگر بازیکنان ما نیست که بگوید استقلالی است و به خاطر استقلال مانده است، بلکه به بازیکن خارجی باید پول بدهیم و در قبال کرار نیز باید چنین رفتاری داشته باشیم.

اگر رحمتی تیم را می‌بندد، من و امیری نباید اینجا باشیم

عضو کمیته نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال درباره اینکه شایعه شده مهدی رحمتی در نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال دخالت دارد و به نوعی تیم را او می‌بندد، گفت: اگر او تیم می‌بندد پس من و بهرام امیری نباید اینجا باشیم. خداشاهد است اینطور که می‌گویند نیست و از روزی که رحمتی اینجا آمد و قراردادش را امضا کرد، دیگر به باشگاه نیامده شاید مثلاً من بازیکنی را نشناسم و شماره او را نداشته باشم که از رحمتی بگیرم، شاید هم از شما خبرنگاران این شماره را بگیرم، اما آیا این به بدان معناست که شما تیم را می‌بندید؟!

هیچ دلخوری بین من و قلعه‌نویی پیش نیامده است

نظری‌جویباری در واکنش به این مسئله که شب گذشته و در یک مراسم افطاری او و امیر قلعه‌نویی با یکدیگر روبه‌رو شده‌اند، آنهم در شرایطی که سرمربی سابق آبی‌پوشان از او دلخور بوده است، خاطرنشان کرد: هیچ دلخوری بین من و قلعه‌نویی پیش نیامده است. من وظیفه خودم می‌دانستم که نزد او بروم و این کار را هم کردم و با قلعه‌نویی دست دادم.

اینطور نیست که اگر قلعه‌نویی از استقلال رفت، من هم بروم

وی افزود: من نظری جویباری هستم و یک استقلالی‌ام که این را همه می‌دانند. با امیر قلعه‌نویی، منصور پورحیدری، پرویز مظلومی و ... به خاطر استقلال آشنایی دارم، اما اینطور نیست که اگر قلعه‌نویی از استقلال رفت، من هم بروم بلکه من باید بمانم و تلاشم را برای تیم محبوبم انجام بدهم. شاید من هم یکی دو ماه دیگر از استقلال رفتم، اما اکنون نباید کسی از ماندن من ناراحت باشد. شاید خیلی‌ها فکر کرد‌ه‌اند با رفتن قلعه‌نویی من هم باید از استقلال بروم، اما من مانده‌ام که برای استقلال تلاش کنم و اگر هم کسی ناراحتی دارد مشکلِ خودش است.

وی درباره اینکه وضعیت خسرو حیدری و امید ابراهیمی در کجا مشخص خواهد شد، گفت: آنچه مسلم است امروز یا فردا با خسرو و امید ابراهیمی تکلیف‌مان را مشخص خواهیم کرد، حالا این اتفاق یا در دفتر باشگاه استقلال صورت خواهد گرفت و یا در حومه تهران، چه فرقی می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
1
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها