بازدید 11284
۳

پرسپولیس مدافع چپش را انتخاب کرد

پرسپولیس برای پست مدافع چپ خود، بازیکن تراکتورسازی را زیر نظر گرفته است.
کد خبر: ۵۱۴۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴ 04 July 2015
به گزارش ورزش سه؛ پرسپولیس بعد از اینکه در فصل گذشته مشکلات زیادی در جناح چپ خط دفاعی خود احساس کرد، به دنبال مدافعی است که بتواند برای فصل آینده این ضعف را بپوشاند.

به همین منظور پرسپولیسی ها با حبیب گردانی برای حضور در پرسپولیس صحبت های شان را آغاز کرده اند و پیشنهاد پوشیدن پیراهن این را به مدافع تبریزی را داده اند. با توجه به اینکه گردانی در هفته های پایانی فصل گذشته از لیست تونی اولیویرا خارج شد و توسط مرد پرتغالی بازی گرفته نشد به نظر می رسد مشکلی برای حضور او در پرسپولیس وجود نداشته باشد.

حبیب گردانی چندی پیش با دریافت رضایتنامه اش از باشگاه تراکتورسازی بازیکن آزاد شده و می تواند مذاکراتش را با تیم های خواهان خود آغاز کند.

مدافع 32 ساله تراکتورسازی در اوایل فصل درخشش خوبی در ترکیب تیمش داشت و به اردوی تیم ملی نیز دعوت شد و در لحظه آخر از جمع مسافران استرالیا برای جام ملت های آسیا خط خورد.

حبیب گردانی در فصل گذشته برای تراکتورسازی 2103 دقیقه بازی کرده و 4 پاس گل به هم تیمی هایش داده است. آمار او در این فصل حاکی از این است که یک پنالتی نصیب حریف کرده. 5 کارت زرد و یک کارت قرمز برابر سایپا که منجر به سکونشینی او در ادامه توسط تونی شد از دیگر آمارهای فصل گذشته این بازیکن است که تبحر خوبی نیز در باز کردن دروازه گلر خودی دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
واقعا خنده داره
بخدا حبیب گردانی خیلی از ضرغام اسماعیل بهتره وتجربه بیشتری داره
1
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان