بازدید 1750
با جذب بازیکن تاتنهام حضور جهانبخش در برایتون منتفی شد

جهانبخش پیشنهاد رسمی ندارد و در هلند می‌ماند

کد خبر: ۵۱۴۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳ 04 July 2015
مدیربرنامه‌های علیرضا جهانبخش اعلام کرد که این بازیکن پیشنهاد رسمی ندارد و به احتمال زیاد در هلند خواهد ماند.

به گزارش تسنیم، در حالی که بار دیگر بحث حضور علیرضا جهانبخش در تیم برایتون اند هاو آلبیون انگلیس به راه افتاده بود اما با جذب دنیل آکین‌دایینی 19 ساله حضور این بازیکن ایرانی در جمع آلبیونی‌ها به کلی منتفی شد.

آکین‌دایینی که از تیم جوانان تاتنهام به برایتون پیوسته است، سال گذشته در تیم زیر 18 ساله‌های باشگاه تاتنهام عنوان بهترین گلزن را کسب کرد و می‌تواند گزینه مناسبی برای برایتون باشد که هدفش در این فصل صعود به لیگ برتر است.

سایت انگلیسی «The Argus» با انتشار این خبر اعلام کرد که با این انتقال حضور علیرضا جهانبخش که پیش از این برای حضور در برایتون جواب منفی داده بود، منتفی شد.

آلبیونی‌ها چند نوبت با امیر هاشمی‌مقدم، مدیربرنامه‌های این بازیکن مذاکره کرده بودند اما در نهایت جهانبخش پیشنهاد یک میلیون و 400 هزار پوندی این تیم را رد کرد. هاشمی در این خصوص گفت: درباره این انتقال دوباره با علی صحبت کردم و او واقعاً مدنظر سرمربی برایتون بود اما اکنون زمان مناسبی برای حضور جهانبخش در برایتون نیست. او در این شرایط به برایتون نخواهد رفت.
مدیربرنامه‌های بازیکن ایرانی تیم نایمخن هلند در خصوص مقصد آینده این بازیکن عنوان کرد: چند باشگاه علاقه‌مند به جذب جهانبخش هستند اما هنوز پیشنهاد رسمی به ما نرسیده است. من فکر می‌کنم با این شرایط علی در هلند بماند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر