بازدید 2805
سیدجلال سر قرار با ما نیامد

نظری جویباری:قلعه‌نویی انتظار داشت من هم از استقلال بروم

کد خبر: ۵۱۴۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴ 04 July 2015
عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال با اشاره به برخورد سرد قلعه‌نویی با او گفت: شاید قلعه‌نویی انتظار داشت با رفتن او، من هم از استقلال بروم.

علی نظری جویباری در گفت‌وگو با تسنیم، درباره برخورد سرد قلعه‌نویی با او در افطاری شب گذشته میرشاد ماجدی اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان وظیفه‌ام بود که با امیر قلعه‌نویی سلام و علیک کنم اما او با من برخورد سردی داشت. شاید قلعه‌نویی توقع داشت که با رفتنش من هم استقلال را ترک کنم.

وی با بیان اینکه دلیل برخورد سرد قلعه‌نویی را نمی‌دانم تصریح کرد: من مرحوم ناصر حجازی و منصور پورحیدری را به خاطر استقلال می‌شناسم. آدمی نیستم که به خاطر شخص، استقلال را فدا کنم. در گذشته نیز یک بار چنین اتفاقی برای آندرانیک تیموریان افتاد و حالا مسئله در مورد قلعه‌نویی تکرار شد. تاکید می‌کنم که من به استقلالی بودنم افتخار می‌کنم و منافع این تیم مهمتر از هر چیزی است.

عضو کمیته نقل و انتقالات استقلال در مورد اینکه شاید قلعه‌نویی توقع داشت او برای پرویز مظلومی کار نکند گفت: اصلا این حرف‌ها مطرح نیست، باز هم تاکید می‌کنم هر جا منافع استقلال در میان باشد برای آن تلاش خواهم کرد.

نظری جویباری در خصوص شایعه رفتنش به منزل مهدی رحمتی برای مذاکره با سید جلال حسینی، عنوان کرد: 200 نفر شاهد دارم که شب گذشته تا ساعت 12 در افطاری میرشاد ماجدی بودم. هیچ جلسه‌ای با حسینی نداشته و شاید این جلسات از 12 به بعد بوده که من خبر ندارم.
وی تصریح کرد: مظلومی در لیستی که به ما داده بود نام سید جلال حسینی دیده می‌شد و من با او برخوردی نداشتم. تنها یک بار علی امیری با او تماس گرفت اما حسینی سر قرار حاضر نشد.
عضو کمیته نقل و انتقالات استقلال در خصوص وضعیت امید ابراهیمی و خسرو حیدری گفت: روز گذشته با ابراهیمی تلفنی صحبت کردم و قرار است امروز و فردا مذاکرات ما برای فصل نقل و انتقالات نهایی شود. حیدری نیز شرایط مشابه ابراهیمی دارد و مشکلی برای تمدید قرارداد ندارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها