بازدید 2940

پيشروي ارتش سوريه درحلب

کد خبر: ۵۱۴۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴ 04 July 2015
ارتش سوریه ضد حمله ای را برای بازپس گیری ساختمان مرکز تحقیقات علمی و مناطق اطراف آن در حلب آغاز کرده است.

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، برخی خبرها حاکی از پیشروی ارتش سوریه در این جبهة مشرف به محله های جدید غرب حلب است. درگیری های شدید بین ارتش سوریه و گروه های مسلح در منطقه مرکز تحقیقات علمی در غرب حلب ادامه دارد و جنگنده های سوری نیز در این درگیری ها شرکت دارند.

هبه الله بیطار در گزارشی گفت: گروه های مسلح مستقر در شمال سوریه تلاش می کنند حلب را تحت سیطره خود در آورند. عناصر برخی گروه های مسلح منطقه جمعیت الزهراء در غرب حلب را هدف حمله قرار دادند که از آن جمله می توان به گروه انصار الدین و جیش المجاهدین و الانصار اشاره کرد.

اتاق عملیات انصارالشریعه متشکل از جبهه النصره، احرار الشام و دیگر گروه ها نیز در این حملات شرکت دارد. ارتش سوریه وارد درگیری های شدیدی در این منطقه شده است و با وجود سیطره عناصر مسلح بر تعدادی از ساختمان ها، پس از محاصره این ساختمان ها ناچار به ترک آنجا و عقب نشینی شدند. درگیری ها همچنین تا حومه شمالی حلب در نزدیک مرزهای ترکیه کشیده شده است. صدا درگیری ها و انفجارها از شهر کیلیس ترکیه شنیده می شود. به دنبال تشدید درگیری ها در نزدیک مرزها، ترکیه تجهیزات نظامی خود را در نزدیک مناطق درگیری افزایش داده است. 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل